Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Isa en Moessa

Noufissa
27-12-2002, 10:10

Lieve allemaal, Ik wil heel graag de verhalen over vroeger, zoals deze in de Koran staan, verduidelijkt hebben. Dan bedoel ik dus verhalen over Isa, Moessa en onze profeet Mohammed sallalahoe 3alaihi wa salam. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden/kopen? Alvast bedankt!

Juf_Nora
27-12-2002, 10:11
heb je gister ook die tekenfilm gezien over Mozes???:D

Noufissa
27-12-2002, 10:31
oepss, busted, toevallig wel ja, hahaha ;) je hoort van die verhalen en zo van je opa weet je wel, maar er zitten te veel onduidelijkheden in.

alhoceima
27-12-2002, 13:45
Salaam alaikoem Er is een boek het heet geloof ik"de profeten van de volkeren" ik heb hem gelezen, ik heb hem in het winkeltje in de bilderdijkstraat in amsterdam gekocht....maar ik zou toch voor de zekerheid wat navraag doen erover....oja wat die tekenfilm betreft van Sidna Moesa...nou daar kloppen een heleboel dingen niet...dus daar zou ik in ieder geval je info niet vandaan halen... Salaam alaikoem

AdamX
27-12-2002, 15:30

Origineel gepost door alhoceima Salaam alaikoem Er is een boek het heet geloof ik"de profeten van de volkeren" ik heb hem gelezen, ik heb hem in het winkeltje in de bilderdijkstraat in amsterdam gekocht....maar ik zou toch voor de zekerheid wat navraag doen erover....oja wat die tekenfilm betreft van Sidna Moesa...nou daar kloppen een heleboel dingen niet...dus daar zou ik in ieder geval je info niet vandaan halen... Salaam alaikoem dat boek heb ik ook vandaar gekocht, alleen jammer dat het een te dun boek is, het is allemala samengevat, maar heb nu een dikke arabische boek met meer uitleg enz.. de titel is: qisaso al anbiaae gekocht in marokko, maar ook hier verkrijgbaar

Noufissa
31-12-2002, 12:12
Bedanktl voor jullie tips. Moge Allah jullie belonen.

Zazare
31-12-2002, 20:06
een tip;) ga naar poetry.marokko en dan naar islam je vind een discussie genaamd MOhamed een voorbeeld voor alle tijden , lees die maar even.