Bekijk originele versie : Ik ben een straat jongen.....
Military_Minded
27-12-2002, 17:26
Ik ben opgegroeid op de straat....in Tanger....op mijn 12de ben ik naar Nl gekomen....en kijk wat ik in 8/9 jaren heb gepresteerd!!!
Van marlboro verkopen......tot welvarende Mocro met een goede toekomst inshallah!!
Daarom ben ik jullie trots
-P-
araoelah zeg ie eigendunk MOCRO PRIDE
=emsoem=
Haha...'Daarom ben ik jullie trots' hoort te zijn: 'Daarom ben ik trots op jullie' :stout:
Thanx MM :)
Oh ja....------------> :goedzo:
Military_Minded
27-12-2002, 17:30
whahahahahha
nee, maar ik ben echt de trots van de Marokkanen
SamiaGirl
27-12-2002, 17:33
Netjes :goedzo:
Origineel gepost door Military Minded
whahahahahha
nee, maar ik ben echt de trots van de Marokkanen
ja echt wel :goedzo:
sjow zeg dat ze jouw gewoon nog in een huis laten leven :jammer: ze moeten echt voor jouw een wereldsgroote paleis bouwen met lakijen bedienden en natuurlijk een raadsman special for you :goedzo:
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
ja echt wel :goedzo:
sjow zeg dat ze jouw gewoon nog in een huis laten leven :jammer: ze moeten echt voor jouw een wereldsgroote paleis bouwen met lakijen bedienden en natuurlijk een raadsman special for you :goedzo:
=emsoem=
:lol:
Origineel gepost door Cina
:lol:
ja dacht laat ik maar doen als of hij gelijk heeft whahahhaa
=emsoem=
Military_Minded
27-12-2002, 17:37
Origineel gepost door Kadir
Whatever, ik ben in de ruige straten van Amsterdam ZuidOost (Om precies te zijn<---BijlmerMeer<----K-Buurt)opgegroeid.
Als bijna enige Turk:eek:
Is wel wat erger denk ik he.
Denk je dat echt....marokko is een ontwikkelingsland....en ik woonde daar in 1 van de meest trieste buurten....komt hij met zijn Bijlmer...shietttttttttt
Miss_Banana
27-12-2002, 17:39
Origineel gepost door Military Minded
Ik ben opgegroeid op de straat....in Tanger....op mijn 12de ben ik naar Nl gekomen....en kijk wat ik in 8/9 jaren heb gepresteerd!!!
Van marlboro verkopen......tot welvarende Mocro met een goede toekomst inshallah!!
Daarom ben ik jullie trots
-P- :rolleyes:
Military_Minded
27-12-2002, 17:39
Origineel gepost door Miss_Banana
:rolleyes:
dat is eens wat anders...ha meisje.....shiettttttttttt
Military_Minded
27-12-2002, 17:42
Ik heb ook gewoond in Turkije, in 1 van de meest trieste buurten.
Maar daar kon je niet elke dag zomaar neergeschoten worden.
Weet je wel hoeveel vrienden van me daar zijn neergeschoten of neergestoken.
Elke dag kon je wel een gekke n igger tegenkomen. Ga jij mij nu vertellen dat het bij jou erger was. Dacht t niet he
jij en je Niggaz....hier in Tanger had je F*ckin bendes ******s....van nigeria en wete ik het wat...allemaal vluchtelingen...die hadden allemaal niks te verliezen....en wij ook niet.....Ik zal maar niks meer er over zeggen
waarom wordt ik genegeerd?????
:rolleyes:
=emsoem=
Military_Minded
27-12-2002, 17:50
Ik zei ook niet dat die van mij erger was, maar jij komt met je Tanger is erger, weet je.
Ik zeg alleen, bij ons was t ook erg.
Mensen gaan naar de winkelcentrum van Bijlmer, verder komen ze ook niet.
Want je kan daar makkelijk geschoten worden.
Tata's komen daar niet eens meer.
Politie komt daar niet eens meer man.
je moest eens weten......Ik ben vaker in de Bijlmer geweest.....ik had gehoord dat Mocro's niet welkom daar waren.....ik liep daar rond met mijn Maroc shirt....en helemaal geen problemen gehad
en in tanger heb je zieke buurten....daar heb je buurten waar mensen gewoon....met scheermesjes op je aflopen...en je gezicht verminken...ik heb het zelf meegemaakt
iedereen loopt daar rond met een dolk....taxi Chauffeurs beroven je.....politie agenten verkrachten je
Jij moest eens weten wat ik allemaal daar heb meegemaakt en gezien heb
Kom jij wat met je Surinamers in de Bijlmer
camiliaa
27-12-2002, 18:01
BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.