Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Typisch Hollands! (Onbetrouwbaar)

Pagina's : [1] 2

Nousratakoum1
25-09-2004, 11:25

Ach ja, spanningsveld he?? 1) Vrijheid van meningsuiting/ persvrijheid 2) Belediging is strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht Dat is typisch Nederlands, en daarom kun je de ongelovige Nederlanders niet vertrouwen, omdat zij dan de ene keer iets goeds vinden en na een dag al fout. Ik heb daar zo veel voorbeelden van!!!

tonk
25-09-2004, 11:39
Ben jij nou echt zo dom? Natuurlijk heeft de vrijheid van meningsuiting grenzen en houdt deze vrijheid niet in dat je dus zomaar alles en overal mag zeggen. Pfff.

maly_pense
25-09-2004, 11:47
Ach ja, spanningsveld he?? 1) Vrijheid van meningsuiting/ persvrijheid 2) Belediging is strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht Dat is typisch Nederlands, en daarom kun je de ongelovige Nederlanders niet vertrouwen, omdat zij dan de ene keer iets goeds vinden en na een dag al fout. Ik heb daar zo veel voorbeelden van!!! Typisch stompzinnig, uitspraak. In elk beschaafd land worden belangen en vrijheden van de ene gewogen tegen de gelijksoortige of hogere belangen en vrijheden van een ander. Maar dat is voor jou, met je ' wooden' plank voor je kop, natuurlijk volstrekt te hoog gegrepen. Ja, jij bent consequent: al je uitspraken zijn even stompzinnig en opruiiend!

lady20
25-09-2004, 12:22
lekker kortzichtig weer!!!

Pista
25-09-2004, 12:40

Een oude trend, Nederlanders zijn pedofielen, Nederlanders zijn onbetrouwbaar, Nederlanders zijn lelijk, Nederlanders zuipen, Nederlanders zijn leugenaars, nog wat? Maar goed dat er zoveel Marokkanen in Nederland zijn die Nederland tenminste aanzien geven. :rolleyes:

Heiba
25-09-2004, 13:05
Zeer gemakkelijk. Daar waar jij een ander in zijn of haar vrijheid belemmerd, dient jouw vrijheid te stoppen.

Scottie
25-09-2004, 13:47
Nou, ik ben het met iedereen eens en vooral met Heiba. Die plaatser is dus typisch zo iemand voor wiens cultuur geen belangstelling bestaat. Erger nog, hij maakt ons, of mij althans in het geheel in nieuwsgierig naar zijn denken. Iemand die alleen maar wil schelden op verworvenheden die men in Marokko of andere Arabische landen nog niet eens kan schrijven. Iemand die zijn eigen nest bevuilt, wekt medelijden en geen belangstelling voor diens cultuur. Scottie, ongelovend.

lady20
25-09-2004, 13:58
Een oude trend, Nederlanders zijn pedofielen, Nederlanders zijn onbetrouwbaar, Nederlanders zijn lelijk, Nederlanders zuipen, Nederlanders zijn leugenaars, nog wat? Maar goed dat er zoveel Marokkanen in Nederland zijn die Nederland tenminste aanzien geven. :rolleyes: MMM nl zijn pedofielen? volgens mij zijn er genoeg marokkaanse meisjes van 19 uitgehuwelijkt met een man van 30 ( corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor?) mmm nl, ers zijn onbetrouwbaar? volgens mij zijn marokkaanse mensen ook niet altijd even trouw ( met name de loverboys) noem maar even een voorbeeld. mm nl ers zijn lelijk Sorry maar ik vind sommige marokkanen ( mijn Mening) echt niet moeders mooiste!! mm nl,ers Zuipen? dat moet ik toegeven maar marokkaantjes kunnen er ook wat van!!! mm nl,ers zijn leugenaars? hou toch op man alsof jij altijd eerlijk bent. Conclussie van dit onzin verhaal (topic) Laat iedereen in ze waarde en let op jezelf!! groetjesssss

Pista
26-09-2004, 00:24
MMM nl zijn pedofielen? volgens mij zijn er genoeg marokkaanse meisjes van 19 uitgehuwelijkt met een man van 30 ( corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor?) mmm nl, ers zijn onbetrouwbaar? volgens mij zijn marokkaanse mensen ook niet altijd even trouw ( met name de loverboys) noem maar even een voorbeeld. mm nl ers zijn lelijk Sorry maar ik vind sommige marokkanen ( mijn Mening) echt niet moeders mooiste!! mm nl,ers Zuipen? dat moet ik toegeven maar marokkaantjes kunnen er ook wat van!!! mm nl,ers zijn leugenaars? hou toch op man alsof jij altijd eerlijk bent. Conclussie van dit onzin verhaal (topic) Laat iedereen in ze waarde en let op jezelf!! groetjesssss O, :eek: je miste het sarcasme..lees nog eens aandachtig. Je bent er naast. ;)

knorknor
26-09-2004, 00:32
Ach ja, spanningsveld he?? 1) Vrijheid van meningsuiting/ persvrijheid 2) Belediging is strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht Dat is typisch Nederlands, en daarom kun je de ongelovige Nederlanders niet vertrouwen, omdat zij dan de ene keer iets goeds vinden en na een dag al fout. Ik heb daar zo veel voorbeelden van!!! als je even tijd had besteed aan het lezen van deze wetten, dus de hele wet en niet alleen het kopje dan zie je dat beide niet met elkaar in conflict zijn.

Scottie
26-09-2004, 00:34
Nou, Lady, trek je niets aan van Pista z'n potjeslatijn. Jij zet volgens mij een niet zo leuk maar wel erg realistisch beeld neer van de gemiddelde mens, Maro en Nedelanders. Dat zien we hier te weinig, ook van Nederlanders van een NederHollandse afkomst. Ik hoop altijd dat het nog wel eens goed komt, moet komen, maar dat we daar allemaal wel wat voor moeten doen. En je weet, ik vind dat Nederland genoeg heeft gedaan, het is nu allemaal aan onze MedeMarokkaan. Scottie, medemens.

tonk
26-09-2004, 08:33
volgens mij zijn er genoeg marokkaanse meisjes van 19 uitgehuwelijkt met een man van 30 ( corrigeer me als ik het verkeerd heb hoor?) mmm nl, ers zijn onbetrouwbaar? Er was een tijdje terug elders op dit forum een poll waar je kon invullen hoe oud je moeder was toen ze trouwde. De gemiddelde leeftijd was een jaar of 17-18, maar 14!!!! was totaal geen uitzondering. Ik viel van mijn stoel. :schrik2:

tonk
26-09-2004, 10:37
ik val van mijn stoel wanneer ik hoor dat meisjes van veertien jaar voor het huwelijk sex hebben :( Daarvan val ik ook. Gelukkig zijn dat er in Nederland maar erg weinig. (Geldt trouwens ook voor jongens.) Op je 14e een beetje experimenteren met zoenen, ok, maar voor sexen is een 14-jarige wel erg jong.

Heiba
26-09-2004, 10:43
en toch heb ik liever niet dat ze ongevraagd mijn telefoon aftappen :rolleyes: Dat is voor je eigen veiligheid, ik denk als je niets te verbergen hebt, dan heb je daar bij wijze van geen problemen mee. Ik denk niet dat ze ieder gesprek aftappen en beluisteren, en als ze horen dat je over koetjes en kalfjes praat, dat ze al gelijk geen interesse meer hebben. Dit stel ik mijzelf zo voor. Geen idee eigenlijk hoe dit in zijn werk gaat. Ben ik eigenlijk wel zeer benieuwd naar.

tonk
26-09-2004, 10:51

Dat is voor je eigen veiligheid, ik denk als je niets te verbergen hebt, dan heb je daar bij wijze van geen problemen mee. Ik denk niet dat ze ieder gesprek aftappen en beluisteren, en als ze horen dat je over koetjes en kalfjes praat, dat ze al gelijk geen interesse meer hebben. Dit stel ik mijzelf zo voor. Geen idee eigenlijk hoe dit in zijn werk gaat. Ben ik eigenlijk wel zeer benieuwd naar. En aangezien ik ook wel nieuwsgierig ben, tikte ik in www.aivd.nl en kwam zo bij veel gestelde vragen terecht: Kan de AIVD zomaar telefoons aftappen? Het aftappen van telefoonlijnen is één van de bijzondere inlichtingenmiddelen die de AIVD ter beschikking heeft. Deze bijzondere inlichtingenmiddelen maken inbreuk op de persoonlijke levenssfeer en worden daarom pas na een zorgvuldige afweging ingezet. De inzet van het middel moet in verhouding staan tot de ernst van de zaak én het moet niet goed mogelijk zijn de gegevens op een minder ingrijpende wijze te verkrijgen. Voor het aftappen van telefoongesprekken geldt dat de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties zijn schriftelijke toestemming moet geven. Klinkt alsof het wel meevalt met de praktijken van de AIVD.

Pagina's : [1] 2