Bekijk originele versie : Rijbewijs in Belgicaaaaa
SweetRose
27-12-2002, 00:20
IS HET WAAR DAT VANAF 1 JANUARI 2003 80 VRAGEN WORDEN INGESCHAKELD IPV 40 VOOR HET THEORETISCH EXAMEN....:huil: neeeeeeeeeeeen wajauwwwww dan kan ik dat morge nog gaan doen..pfff :verdriet: dat word weer heeeeeel de nacht leren....:(...plzzzzz iemand van belgicaaa beantwooord mijn vraag aub.....thx :zwaai:
Origineel gepost door zin 'n midar
IS HET WAAR DAT VANAF 1 JANUARI 2003 80 VRAGEN WORDEN INGESCHAKELD IPV 40 VOOR HET THEORETISCH EXAMEN....:huil: neeeeeeeeeeeen wajauwwwww dan kan ik dat morge nog gaan doen..pfff :verdriet: dat word weer heeeeeel de nacht leren....:(...plzzzzz iemand van belgicaaa beantwooord mijn vraag aub.....thx :zwaai:
Ik heb dit ook gehoord maar ik weet het niet zeker mijn bolleke!!!!!Ik ga ook achter mijn rijbewijs binnen 3 maand :D dus you're not alone:traan1:
Wacht,ik ga het eve nachecke voor jou.. ;)
SweetRose
27-12-2002, 00:25
thxxxxxxxxxxxxx
luv yaaaaaaa
plzzz zeg het me..dan kan ik morge nog snel gaan..als ik nog tank heb zitten in de brommer :rolleyes:
Doen BELGEN ook theorie-examen :confused:
Je zou het niet zeggen als je ze ziet rijden, wat mij betreft mogen ze het ophogen naar 100 vragen, want die Belgen kunnen zich beter bezig houden met bonbons maken dan autorijden. :D
Ali Z
SweetRose
27-12-2002, 00:30
Origineel gepost door Bob_Mocrolay
yep 80 vragen en je mag 7 kleine en 1 grote fout maken , gaat zwaaaaar zijn hahahah :D
btw je hebt nog 3 dagen
bye bye
neen maar wholah ik ben serieus bezig ....als je het weet..zeg het dan...en anders ga ergens anders lachen :rolleyes:
want dat betekend leren................:schok:
:huil:
konden ze niet nog een jaar wachten tfoeeeeeeeeeee ezels!!! :kwaad:
:verdriet:
SweetRose
27-12-2002, 00:31
Origineel gepost door Ali_Z
Doen BELGEN ook theorie-examen :confused:
Je zou het niet zeggen als je ze ziet rijden, wat mij betreft mogen ze het ophogen naar 100 vragen, want die Belgen kunnen zich beter bezig houden met bonbons maken dan autorijden. :D
Ali Z
:lekkerpuh
ga ga spelen jij
:hihi:
SweetRose
27-12-2002, 00:33
Origineel gepost door Abdelhay
Ik heb em al :zwaai:
:goedzo:
Rij Voorzichtig :D
check deze site eens,
http://www.mobilit.fgov.be/nl/weg/rijbewijs/FAQ.htm#R5
TwinkleEye_19
27-12-2002, 00:47
yep 80 vragen en je mag 7 kleine en 1 grote fout maken , gaat zwaaaaar zijn hahahah :D
btw je hebt nog 3 dagen
bye bye
Hoe zijn jullie vragen opgebouwd.
Bij ons eerst 50 vragen, 5 fout max. En de keus tussen 'ja' of 'nee'.
Heb hem in 1 keer gehaald met 2 fout :stout:
Mare nu hebben ze nog steeds 50 vragen, 5 fout.
Maar zitten open-vragen tussen en je moet de keus tussen 4 antwoorden maken. Meer kans op fouten :p
Maar inmiddels heb ik mijn rijbewijs en heb veel verschillende wagens bereden.
Busjes, stationswagons, personenwagens.
Zware diesel motoren, benzine, LPG.
Bouwjaren van 1981 tot 2001.
Ze rijden allen zeer verschillend.
Ik heb dus alle soorten onder de knie :D.
Enne, zin 'n midar,
Veel succes met het halen van je rijbewijs, incha Allah :zwaai:
SweetRose
27-12-2002, 01:04
Thx Marocca maar daar staat niets in :'(
en Twinkle oog..:D
haha
dank u wel..Jij weet niet hoeveel het voor me betekend als ik het haal morge...
ik heb nu al een brommertje..en het is nogal een beetje koud 's morgens :(
dus een auto is wel welkom :D :zwaai:
wallah haal je rijbewijs uit marokko.. of koop em van daar.. dan hoef je hier geen theorie meer te doen :stout:
SweetRose
27-12-2002, 01:13
Origineel gepost door masrawy
wallah haal je rijbewijs uit marokko.. of koop em van daar.. dan hoef je hier geen theorie meer te doen :stout:
:lol:
kan ik ook doen...breng jij me effe naar maroc :engel:
:zwaai:
Thx Marocca maar daar staat niets in :'(
en Twinkle oog..:D
haha
dank u wel..Jij weet niet hoeveel het voor me betekend als ik het haal morge...
ik heb nu al een brommertje..en het is nogal een beetje koud 's morgens :(
dus een auto is wel welkom :D :zwaai:
sorry sweetie...Ik vond niks anders...:traan1:
Maar als ik ooit mijn rijbewijs haal(ooit zeg ik :D ) dan spreken we zeker eens af.......:goedzo: Om te gaan shoppen in de Nieuwstraat ;)
thxxxxxxxxxxxxx
luv yaaaaaaa
plzzz zeg het me..dan kan ik morge nog snel gaan..als ik nog tank heb zitten in de brommer :rolleyes:
Hahahahahha :D
ALS IK NOG TANK HEB ZITTEN IN DE BROMMER :maf2: :maf2:
hahaha die belgen ook he
SweetRose
27-12-2002, 22:28
neen was aan het grappen, ik heb het aan iemand geinformeerd en zei dat ie pas in september ingaat maar wel 50 vragen ipv 80 ;)
bye bye
DANK U DANK U DANK U...ik was vandemorge zeeeeeeeeeeer vroeg (toen de kippen nog aant kakelen waren :rolleyes:) gaan vragen hoe dat nu zit..en gelukkig het zijn maar geruchten..:hoera: ik was zeeeeeeer blij..maar ik heb wel zitten leren tot vier uur 's nachts :(...maar ja..nu heb ik weer wat bijgeleerd hé....euhm...thx hé..:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.