Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wel of niet..????????

aischa
27-12-2002, 13:15

:confused: Dit is wat ik graag wil weten...!!! Ik heb in Oktober tijdens het concert van Najat Atabou een jongen leren kennen. We hebben elkaar al wat keren gezien, en hopelijk volgen er nog meer van die keren. Ja nu denken jullie dit is niet goed, maar ik ben een meid van 32 en hij zit ook in die buurt dus ik weet wel wat wel en niet mag. Maar ja waar ik aan denk is dat ik niet weet of ik nou wel of niet zijn vriendin ben, en of ik me zo kan zien. :) Hoe serieus het voor hem is....hij zal dit vast wel weten en misschien kan hij het me vertellen, of hebben jullie een advies voor me.. Dat zou goed van pas komen, want ik weet het niet.!!!!!!!!!! Ik weet alleen dat hij voor mij mooi genoeg is en dat ik niet naar andere mannen kijk en wil kijken....Zo dat wou ik even kwijt. Enne jij mij love....je weet het He!!!! Beslema Thalla Sjam.... :zwaai: :zwaai:

Miss_Banana
27-12-2002, 13:17
Origineel gepost door aischa :confused: Dit is wat ik graag wil weten...!!! Ik heb in Oktober tijdens het concert van Najat Atabou een jongen leren kennen. We hebben elkaar al wat keren gezien, en hopelijk volgen er nog meer van die keren. Ja nu denken jullie dit is niet goed, maar ik ben een meid van 32 en hij zit ook in die buurt dus ik weet wel wat wel en niet mag. Maar ja waar ik aan denk is dat ik niet weet of ik nou wel of niet zijn vriendin ben, en of ik me zo kan zien. :) Hoe serieus het voor hem is....hij zal dit vast wel weten en misschien kan hij het me vertellen, of hebben jullie een advies voor me.. Dat zou goed van pas komen, want ik weet het niet.!!!!!!!!!! Ik weet alleen dat hij voor mij mooi genoeg is en dat ik niet naar andere mannen kijk en wil kijken....Zo dat wou ik even kwijt. Enne jij mij love....je weet het He!!!! Beslema Thalla Sjam.... :zwaai: :zwaai: Bij een man weet je dat nooit. Ik zou het hem vragen, zo schep je duidelijkheid. Niet alleen voor jou maar ook van hem. Weet je tenminste waar je aan toe bent! Succes! :D

Onslaught
27-12-2002, 13:18
oke:confused:

Toufik19
27-12-2002, 13:23
ben jij 32??je maakt enkele kortzichtige opmerkingen voor zo een oud iemand. ten eerste: "Ja nu denken jullie dit is niet goed, maar ik ben een meid van 32 en hij zit ook in die buurt dus ik weet wel wat wel en niet mag." wat heeft de leeftijd ermee te maken dat het mag of niet?in de islam bestaat "de leeftijd" niet."leeftijd" is iets uit de periode van de yahilliya.in de islam heb je enkel shahaba en sheikh. ten tweede: "Ik weet alleen dat hij voor mij mooi genoeg is en dat ik niet naar andere mannen kijk en wil kijken..." om het uiterlijk te laten primeren op de rest vind ik kortweg dom.uiterlijk is tijdelijk,er zijn belangrijkere dingen waarnaar je moet kijken.geloof bijvoorbeeld.(maar dat zal ook niets zijn aangezien hij ook op een haram feest aanwezig was) is het niet logisch dat je je ogen afschermt van het andere geslacht als je met iemand bent? dit gezegd zijnde,hoop ik dat je je verstand gebruikt,en niet denkt zoals de doorsnee-marokkanen in deze zieke wereld.

Liloesh
27-12-2002, 13:28

32??? ik had de leeftijd nog niet gelezen, weerrrieee

aischa
27-12-2002, 13:39
Origineel gepost door suggerbabe 32??? ik had de leeftijd nog niet gelezen, weerrrieee Jullie hebben wel gelijk ja..? Ik wil gewoon zeker van me zaak zijn....en wat me geloof betreft hebben jullie ook wel gelijk...ik wil me geloof voor mezelf beter doen en hoop dat ik ook aan man zal treffen die ook dat gevoel zal hebben voor het geloof....en sommige uitspraken van me zijn misschien wat warrig maar...die persoon die weet wel wat ik er mee bedoel Begrijp je...Ik heb al een scheiding achter de rug en wil niet weer meemaken wat ik heb meegemaakt....heb ook twee kindje;s en ik wil niet zomaar iemand aan hun gaan voorstellen pas waneer ik zeker ben van me zaak. Ik denk dat ik het verkeerd heb geformulierd....maar hopelijk begrijpen jullie me standpunt...alvast een gelukkig en gezond 2003!!!!! :zwaai:

aischa
27-12-2002, 13:42
Origineel gepost door Toufik19 ben jij 32??je maakt enkele kortzichtige opmerkingen voor zo een oud iemand. ten eerste: "Ja nu denken jullie dit is niet goed, maar ik ben een meid van 32 en hij zit ook in die buurt dus ik weet wel wat wel en niet mag." wat heeft de leeftijd ermee te maken dat het mag of niet?in de islam bestaat "de leeftijd" niet."leeftijd" is iets uit de periode van de yahilliya.in de islam heb je enkel shahaba en sheikh. ten tweede: "Ik weet alleen dat hij voor mij mooi genoeg is en dat ik niet naar andere mannen kijk en wil kijken..." om het uiterlijk te laten primeren op de rest vind ik kortweg dom.uiterlijk is tijdelijk,er zijn belangrijkere dingen waarnaar je moet kijken.geloof bijvoorbeeld.(maar dat zal ook niets zijn aangezien hij ook op een haram feest aanwezig was) is het niet logisch dat je je ogen afschermt van het andere geslacht als je met iemand bent? dit gezegd zijnde,hoop ik dat je je verstand gebruikt,en niet denkt zoals de doorsnee-marokkanen in deze zieke wereld. Toufik je heb gelijk...ik had het anders moetten uitleggen..bedankt voor je reactie...enne ik ben trouwens geen marokaanse ..!!! beslema thalla....Happy 2003

Liloesh
27-12-2002, 13:43
Origineel gepost door aischa Jullie hebben wel gelijk ja..? Ik wil gewoon zeker van me zaak zijn....en wat me geloof betreft hebben jullie ook wel gelijk...ik wil me geloof voor mezelf beter doen en hoop dat ik ook aan man zal treffen die ook dat gevoel zal hebben voor het geloof....en sommige uitspraken van me zijn misschien wat warrig maar...die persoon die weet wel wat ik er mee bedoel Begrijp je...Ik heb al een scheiding achter de rug en wil niet weer meemaken wat ik heb meegemaakt....heb ook twee kindje;s en ik wil niet zomaar iemand aan hun gaan voorstellen pas waneer ik zeker ben van me zaak. Ik denk dat ik het verkeerd heb geformulierd....maar hopelijk begrijpen jullie me standpunt...alvast een gelukkig en gezond 2003!!!!! :zwaai: ah zo ..wist ik niet...als je geen marokkaanse bent..wat ben je dan wel?

aischa
27-12-2002, 13:49
Origineel gepost door suggerbabe ah zo ..wist ik niet...als je geen marokkaanse bent..wat ben je dan wel? Hey hallo Ik ben nederlandse en was met een maroc getrouwd geweest En insallah zal het me echt wel lukken om een goeie moslima te worden maar dat heeft z'n tijd nodig..Fhemti.? Beslema thalla en tot spreeks. :zwaai:

Noerallain18
27-12-2002, 14:48
nou meid..ik wens je in ieder geval veel succes!!

aischa
27-12-2002, 14:55
Origineel gepost door Noerallain18 nou meid..ik wens je in ieder geval veel succes!! Sukran Meid. En voor jouw ook een goed en gezond 2003 insallah. :zwaai:

Noerallain18
27-12-2002, 15:01
you 2 sweety....