Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aziatische ontkrulling!

honey81
26-09-2004, 16:15

Zijn er misschien mensen die zo'n aziatische ontkrulling hebben gedaan? Kheb gehoord dat je haar er stijl van word en heel glanzend maar weet niet of het klopt. Kan er iemand mij misschien meer over vertellen en heb je er zelf ervaring mee? Thanks, big kiss ;)

missy_magrebia
26-09-2004, 17:09
Ik ken wel een meisje die zoiets met haar haar heeft laten doen... Het is wel mooi, maar na ongeveer een jaar is je haar alweer gegroeit en heb je boven allemaal krullen en is het onder nog style.. Dat is niet meer zo mooi...

imanexxx
26-09-2004, 18:14
Mijn buurmeisje heeft haar haar ook laten ontkrullen, maar niet met aziatische ontkrulling.......ik dacht eerder dat het negerontkrulling was ofzoiets....... Is echt niet mooi, je haar wordt er superhard van, en veel te stijl. Het blijft ongeveer drie maanden zitten, en ik heb gehoord dat het slecht is voor het haar!

Lady_Yas
27-09-2004, 00:03
hahaha imane negerontkrulling hahaha

imanexxx
27-09-2004, 08:46

hahahaha, ewa ja, ik ken de juiste benaming daarvoor niet :-D

MotherNature
28-09-2004, 10:44
Wonderstraight bedoel je? Een vriendin van mij heeft het gedaan en ik stond echt met m’m mond open te kijken van het resultaat! Het is echt goed gelukt, je haar word mooi glad en glanzend. Alleen is het aardig prijzig! Voor meer info.: http://www.wonderstraight.com

honey81
28-09-2004, 11:56
Bedankt voor de info mothernature ;) Ik weet dat die negerontkrulling heel slecht is voor je haar, kheb het zelf ook eens gedaan en mijn haar is daardoor echt beschadigt, daarom dat ik nu meer wou weten over die aziatische ontkrulling. Dikke kussies allemaal :blauwkus:

missy_magrebia
28-09-2004, 18:00
Een meisje had het bij surimares ofzo gedaan op een natuurlijk manier... met natuurlijk producten wat niet slecht is voor je haar... Maar of dat echt zo natuurlijk is weet ik niet...

HaagseTangawia
29-09-2004, 11:19
hoeveel kost het

Moeskiela
29-09-2004, 12:06
:o Waarom ontkrullen..krullen zijn hartstikke in!! Je krijgt er toch spijt van, in het begin is het prachtig, maar zodra je te maken krijgt met uitgroei, dan is het foeilelijk!

00Meknessia00
29-09-2004, 12:43
In het begin is het resultaat wel mooi, maar als het begint uit te groeien nioet meer. Enne, je zal nooit meer dezelfde krullen krijgen die je eerst had...;)

haddiyah
29-09-2004, 19:13
assalamoe aleikoum ik heb mijn haar laten stijlen bij mijn kapper hij is japans. wat ik met mijn haar heb laten doen heet crystalizing en je haar word echt mooi glansend en het resultaat blijft ook heel lang.En je haar blijft gewoon steil als het regent en zelfs als je er mee hebt gedoucht je hoeft alleen maar ff je fohn op je hoofd t ehouden om het ff droog te maken en dat is alles.Het is super ik heb er 175 euro voor betaald. beslama

ZiLaaL
29-09-2004, 21:46
assalamoe aleikoum ik heb mijn haar laten stijlen bij mijn kapper hij is japans. wat ik met mijn haar heb laten doen heet crystalizing en je haar word echt mooi glansend en het resultaat blijft ook heel lang.En je haar blijft gewoon steil als het regent en zelfs als je er mee hebt gedoucht je hoeft alleen maar ff je fohn op je hoofd t ehouden om het ff droog te maken en dat is alles.Het is super ik heb er 175 euro voor betaald. beslama Salaam! Vertel eens even :D Wat houdt crystalizing precies in? Voor hoelang blijft je haar stijl? Is het hetzelfde als chi-en? Waar kan je die japanse kapper van jou vinden? Is het enigszins schadelijk voor je haar? Merci! :zwaai:

Green_lalla
29-09-2004, 21:55
He dames. Op de site van Yasmina staat ook iemand die je haar ontkrult. Misschien hebben jullie er wat aan. Als je op de site van Yasmina op negafa/***** klikt (onder gids) en vervolgens weer op negafa/***** tikt zie je wat ik bedoel. succes