Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheid = Succesvolle Leven

Pagina's : [1] 2

Jemal2002
27-12-2002, 03:22

Als je voor het eerst in het huwelijksbootje stapt als maagd betekend dit dat je verzekerd bent op een succesvol leven? Betekent het ook dat je een perfecte huwelijk zult hebben? Dat je nooit meer fouten kan begaan?

cheetah
27-12-2002, 03:26
wat er voor jou in de toekomst gescreven is gebeurd er ook... of je maagd bent of niet, Allah is de enige die het bepaalt en weet.. hij is de Alwetende...

Chaimae
27-12-2002, 03:27
Origineel gepost door Kadir Tuurlijk niet, wat voor een domme vraag is dit Je hebt geen domme vragen alleen domme antwoorden. :D:D

Glimlachje
27-12-2002, 03:29
MAAGDELIJKHED GARANDEERD NIETS IK KAN HET WETEN

Jemal2002
27-12-2002, 03:57

Er zijn mensen die denken dat het leven alleen om je maagdelijkheid draait. Er zijn belangrijke dingen in het leven dan je maagdelijkheid. of heb ik het verkeerd?

Jemal2002
27-12-2002, 04:07
Origineel gepost door Mustapha AA mee eens maar ik moet zeggen dat jij het er vaak over hebt Het zijn de heetste topics moet een beetje met de mode meegegaan. Maar nu even serieus als je kan kiezen. Een vrouw of man die maagd is maar hij of zij doet niks aan het geloof, bid niet , doet niet mee aan ramadan, betaald geen zakaat, roddelt over iedereen en alles. Of Een vrouw of man die geen maagd is maar hij of zij doet wel aan het geloof, bid wel , doet mee aan ramadan, betaald zakaat, roddelt niet over iedereen en alles. En heeft vergiffenis gevraagd voor haar daden. Wie zou jij kiezen?

Jemal2002
27-12-2002, 04:20
Origineel gepost door Mustapha AA ik zou direct voor de tweede gaan al moet ik zeggen dat ik wel graag een maagde vrouw heb maar het geloof komt op 1 een combinatie is meer een oplossing voor mij Dat is het ideaalbeeld van hoe het moet een combinatie van beide, maar zo zit de wereld niet in elkaar helaas. Dit kan in het echt gebeuren………. Maar zijn de andere dingen in het leven niet belangrijker dan hoe maagd iemand is? Mustapha zijn er dingen die belangrijker vind dan maagdelijkheid?

Jemal2002
27-12-2002, 04:30
Mustapha AA wat wil je daar mee zeggen ik snap het niet? hahaha :confused:

Barkani
27-12-2002, 14:10
Origineel gepost door Jemal2002 Als je voor het eerst in het huwelijksbootje stapt als maagd betekend dit dat je verzekerd bent op een succesvol leven? Betekent het ook dat je een perfecte huwelijk zult hebben? Dat je nooit meer fouten kan begaan? waar haal je dit uit je hoofd vandaan en waar op baseer je dit. doe ff normaal mens en kom met iets reeel en nuttig om te discuseren.

SaraZena
27-12-2002, 14:20
waarom reageren sommig mensen zo dom :confused: hij stelt een normale vraag...kunnen jullie daar niet gewoon antwoord opgeven of zo? en nee, ik denk niet dat je verzekerd bent van een geslaagd huwelijk als je een maagd bent. (of beiden maagd bent) Er zijn genoeg andere factoren die belangrijker zijn om een goed /gelukkig huwelijk te hebben en een gelukkig leven te leiden. Iemand die maagd is en nog nooit een vriendje of vriendinnetje heeft gehad hoeft niet per definitie een goede echtgenoot of echtgenote te zijn.

Barkani
27-12-2002, 14:36
de stelling is al dom, er moet een logica in en niet zo maar uit de lucht halen en ten discussie stellen.

grendel
27-12-2002, 14:39
Origineel gepost door Jemal2002 Als je voor het eerst in het huwelijksbootje stapt als maagd betekend dit dat je verzekerd bent op een succesvol leven? Betekent het ook dat je een perfecte huwelijk zult hebben? Dat je nooit meer fouten kan begaan? Nee. Was het leven maar zo simpel :D

Jemal2002
27-12-2002, 20:14
Origineel gepost door Barkani waar haal je dit uit je hoofd vandaan en waar op baseer je dit. doe ff normaal mens en kom met iets reeel en nuttig om te discuseren. Origineel gepost door Barkani de stelling is al dom, er moet een logica in en niet zo maar uit de lucht halen en ten discussie stellen. En stelling hoeft nergens op gebaseerd te zijn. Een stelling is een senario. het kan werkelijkheid zijn of verzonnen zijn. ik dit geval is dit werkelijkheid, er zijn mensen die denken dat als maagd je een goed mens bent dat je verzekerd bent om een plaatst in de hemel en dat je later een perfect leven gaat leiden. Er zit zeker logica in mijn stelling omdat jij te kort komt aan intelligentie kan ik ook weinig aan doen. Gelukkig zijn hier ook intelligente mensen die ook normaal kunnen reageren op een stelling.

narcis
27-12-2002, 20:28
Begin Goed- Al Goed als je als maagd je huwelijk intreed,zul je je huwelijk al intreden met een overwinning...........zodoende hoop je op een mooi leven!

Jemal2002
27-12-2002, 20:39

Origineel gepost door narcis Begin Goed- Al Goed als je als maagd je huwelijk intreed,zul je je huwelijk al intreden met een overwinning...........zodoende hoop je op een mooi leven! Maar is dat zekerheid?

Pagina's : [1] 2