Bekijk volle/desktop versie : nou nou



24-09-2004, 16:49
kijk we zijn zeker marokanen en we maken fouten , maar daar is dit dorum niet op gebaseerd, maar als marokaan ben je een muslim, of je bent een jood wat me heel sterk lijkt. maagdenvliescoreectie? ja voor munafiqs is dat wel goed
maagdenvliedcorerectie? dan ben je geen muslim.
want je liegt. doe je het met iemand en geef je het toe ok weet je,
maagdenvliescorrectie? alleen voor munafiqs, bij deze ik ben klaar met deze forum

24-09-2004, 16:58

heey sanna alles goed??

24-09-2004, 19:29

Citaat:
Origineel gepost door hamaswaalqaeda
kijk we zijn zeker marokanen en we maken fouten , maar daar is dit dorum niet op gebaseerd, maar als marokaan ben je een muslim, of je bent een jood wat me heel sterk lijkt. maagdenvliescoreectie? ja voor munafiqs is dat wel goed
maagdenvliedcorerectie? dan ben je geen muslim.
want je liegt. doe je het met iemand en geef je het toe ok weet je,
maagdenvliescorrectie? alleen voor munafiqs, bij deze ik ben klaar met deze forum
wallahila..!!!

24-09-2004, 19:41
you go girl!!!!

24-09-2004, 19:43

It's a man!! :maf3:

25-09-2004, 09:18
je hebt helemaal gelijk..ze3ma

25-09-2004, 13:01
niet dat dit alleen voor vrouwen geld, nee zeker niet. mannen zijn in mijn ogen verantwoordelijker. want wij mogen in de eerste plaats niet eens toestaan dat een vrouw ontmaagd word.
maar ja dan heb ik het ook over muslims onder elkaar. In dit land hebben we dan ook nadere obstakels, muslims worden ook verliefd op niet muslims. niet erg maar, moet muslim worden he, en geen relatie aangaan zonder verloving. oftewel melek. beetje jammer eigenlijk dat iedereen idolworshipper is, dat is haranm in islam. iedereen wil jennifer lopeze zijn gehehehe, en de mannen 50 cent. ja als dat hun voorbeelden zijn, dan weet je de rest wel toe te voegen.
muslim is niet alleen omdat je zegt dat je muslim bent, maar dat je het voor volle 100 bent....
Ik heb een vraag aan degene die wel een maagdenvliescorrectie gedaan hebben.

Voelen jullie je niet ziek?
weten jullie van jezelf dat jullie scheinheilig zijn?
terwijl jij met je man naar bed gaat, staan jullie er dan bij stil dat hij je genomen heeft omdat hij denkt dat jij een eerlijke bent?(want op zich als je ontmaagd ben wat ook haram is, kan je minstens eerlijk zijn. dan heb je in ieder geval een man die iets weet en van je houd)
kunnen jullie met deze ziekte die jullie hebben leven? het scheinheilige(ik zou niet kunnen slapen
en de laatste maar sterke vraag. durven jullie julliezelf nog muslim en muslima te noemen?
ik ben geen god, en geef mijn mening ook geen feitelijk bestaan, maar wat mij betreft branden jullie al op aarde

aan de mannen vraag ik
vinden jullie jezelf stoer om het met veel vrouwen te doen? (wannneer het echte store moet gedaan worden als vechten voor je land zijn jullie weg.
dus jullie zijn muslims? maar jullie zijn niet eens geslaagd voor het begrip MAN
weten jullie wat een man inhoud?
hoe durven jullie je eigen vrouwen te ontmaagden, en vervolgens verder leven? hebben jullie geen hart..
waarom doen jullie al deze fitnah. jullie zijn nog zo jong, maar nu al oud. (helemaal ingekrompen met blow in jullie handen, nog te moe om op te staan. is dat een man???

als laatste buiten al dit weet iemand mij precies uit te leggen hoe ik het witr gebes doe en wanneer, en qunut. asjeblieft want ik bid al zo lang, maar niemand heeft mij ooit de kans willen geven om het uit te leggen. beslama