Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : uitstraling....

narcis
27-12-2002, 21:05

Vind je dat de uitstraling die een persoon heeft veel over diegene verteld? en laten we kijke naar de eerste keer dat je diegene ziet,het kan zijn dat diegene die dag een spontane/chagerijnige uitstraling heeft, vind je dan dat je al een indruk van die persoon hebt?

waddie
27-12-2002, 21:14
een houding of uitstraling op een bepaalde dag.. dat kan veel over iemand zeggen, maar dat HOEFT niet. adios

maghrabia82
27-12-2002, 21:22
nee ik denk niet dat het veel zegt....ik bedoel het is maar een moment opname toch?je zou diegene toch langer moeten kennen om te kunnen oordelen over zijn uitstraling.....

laboudanda
28-12-2002, 00:04
Naracist....... Wat vindt jij van die jongen en meisje op jou avatar? Ik wil het horen van JOU! Daarna komt mijn mening! NEXT!

narcis
28-12-2002, 00:06

Origineel gepost door laboudanda Naracist....... Wat vindt jij van die jongen en meisje op jou avatar? Ik wil het horen van JOU! Daarna komt mijn mening! NEXT! eeeeeeeeen hele mooie schattige plaatje :o ik hou van mooie tekeningen die liefde en begeerdheid en zachtheid uiten :zwaai: maar je gaat nu off-topic ja :kwaad: en mijn naam is NARCIS! :zwaai:

Letizia
28-12-2002, 00:06
uitstraling, ik vind dat het wel iets zegt eigenlijk...... als iemand vriendelijkheid en warmte uitstraalt, dan weet je dat diegene een lief persoon is. als iemand nogal een ondeugende uitstraling heeft zal diegene het een ander al uitgevreten hebben.... het hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar het is wel de indruk van een persoon die je dan krijgt. Zeker met de eerste indruk !

narcis
28-12-2002, 00:13
Origineel gepost door Letizia uitstraling, ik vind dat het wel iets zegt eigenlijk...... als iemand vriendelijkheid en warmte uitstraalt, dan weet je dat diegene een lief persoon is. als iemand nogal een ondeugende uitstraling heeft zal diegene het een ander al uitgevreten hebben.... het hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar het is wel de indruk van een persoon die je dan krijgt. Zeker met de eerste indruk ! jah helemaal mee eens! ;)

laboudanda
28-12-2002, 00:20
Origineel gepost door narcis eeeeeeeeen hele mooie schattige plaatje :o ik hou van mooie tekeningen die liefde en begeerdheid en zachtheid uiten :zwaai: maar je gaat nu off-topic ja :kwaad: en mijn naam is NARCIS! :zwaai: Ok Naracist!

narcis
28-12-2002, 12:59
Origineel gepost door laboudanda Ok Naracist! pffffffffffffff JIJ stomme laboudanda:stomp::zweep::lekkerpuh: :auw: enne mijn naaaaaaaaam is NARCIS!:ego: enne je hebt niet eens je mening gegeven en wat was dat voor vraag? stomme pubber!:jammer:

Lady_moi
28-12-2002, 13:00
hahahhahahaa puBer

jimpie
28-12-2002, 13:10
Origineel gepost door narcis Vind je dat de uitstraling die een persoon heeft veel over diegene verteld? en laten we kijke naar de eerste keer dat je diegene ziet,het kan zijn dat diegene die dag een spontane/chagerijnige uitstraling heeft, vind je dan dat je al een indruk van die persoon hebt? Nee...het is maar even...Ik denk zoals eerder gezegd is dat je degene wat langer moet kennen/zien om een echte indruk te hebben..

laboudanda
28-12-2002, 20:21
Origineel gepost door narcis pffffffffffffff JIJ stomme laboudanda:stomp::zweep::lekkerpuh: :auw: enne mijn naaaaaaaaam is NARCIS!:ego: enne je hebt niet eens je mening gegeven en wat was dat voor vraag? stomme pubber!:jammer: Oh je wilt dus mijn mening horen... OK! Die jongen op jou avatar SUX ass....dat geldt ook voor dat meisje....zij stinkt! Die jongeren van tegenwoordig......ze denken dat ze allemaal in een ghetto wonen....nou geef mij maar een spaghetto! Buh bye!

camiliaa
28-12-2002, 21:02
Origineel gepost door narcis Vind je dat de uitstraling die een persoon heeft veel over diegene verteld? en laten we kijke naar de eerste keer dat je diegene ziet,het kan zijn dat diegene die dag een spontane/chagerijnige uitstraling heeft, vind je dan dat je al een indruk van die persoon hebt? EERSTE INDRUK IS MEESTAL DE BESTE..MIJN INTUITIE HEEFT ME GELUKKIG NOOIT IN DE STEEK GELATEN, EN ACHTER DIE CHAGI KOP VAN EEN PERSOON ZIE JE VAAK IN DE OGEN WAT ER WERKELIJK IN HAAR OF ZIJN HOOFDJE DWAALT...TENMINSTE BIJ MIJ DAN

narcis
28-12-2002, 22:02
Origineel gepost door laboudanda Oh je wilt dus mijn mening horen... OK! Die jongen op jou avatar SUX ass....dat geldt ook voor dat meisje....zij stinkt! Die jongeren van tegenwoordig......ze denken dat ze allemaal in een ghetto wonen....nou geef mij maar een spaghetto! Buh bye! Grow Up!!! :o Cause you suck!!! :zwaai: