Bekijk originele versie : De maagdenkooi 2
waarschuwer
23-09-2004, 23:11
De Arabische cultuur - die, via de islam, ook verbreid is naar niet Arabische samenlevingen - loopt in veel opzichten ver achter bij het westen. Uitzicht op verbetering is er, maar komt moeizaam. De Arab Human development-rapporten van de VN, opgesteld door Arabische wetenschappers, zijn een eerste stap in de goede richting. Deze zijn uitgebracht in 2002 en 2003 en de schrijvers ervan leggen de vinger op de zere plek. Zij concluderen dat het in de Arabische wereld schort aan (individuele) vrijheid, kennis en rechten voor vrouwen. De nog aanwezige rijkdom is uitsluitend gebaseerd op de olie die door westerse ondernemingen uit de grond gehaald wordt, de economische groei is de laagste ter wereld (met uitzondering van zuidelijk Afrika) en het analfabetisme is omvangrijk en hardnekkig. Zo worden er per jaar in de Arabische wereld niet meer dan 300 buitenlandse boeken in vertaling uitgegeven. Alleen in Nederland zijn dat er jaarlijks 5000. Met de naleving van de mensenrechten is het er evenseens beroerd gesteld. De Arabische overheden plegen geweld tegen hun eigen bevolking en de verschillende bevolkingsgroepen plegen geweld tegen elkaar. Mensen worden onderdrukt en de positie van vrouwen is nergens zo slecht als in d islamitische wereld. De VN-rapporten melden dat vrouwen nagenoeg zijn uitgesloten van het publieke en politieke leven en dat de wetgeving inzake huwelijk, echtscheiding, erfrecht en overspel extreem in het nadeel van vrouwen is.
Ayaan Hirsi Ali, de maagdenkooi, p.7
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:14
Heeft ze het in die Maagdenkooi ook over haar verminkte kut? Zo ja post dat stukje dan.
Dank bij voorbaat.
Cicatrice
23-09-2004, 23:15
Origineel gepost door AmazoelloeIII
Heeft ze het in die Maagdenkooi ook over haar verminkte kut? Zo ja post dat stukje dan.
Dank bij voorbaat.
wat heb je daar toch mee??? beetje sexueel gefrustreerd ofso?? :confused:
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:24
Origineel gepost door Cicatrice
wat heb je daar toch mee??? beetje sexueel gefrustreerd ofso?? :confused:
Het is een belangrijk onderwerp Cicatrice. Haar verminkte kut is moet toch een onderdeel zijn van die maagdenkooi. Mijn vraag is of Baviaan Hirsi met haar verminkte kut het ook over haar verminkte kut heeft gehad. Zo ja post dat stukje dan want ik ben benieuwd welke theotie ze eraan vast heeft geplakt.
Heb jij dat maagdenkooi-boekje Cicatrice?
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:28
Origineel gepost door Vogel
Ooooooh wat grof Amehoela!
Voor zoiets zou ik je voorgoed verbannen. Nog sterker! Ik zou als ik het voor het zeggen had iedereen met dergelijke perverse ideƫen zo op het vliegtuig laten zetten naar Marokko. Jij hoort duidelijk niet thuis in dit land.
Ik denk eerder dat jij hier niet thuis hoort. Als ik het voor het zeggen had in Dietscherland liet ik je per helicopter dumpen midden in de Marokkaanse Sahara. Je zou een feestmaal zijn voor de Marokkaanse gieren.
Cicatrice
23-09-2004, 23:29
Het is een belangrijk onderwerp Cicatrice. Haar verminkte kut is moet toch een onderdeel zijn van die maagdenkooi. Mijn vraag is of Baviaan Hirsi met haar verminkte kut het ook over haar verminkte kut heeft gehad. Zo ja post dat stukje dan want ik ben benieuwd welke theotie ze eraan vast heeft geplakt.
Heb jij dat maagdenkooi-boekje Cicatrice?
nee die heb ik niet, maar dat je het niet eens bent met iemand en dat diegene er volgens jou 'lagere gedachtes' op na houd, geeft je nog niet het recht diegene uit te schelden
dat vindk wel zo laag en puberaal, bah!
en Vogel, jij moet helemaal je smoel houden want jou ben ik helemaal zat!!! :kwaad:
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:29
Amahoela is de prototype moslim man. Half achterlijk en volslagen onaangepast.
Niet om de pot draaien. Bij het onderwerp blijven.
Cicatrice
23-09-2004, 23:30
Amahoela is de prototype moslim man. Half achterlijk en volslagen onaangepast.
Jij bent de prototype kaaskop. Grote bek, weinig hersens, bierbuik en totaal onaangepast inzake etiquette.
Cicatrice
23-09-2004, 23:30
Ja als jij het hier voor het zeggen had woonden hier alleen maar moslims en had jij je privee geitenhok naast je harem.
wil iemand deze tweede Michiel Smit eventjes verwijderen van het forum???
of is hier nog misschien een negeerknop!?!?!?!?!
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:33
nee die heb ik niet, maar dat je het niet eens bent met iemand en dat diegene er volgens jou 'lagere gedachtes' op na houd, geeft je nog niet het recht diegene uit te schelden
dat vindk wel zo laag en puberaal, bah!
en Vogel, jij moet helemaal je smoel houden want jou ben ik helemaal zat!!! :kwaad:
Dat wordt niet als schelden beschouwd in Dietscherland, eerder als een vrijheid van meningsuiting. Het verschil ken jij toch Cicatrice? Ik heb mij wat aangapast aan de Dietsche normen qua meningsuiting en klaar is Kees.
Cicatrice
23-09-2004, 23:34
Dat wordt niet als schelden beschouwd in Dietscherland, eerder als een vrijheid van meningsuiting. Het verschil ken jij toch Cicatrice? Ik heb mij wat aangapast aan de Dietsche normen qua meningsuiting en klaar is Kees.
jah, op dat gebied wens ik mij niet aan te passen, er is nog zoiets als eer he? :D
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:36
jah, op dat gebied wens ik mij niet aan te passen, er is nog zoiets als eer he? :D
Ja er is nog zoiets als eer maar die eer schuif ik voor eventjes opzij als ik met Dietschers te maken heb. Kwestie van jezelf te verlagen tot hun niveau om na een robbertje spuwen terug op te klimmen tot het Meditteraanse niveau.
Cicatrice
23-09-2004, 23:40
Ja hahaha, goed vasthouden aan het nekvel en langzaam opklimmen en meeeeeeeeeeh meeeeeeeeeeeh mekkeren. :Iluvu: :D :Iluvu:
kijk daarom spuug ik liever omlaag amazoeloe.....
zelfde principe als een zacht broodje van een wolkenkrabber afgooien: breek je bakstenen mee :D
AmazoelloeIII
23-09-2004, 23:45
kijk daarom spuug ik liever omlaag amazoeloe.....
zelfde principe als een zacht broodje van een wolkenkrabber afgooien: breek je bakstenen mee :D
Mee eens.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.