Bekijk originele versie : westers?!?!
mensen wat verstaan we nou onder verwestert
want ik vind dat maar een blaa begrip
maar aangezien ik het blijkbaar niet helemaal begrijp
leg me even uit aub .........
zie je iedereen hier praat wel zo stoer mee
maar niemand weet het antwoord :rolleyes:
niet kortzinnig doen aub
neeh zoals wat dan ????
want bij de meeste word het opgevat westers is uitgaan drugs rock en roll dat is toch bull blaa want bij zoveel nederlanders kan / mag dat ook niet
SAMMYGIRL
27-12-2002, 21:26
Origineel gepost door sherine
neeh zoals wat dan ????
want bij de meeste word het opgevat westers is uitgaan drugs rock en roll dat is toch bull blaa want bij zoveel nederlanders kan / mag dat ook niet
dit gaat over het algemeen dus dit moet je niet alleen vergelijken met nl'ers en trouwens niet alleen Nederland behoordt tot "het Westen''
maar zoals kadir al zei:'Verwestering wordt meestal gebruikt bij gewoontes die tegen de Islam ingaan'
neeh zoals wat dan ????
Sherine als je nou 'ns een keer in de spiegel kijkt, dan weet je gelijk wat het betekent.
ik kan jouw in iedergeval aanraden niet in de spiegel te kijken :rolleyes:
Lady_Cazawia
28-12-2002, 14:53
Origineel gepost door Kadir
Wat snap je er niet van.
Verwestering is gewoon de gewoontes van de Westen overnemen.
Wat dus ook wel Integratie genoemT wordT
Maar Verwestering wordt meestal gebruikt bij gewoontes die tegen de Islam ingaan;)
Hope I helped you
Die tegen de islam gaan???? sorry leg eens effe duidelijker uit wat je ermee bedoelt. :zwaai:
mensen wat verstaan we nou onder verwestert
want ik vind dat maar een blaa begrip
maar aangezien ik het blijkbaar niet helemaal begrijp
leg me even uit aub .........
Zaken doen die de kuffar ook doen: naar disco's , café, haramfeesten gaan. Vriendjes/vriendinnetjes nemen. Je kleden als de kuffar. Helaas doen veel Marokkanen deze dingen.
Origineel gepost door House
Sherine als je nou 'ns een keer in de spiegel kijkt, dan weet je gelijk wat het betekent.
Dat is een voltreffer. Ik moet je gelijk geven.
Lady_Cazawia
28-12-2002, 15:01
Origineel gepost door Najib26
Zaken doen die de kuffar ook doen: naar disco's , café, haramfeesten gaan. Vriendjes/vriendinnetjes nemen. Je kleden als de kuffar. Helaas doen veel Marokkanen deze dingen.
Dus jij verstaat alleen deze soort zaakjes onder het begrip verwestert, hmmmm ik denk zelf dat je ook verwestert kan worden genoemd zonder dat je deze dingen doet ik bedoel je denkwijze al zegt meer dan als je dat soort dingen doet. :zwaai:
Origineel gepost door Lady Cazawia
Dus jij verstaat alleen deze soort zaakjes onder het begrip verwestert, hmmmm ik denk zelf dat je ook verwestert kan worden genoemd zonder dat je deze dingen doet ik bedoel je denkwijze al zegt meer dan als je dat soort dingen doet. :zwaai:
Ik heb nooit gezegd dat het alleen maar aan de dingen ligt die ik opgenoemd heb. Er is zoveel, maar ik ben niet van plan om hier een A4-tje op te schrijven wat nou verwesteren is.
.....en wordt je daar ook echt een slechter mens of slechtere Moslim van?.........Waarom maken velen zich zo druk over dit soort zaken, maar hoor ik niemand reppen over de verplichte bedevaart naar Mekka? Dit is toch 1 van de grondbeginselen/zuilen van de Islam, maar nee een strak truitje is veeeel belangrijker.........
Origineel gepost door Tijn
.....en wordt je daar ook echt een slechter mens of slechtere Moslim van?.........Waarom maken velen zich zo druk over dit soort zaken, maar hoor ik niemand reppen over de verplichte bedevaart naar Mekka? Dit is toch 1 van de grondbeginselen/zuilen van de Islam, maar nee een strak truitje is veeeel belangrijker.........
Naar Mekka gaan kost meer dan 5000 euro. Ik denk niet dat jongens en meiden van 18 jaar dat hebben. Naar Mekka gaan is een grote stap, je moet dan een sterke moslim zijn. Dat ben je niet als je je niet houdt aan de kledingvoorschriften. Ik zie al zo'n Marokkaanse meid uit Nederland in Mekka verschijnen met zo'n strak truitje die veel Marokkaanse meiden dragen. Dat is een minachting voor Allah en een minachting voor de andere bedevaartgangers.
Je houden aan de kledingvoorschriften is veel makkelijk dan naar Mekka gaan. Je moet alleen naar Mekka als je daar de financiële middelen voor hebt.
Lady_Cazawia
28-12-2002, 15:09
Ik heb nooit gezegd dat het alleen maar aan de dingen ligt die ik opgenoemd heb. Er is zoveel, maar ik ben niet van plan om hier een A4-tje op te schrijven wat nou verwesteren is.
ooooow sjoow ik dacht al :D
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.