Bekijk originele versie : Minder taboe over SEXXX
Mensen worden al op vroege leeftijd geconfronteerd met sex. In reclames, videoclips, films en teksten van top 40 songs komt sex veelzijdig aan bod. Videoclips van (meestal) rap-acts tonen tegenwoordig vaak bloot vrouwelijk schoon en hun lyrics liegen er niet om.
Uit onderzoek is gebleken dat de Nederlandse jeugd tegenwoordig vrij goed is geinformeerd wat betreft sex en de gevaren van sex. Allochtone jongeren daarentegen zijn over het algemeen minder goed geinformeerd. Sex is vaak een groot taboe in hun cultuur of religie, vooral in de islamitische. Echter blijkt wel dat veel jongeren, ook allochtonen, tegenwoordig steeds vroeger sex hebben. Tegenwoordig is het al vrij normaal als men op 14e of 15e leeftijd al met iemand anders naar bed is geweest. Uit datzelfde onderzoek is ook gebleken dat een flink percentage van de jeugd op hun 16e leeftijd al wel eens heeft gebeft of gepijpt.
(Ongewenste) zwangerschappen komen nog steeds vulzijdig voor. Toch ligt de leeftijd waarop een meisje tegenwoordig zwanger raakt de laatste jaren weer iets hoger.
Veel jongeren vinden het anno 2004 ook normaal dat er ook bi- of homo-seksuelen zijn. Maar liefst 67% kent zelfs iemand in hun directe omgeving of school. Jongeren accepteren homo's en lesbiennes sneller dan een paar jaar geleden. Allochtone jongeren zijn hierin iets minder open-minded, terwijl onderzoeken en enquetes van diverse organisaties, waaronder het COC, uitwezen dat het aantal allochtone homo's/lesbiennes is toegenomen. Vooral valt op dat het hier Marokkaanse en Turkse jongeren betreft. In Amsterdam is zelfs een Arabische gay-bar geopend. Ook het COC in deze stad organiseerd elke laatste zondag van de maand een Arabische dans-avond voor islamitische homo-seksuelen..
Ik vind sex vooral in deze tijd een belangrijk onderwerp. Maar ik keur het af wat je tegenwoordig al rond 7 uur 's-avonds op de buis krijgt voorgeschoteld. Al die sex-advertenties enzo, ik kots daarvan.
En van die allochtone homoseksuele jongeren lijkt me niet meer dan logisch, dat komt bij elk volk voor.
Zijn het geen reclames, videoclips of films dan is er altijd nog Marokko.nl met zijn 'Bert'. :hihi:
...
Tegenwoordig is het al vrij normaal als men op14 e of15 e leeftijd al met iemand anders naar bed is geweest.
...
IS het vrij normaal of VINDT mevrouw Billenkoek het vrij normaal, want IK vind het NIET vrij normaal.
Origineel gepost door Naizah
Ik vind sex vooral in deze tijd een belangrijk onderwerp. Maar ik keur het af wat je tegenwoordig al rond 7 uur 's-avonds op de buis krijgt voorgeschoteld. Al die sex-advertenties enzo, ik kots daarvan.
En van die allochtone homoseksuele jongeren lijkt me niet meer dan logisch, dat komt bij elk volk voor.
Ik zeg toch je bent verwesterd! Als alle Marokkanen zoals jij hadden moeten zijn, dan had ik zelfmoord gepleegd! Jij bent echt een schande voor je ouders!
Origineel gepost door Vogel
Ach in Marokko zijn ook heel veel homo's. Dat is daar een oude traditie en meestal doen niet veel mensen er moeilijk over. Het heb dus niks met verwesterd te maken.
Waar je vader en zijn broers wonen daar heb je veel homo's ja! Een oude traditie? Bij jou in de familie is het een traditie ja! Werd Marokko maar bestuurd zoals ze in Iran doen, maar helaas hebben ze bij ons Sissy Moh 6 laten zitten!
Origineel gepost door LOUIZ
Ik zeg toch je bent verwesterd! Als alle Marokkanen zoals jij hadden moeten zijn, dan had ik zelfmoord gepleegd! Jij bent echt een schande voor je ouders!
Ik zou zeggen...ga een avondje naar z'on Arabische gay-dance avond in COC, kun je je zelfmoord nog uitvoeren ook! :D
AmazoelloeIII
23-09-2004, 16:11
http://img35.exs.cx/img35/3664/pakslaag1.png
http://img78.exs.cx/img78/5173/pakslaag2.png
http://img34.exs.cx/img34/6929/pakslaag1s.png
http://img38.exs.cx/img38/7991/pakslaag4.png
En billenkoek? Is daar geen onderzoek naar gedaan? Zijn daar geen resultaten van?
AmazoelloeIII
23-09-2004, 16:20
Origineel gepost door Billekoek
Hahahah Ama. Ik ga het nu gelijk opzoeken!
Ok. Laat niet lang op je wachten.
Origineel gepost door Erwin
Zijn het geen reclames, videoclips of films dan is er altijd nog Marokko.nl met zijn 'Bert'. :hihi:
Hahaa idd....Onze Bert is best wel Nasty!
Dat verwacht je niet van een oudere nette man, maar ik vind het wel grappig! Ik kan er wel om lachen :haha:
Origineel gepost door Echie
Dat verwacht je niet van een oudere nette man, maar ik vind het wel grappig! Ik kan er wel om lachen :haha:
Wie zegt dat hij een oude man is? :confused:
Misschien is hij wel een zij?
Laat je nooit misleiden door wat praatjes en plaatjes.. ;)
Noenas..
Origineel gepost door Naizah
Ik zou zeggen...ga een avondje naar z'on Arabische gay-dance avond in COC, kun je je zelfmoord nog uitvoeren ook! :D
Daar is ook de enige gelegenheid om er eerlijk voor uit te komen. Die gasten zijn onstpoord omdat ze dezelfde vrije gedachtes als jij hadden. Leef een laat ze leven, maar moet ze niet horen schreeuwen dat ze Marokkaans zijn want dan heb je de poppen aan het dansen. Een schande voor de echte Marokkaanse mannen.
knorknor
23-09-2004, 16:36
Origineel gepost door Echie
dit is Bert niet.
Origineel gepost door LOUIZ
Daar is ook de enige gelegenheid om er eerlijk voor uit te komen. Die gasten zijn onstpoord omdat ze dezelfde vrije gedachtes als jij hadden. Leef een laat ze leven, maar moet ze niet horen schreeuwen dat ze Marokkaans zijn want dan heb je de poppen aan het dansen. Een schande voor de echte Marokkaanse mannen.
Weet je..Ik vraag me zo af he'.. :rolleyes:
Hoe zou jou wereldje er nou uitzien? kijk weet je wat het is..
Als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht met wat wolkenvelden..Maar wat zie jij nou eigenlijk?..Is alles roze? :confused: Vliegen er mannetjes door de lucht die je precies vertellen wanneer je iets goeds doet, en wanneer je moet uitkijken voor "de slechteriken"? :engel: Je fantasie slaat namelijk een beetje op hol..Ik krijg de indruk dat je denkt dat je alleen op deze wereld leeft..als dat echt zo is weet ik wel een goed adresje voor jou..
Bloemendaal noemen ze het..Ook wel Wacko-instituut :maf: genoemd..
Maak je vooral niet druk om de zorg hoor..Dat is daar prima geregeld :hammer: ..En mocht je je alleen voelen er lopen daar genoeg wacko's rond die precies hetzelfde gevoel hebben als jou! :maf2:
So long Wacko!
Noenas..
gaat het weer over homo's ?
Origineel gepost door Noenas
Weet je..Ik vraag me zo af he'.. :rolleyes:
Hoe zou jou wereldje er nou uitzien? kijk weet je wat het is..
Als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht met wat wolkenvelden..Maar wat zie jij nou eigenlijk?..Is alles roze? :confused: Vliegen er mannetjes door de lucht die je precies vertellen wanneer je iets goeds doet, en wanneer je moet uitkijken voor "de slechteriken"? :engel: Je fantasie slaat namelijk een beetje op hol..Ik krijg de indruk dat je denkt dat je alleen op deze wereld leeft..als dat echt zo is weet ik wel een goed adresje voor jou..
Bloemendaal noemen ze het..Ook wel Wacko-instituut :maf: genoemd..
Maak je vooral niet druk om de zorg hoor..Dat is daar prima geregeld :hammer: ..En mocht je je alleen voelen er lopen daar genoeg wacko's rond die precies hetzelfde gevoel hebben als jou! :maf2:
So long Wacko!
Noenas..
Ik leef gelukkig in een reality wereld. Zakken zo zwaar mogelijk vullen en dan terug naar de Sahara, weg hier uit dit zieke land!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.