Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel mensen komen op je begravenis

Pagina's : [1] 2

knorknor
25-09-2004, 23:22

Ooit wel eens nagedacht over hoeveel, of hoe weinig mensen op je begravenis komen. Gaarne wel serieus antwoorden.

knorknor
26-09-2004, 01:13
Als je 100 word dan ga je toch nog heel veel viendjes maken, in het bejaardenhuis bijvoorbeeld. buiten je kinderen, kleinkinderen en bedkleinkinderen

0rgoglio
26-09-2004, 01:25
Hoeveel familiale grafbezoekers er komen bij een kaaskop-overledene?......ik denk dat er tijdens zijn of haar rottingsproces meer bezoekers "over de vloer komen" dan tijdens zijn of haar leven! Waarom denk je dat een kaaskop een hond neemt, nou omdat zij dat leegte hiermee willen aanvullen. Een kaaskop heeft betekenis wanneer deze aan het rotten is onder de grond! Orgo......prijst zich rijk! :D

DownloadMe
26-09-2004, 01:26
Kep een beetje rondgevraagd maar de ene helft heeft iets anders te doen die dag, en de andere helft kan geen vrij krijgen. Ik zou eventueel wat later begraven kunnen worden, maar dat wilde ze niet want tegen die tijd dat ze me dan eindelijk zouden kunnen begraven zou ik wel heel erg meuren, zeg maar gerust "niet te harden". En wat eerder doodgaan daar voelde ik juist weer niets voor. Trouwens, sommige mensen wil ik er niet eens bij hebben, en alleen daarom al heb ik besloten het langer vol te houden dan dat hele zooitje bij elkaar. En mocht ik toch het lootje leggen, dan laat ik me wel invriezen.

KohiNoor
26-09-2004, 01:27

Orgeilio wat ben je toch een misselijkmakend stuk vreten :jammer: Bij jou begrafenis komen er alleen kraaien die je ogen en darmen uitpikken

0rgoglio
26-09-2004, 01:49
Orgeilio wat ben je toch een misselijkmakend stuk vreten :jammer: Bij jou begrafenis komen er alleen kraaien die je ogen en darmen uitpikken Heerlijk is het wanneer ik een kaaskop het bloed onder de nagels haal......ik geniet daar echt van! Als jij sterft organiseer ik een Marokko.nl Partij voor de Marokkaanse moslims.....ik zal a dakka el Marrakshia spelen en uit volle teug uit mijn kopje na3na3-thee drinken....... Houzee en een fijne RaHoWa insha Allah! Orgo :hihi:

tonk
26-09-2004, 10:26
Ooit wel eens nagedacht over hoeveel, of hoe weinig mensen op je begravenis komen. Gaarne wel serieus antwoorden. :hihi: Serieus reageren? Met zulke antwoordopties? ;) Ik wil trouwens gecremeerd worden, of misschien wel gevriesdroogd. Begraafplaatsen nemen nogal wat ruimte in. Kun je beter gebruiken voor voetbalveldjes.

Heiba
26-09-2004, 10:51
Ik denk zelf tussen de 50 en de 100, misschien ook wel meer. Al was het alleen al omdat ik op diverse fronten actief ben. Heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. Wil er eigenlijk liever niet aan denken, dan zie ik mezelf al voor me opgebaard liggen. Brrr.

FAITHLESS
26-09-2004, 10:59
Kep een beetje rondgevraagd maar de ene helft heeft iets anders te doen die dag, en de andere helft kan geen vrij krijgen. Ik zou eventueel wat later begraven kunnen worden, maar dat wilde ze niet want tegen die tijd dat ze me dan eindelijk zouden kunnen begraven zou ik wel heel erg meuren, zeg maar gerust "niet te harden". En wat eerder doodgaan daar voelde ik juist weer niets voor. Trouwens, sommige mensen wil ik er niet eens bij hebben, en alleen daarom al heb ik besloten het langer vol te houden dan dat hele zooitje bij elkaar. En mocht ik toch het lootje leggen, dan laat ik me wel invriezen. Ga ik in mee , alleen dat invriezen laat ik schieten. :D

KohiNoor
26-09-2004, 12:08
Heerlijk is het wanneer ik een kaaskop het bloed onder de nagels haal......ik geniet daar echt van! Als jij sterft organiseer ik een Marokko.nl Partij voor de Marokkaanse moslims.....ik zal a dakka el Marrakshia spelen en uit volle teug uit mijn kopje na3na3-thee drinken....... Houzee en een fijne RaHoWa insha Allah! Orgo :hihi:Jij organiseert helemaal NIX, ik zal je eens wat organiseren, een lel op je hoofd a boeras :D

Heiba
26-09-2004, 12:15
Jij organiseert helemaal NIX, ik zal je eens wat organiseren, een lel op je hoofd a boeras :D Worden er Soejangen uitgedeeld??? :) I'm in.

knorknor
26-09-2004, 12:27
:hihi: Serieus reageren? Met zulke antwoordopties? ;) Ik wil trouwens gecremeerd worden, of misschien wel gevriesdroogd. Begraafplaatsen nemen nogal wat ruimte in. Kun je beter gebruiken voor voetbalveldjes. Er is helemaal niets mis met mijn opties! Je kan toch het antwoord geven wat je wilt.

tonk
26-09-2004, 12:34
Er is helemaal niets mis met mijn opties! Je kan toch het antwoord geven wat je wilt. Ja, ja, hou maar op met knorren. Ik heb gestemd en geargumenteerd.

knorknor
26-09-2004, 12:36
Ja, ja, hou maar op met knorren. Ik heb gestemd en geargumenteerd. Knorretje LIEF!

KohiNoor
26-09-2004, 12:38

Worden er Soejangen uitgedeeld??? :) I'm in.Ja doe maar mee, op Orgeilio,maar hij vind spanken vast leuk, ik zou willen dat zijn vrouw hem manieren leerde :nijn:

Pagina's : [1] 2