Bekijk originele versie : Aanslag of geen aanslag ?
MocroZAKI
25-09-2004, 14:10
Denken jullie dat Nederland getroffen word door een aanslag ? Leg ook uit waarom je dat denkt.
Denken jullie dat Nederland getroffen word door een aanslag ? Leg ook uit waarom je dat denkt.
nee want meeste hier weten dat de koran dat afkeurt en er is ook geen reden om mensen te doden:maf:
alhoewel een aanslag op specifieke personen wel heerst, zou ik het niet eens ervan opkijken als hirsi ali of theo van gogh doodgeschoten word.
maar geen zelfmoordaanslagen waarbij onschuldige mensen omkomen, dat zal nooit hier gebeuren denk ik;)
MocroZAKI
25-09-2004, 14:20
alhoewel een aanslag op specifieke personen wel heerst, zou ik het niet eens ervan opkijken als hirsi ali of theo van gogh doodgeschoten word.
maar geen zelfmoordaanslagen waarbij onschuldige mensen omkomen, dat zal nooit hier gebeuren denk ik;)
Ik denk dat het zal gebeuren maar dan geen zelfmoordaanslag.
Rebel666
25-09-2004, 14:22
Omdat de Nederland een deelnemer is van een illigale bezetting.
Er komt hier heus wel een aanslag, als iedereen er bijna niet meer aandenkt zullen ze flink heftig toeslaan.
Het boeit hun echt niet dat daar dan ook moslims bij omkomen. Terroristen zijn namelijk geen moslims.
das zo maar dan moeten ze de naam van de islam met rust laten :kwaad:
Omdat de Nederland een deelnemer is van een illigale bezetting.
duss???
Aanslg op het bestuur die dat toeliet en geen onschuldige burgers ;)
miss_tetouan425
25-09-2004, 14:38
Ik hoop het niet...Allah y 7fed want bij een aanslag vallen er meestal onschuldige mensen. Maar ik denk wel degelijk dat er een aanslag aan zit te komen...en dit met name omdat de Nederlandse troepen nog in Irak ronddwarrelen.
Nee!
Nederland kan je niet eens terug vinden op de wereldkaart... daarom. :)
Rebel666
25-09-2004, 14:47
duss???
Aanslg op het bestuur die dat toeliet en geen onschuldige burgers ;)
Heb jij mij ergens horen beweren dat een aanslag op burgers gerechtvaardigd is?
Heb jij mij ergens horen beweren dat een aanslag op burgers gerechtvaardigd is?
heb ik dat dan ergens gezegd? :confused:
Camalia17
25-09-2004, 17:18
Nederland en aanslag hmmmmm NEE dus.
Stop Gelijk, wie besteed er nu internationaal gezien aandacht aan Nederland??/
Camalia17
25-09-2004, 17:22
Er komt hier heus wel een aanslag, als iedereen er bijna niet meer aandenkt zullen ze flink heftig toeslaan.
Het boeit hun echt niet dat daar dan ook moslims bij omkomen. Terroristen zijn namelijk geen moslims.
hahahahaha :lol:
ze3ma alsof dat iemands hoogste doel is, hier een aanslag plegen.
zoiets zou hoogstens kunnen gebeuren door een amateur en in dat geval zullen ze alles behalve hard toeslaan hoor.
jezus wat hebben sommige het te pakken zeg, pfffff.
Kwestie van tijd...dat verzeker ik jullie:)
knorknor
25-09-2004, 23:49
Er wonen hier zoveel moslims er zit er vast wel een tussen die vroeg of laat een aanslag pleegt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.