Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ...........

narcis
27-12-2002, 20:25

ik keek vanochtend een aflevering van het islamitische omroep op het nmo (was trouwens een herhaling) en daarin werd een intervieuw uitgezonden. de persoon dat geintervieuwd werd was theo van gogh(mijn excuses als ik de naam fout schrijf) de gehele intervieuw ging natuurlijk grotendeels over de islaam,maar die theo had bepaalde meningen,ondera andere: -hijzelf vond de islaam een achterlijk geloof (hij was het met pim fortijn eens) -hij vond dat intergratie begint bij GEEN sluier te dragen -hij vond dat iedere allochtoon binne enkele maanden nederlands moet kunnen en nog heel wat andere verschillende uitspraken, wat ik dus echt dom vond van dat gehele intervieuw was dat hij zei: iedereen heeft een vrijheid van meningsuiting, dus iedereen die het wil mag zegge.......de islaam is een achterlijk cultuur(ging dus over de uitspraken van pim) en dan geeft hij weer aan dat het verboden en tegen de wet is om uitspraken neer te zetten als wat bijv. elmoumni heeft gedaan over onder andere h.omo's (altijd weer terugvallen op de kleinste dingen) Hij sprak ook over zijn buren wat dus marokanen zijn, hij zei dat zijn zoon met 2jongens van tegenover altijd speelt(marokanen) en dat zij altijd bij hem thuis komen spelen, hij op z'n beurt heeft een keertje aan een van die jongens gevraagd:''waarom mag me zoontje niet bij jullie thuis spelen" vervolgens antwoorde de marokkaanse jongen:''me moeder wil haar huis schoonhouden" de schrijver Theo beweerde dus in het intervieuw dat dat wel rasistisch was tegenover hem en zijn zoontje. Dat is toch van het zotte zou je denken, ik vond het echt een waardeloze intervieuw en waar ik me helemaal aan ergerde was de turkse vrouw die hem dus intervieuwde, ik bedoel als moslimzijnde kon ze heus wel ingaan op zijn achterlijke uitlatingen over de islaam enz. en nu dat het wat rustiger wordt in de media rondom de marokanen en de islaam ,krijg je zoiets weer. de nmo die een stomme intervieuw uitzendt :kwaad: om zulke dingen zou ik me dan heel kwaad kunne maken :o

emsoem
27-12-2002, 20:28
:lol: mijn moeder wil het huisschoon houden hahaahhahahah wollah die zat =emsoem=

Nounousa
27-12-2002, 20:29
NMO IS NIKSSSSS BOYCOTTEN DIE ONZIN :kwaad: :kwaad: :kwaad: :(:( hoedoebillehi mene sjitanie radzjiem

narcis
27-12-2002, 20:29
Origineel gepost door emsoem :lol: mijn moeder wil het huisschoon houden hahaahhahahah wollah die zat =emsoem= jah wollah dat was het enige toppunt van het gehele intervieuw

SAMMYGIRL
27-12-2002, 20:30

Origineel gepost door narcis en nu dat het wat rustiger wordt in de media rondom de marokanen en de islaam ,krijg je zoiets weer. de nmo die een stomme intervieuw uitzendt :kwaad: om zulke dingen zou ik me dan heel kwaad kunne maken :o en gelijk heb je :goedzo:

emsoem
27-12-2002, 20:31
hahhahaaahaha nee echt die zat wejoow hij heeft zich eiegn echt wel voorschut gezet hhahahaa eens een airhead alway's a airhead...hahaha =emsoem=

maghrabia82
27-12-2002, 20:31
ik heb die interview niet gezien......maar wilde hem wel zien....ik ken die turkse vrouw zij heeft volgens mij ook pim fortijn geinterviewd??

narcis
27-12-2002, 20:33
Origineel gepost door maghrabia82 ik heb die interview niet gezien......maar wilde hem wel zien....ik ken die turkse vrouw zij heeft volgens mij ook pim fortijn geinterviewd?? ze moet echt haar mond kunne opentrekken, je zou niet kunne zegge van ze is een moslim. ik bedoel sommige uitspraken kun je echt niet tolereren.

maghrabia82
27-12-2002, 20:37
ze knikt alleen ja,......

SweetRose
27-12-2002, 20:39
kheb geen flauw idee over wat jullie bezig zjin dus >>> :maf2:

narcis
27-12-2002, 20:49
Origineel gepost door zin 'n midar kheb geen flauw idee over wat jullie bezig zjin dus >>> :maf2: hahaha is wel logisch, ik geloof niet dat jullie in Belgie het nmo (nederlandse moslim Omroep)hebbe :zwaai:

sherine
27-12-2002, 20:49
:rolleyes: vreemd he ........pff............sommige mensen begrijpen het nog steeds niet

maghrabia82
27-12-2002, 20:56
Origineel gepost door zin 'n midar kheb geen flauw idee over wat jullie bezig zjin dus >>> :maf2: je bent een beetje maf maar wel heel lief........ ;)

narcis
27-12-2002, 22:34
Origineel gepost door maghrabia82 je bent een beetje maf maar wel heel lief........ ;) dat kun je wel zeggen jah :)