Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : betrokken?

Pagina's : [1] 2

nestania
24-09-2004, 16:17

Wat is jouw betrokkenheid tot het milieu en natuurbeleid? Bedankt voor je reactie

knorknor
24-09-2004, 16:24
Ik heb 3.000 hennep planten staan.

nestania
24-09-2004, 16:25
Bevordert dat de duurzaamheid?

knorknor
24-09-2004, 16:28
Origineel gepost door nestania Bevordert dat de duurzaamheid? Er hangen 40 lampen van 500Watt boven, dus ik denkt het eigenlijk niet. Moet dat?

nestania
24-09-2004, 16:32

Origineel gepost door knorknor Er hangen 40 lampen van 500Watt boven, dus ik denkt het eigenlijk niet. Moet dat? Ons bezig houden met duurzaamheid zou wel handig zijn als jij die hennepplanten nog wilt doorverkopen aan de kinderen van jouw kleinkinderen.

Erwin
24-09-2004, 16:39
Origineel gepost door nestania Wat is jouw betrokkenheid tot het milieu en natuurbeleid? Bedankt voor je reactie Ik ben voor meer CO2 uitstoot. Dat is allemaal brandstof voor de bomen.

Erwin
24-09-2004, 16:41
Origineel gepost door nestania Ons bezig houden met duurzaamheid zou wel handig zijn als jij die hennepplanten nog wilt doorverkopen aan de kinderen van jouw kleinkinderen. Mijn achterkleinkinderen moeten maar gewoon een vak leren. Tegen die tijd zijn we met 20 miljoen Nederlanders, waarvan 90 % kansloos en 10 milJARD wereldbewoners. En dan verwacht je van mij dat ik me bezig ga houden met duurzaam leven, omdat jij in de illusie leeft dat het milieu gered kan worden. Wake up and smell the coffee! De wereld gaat naar de klote en we kunnen er niks tegen doen!

knorknor
24-09-2004, 16:42
Ik geloof heilig in het herstellend/aanpasssend vermogen van moeder natuur. Mooi voorbeeld vind ik broedplaatsen van bijzondere heide vogels op klaverbladen van snelwegen. Geheel vrij van katten, vossen of mensen.

knorknor
24-09-2004, 16:45
Origineel gepost door Erwin Ik ben voor meer CO2 uitstoot. Dat is allemaal brandstof voor de bomen. Kijk dat is ook zo een misverstand, bomen leveren maar een heel klein deel van onze zuurstof voorziening het overgrote deel van de zuurstof is afkomstig van algen in de oceanen.

Erwin
24-09-2004, 16:46
Origineel gepost door knorknor Kijk dat is ook zo een misverstand, bomen leveren maar een heel klein deel van onze zuurstof voorziening het overgrote deel van de zuurstof is afkomstig van algen in de oceanen. Wat is het misverstand nu precies? :confused: ;)

knorknor
24-09-2004, 16:50
Even serieus ik heb zeer sterk overwogen om in de productie van brandstofcellen te gaan. Een stille aggregaat op een aanhanger, handig voor bijvoorbeeld TV producties op locatie, of bouwwerkzaamheden in de bebouwde kom. Eigenlijk voor alles waar veel stroom nodig is en geluidsoverlast hinderlijk.

knorknor
24-09-2004, 16:51
Origineel gepost door mismuis inderdaad een misverstand knorrie erwin hefft het over brandstof voor de bomen niet de zuustof levering. Maar bomen zijn lastig, daar gaan auto's op kapot. Sorry ik had al automatisch het sprongetje gemaakt dat alle bomen eigenlijk plat moeten.

Erwin
24-09-2004, 16:52
Als je een oplossing vind voor het energieprobleem ben je binnen. De brandstofcel is een doodlopende route, die hoef je niet te proberen.

Erwin
24-09-2004, 16:53
Origineel gepost door knorknor Maar bomen zijn lastig, daar gaan auto's op kapot. Sorry ik had al automatisch het sprongetje gemaakt dat alle bomen eigenlijk plat moeten. :D Plaatsmaken voor asfalt en kerncentrales...

knorknor
24-09-2004, 16:54

Origineel gepost door Erwin Als je een oplossing vind voor het energieprobleem ben je binnen. De brandstofcel is een doodlopende route, die hoef je niet te proberen. En waarom is dat een doodlopende route, ik wil niet vervelend zijn maar ik denk toch echt dat we binnen een jaar al zelfs laptop's met brandstofcellen op de markt zien. Lijkt me helemaal geweldig.

Pagina's : [1] 2