Bekijk originele versie : Marokkaanse oude vrouw wordt aangevallen.
Marokkaanse oude vrouw wordt aangevallen op straat.
Wat doe je als je ergens heen moet en je ziet dat een oude marokkaanse vrouw aangevallen wordt door een stel groep jongens.
De een scheld haar uit en de ander duwt haar.
Ik ben benieuwd wat jij als marokkaan als eerst doet.
Ga je naar dat tuig en vraag je of ze normaal willen doen of gaan er rake klappen vallen.
Alle reacties zijn welkom. :stomp:
Bahjaouia
26-12-2002, 23:09
Origineel gepost door nomedia
Wat doe je als je ergens heen moet en je ziet dat een oude marokkaanse vrouw aangevallen wordt door een stel groep jongens.
Ga je naar dat tuig en vraag je of ze normaal willen doen of gaan er rake klappen vallen.
:zweep: :auw: :stomp: :vlammen: dat zou ik doen.....!!!!!
Origineel gepost door Bahjaouia
:zweep: :auw: :stomp: :vlammen: dat zou ik doen.....!!!!!
heel duidelijk.hahahahahaha
sweetyfeyrouz
26-12-2002, 23:19
Ik maak iedereen af die oude mensen aanvalt, afgezien van of ze nu Marokkaans is of van een andere natio.
:zwaai: Fey
Amira010
26-12-2002, 23:32
Ja ik ook als er een nederlandse oude vrouw wordt lastig gevallen ook
sjooo man.. de meeste die gereageerd hebben zijn toch vrouwen..(verwijderd uitgezonderd :D ) agressief man.. :Iluvu:
Ik zou para worden.. zoo.. wil je echt niet weten.. ik ben normaal heel rustig.. zoek ook geen ruzie ofzo.. maar zoiets zou me echt para maken gewoon.. wallah ik wordt nu al para terwijl ik zit te schrijven..
ik weet niet wat ik zou doen precies.. maar degene die ik m`n hand zou krijgen.. wayaw.. :boos:
Lady_moi
27-12-2002, 10:02
Origineel gepost door nomedia
wow dan zou ik echt wel agressief worden
mimi3000
27-12-2002, 11:25
ik zou naar ze toe lopen, dat vrouwtje van ze wegtrekken en ze helemaal naar de ter.ing uitschelden!! Als ze dan agressief zouden worden, geen probleem god heeft me 2 handen 2 benen en een mobiele telefoon gegeven....JUist jaah.
PeAcE
Origineel gepost door mimi3000
ik zou naar ze toe lopen, dat vrouwtje van ze wegtrekken en ze helemaal naar de ter.ing uitschelden!! Als ze dan agressief zouden worden, geen probleem god heeft me 2 handen 2 benen en een mobiele telefoon gegeven....JUist jaah.
PeAcE
nee nee nee mimi.. allah heeft je 2 handen en 2 benen gegeven.
die mobiele telefoon heb jij aan jezelf gegeven. (of van iemand anders gekregen :D )
:zwaai:
mimi3000
27-12-2002, 11:32
wahahahaha oke oke M you got that point.....maarruh jullie vatten em wel ;)
missBenThaib
27-12-2002, 11:35
ik zou dat vrouwtje weg trekken en dan die gasten hoeken ook al betekend dat, dat ik ook wordt gehoekt Maar Allah (SWT) heeft me daarvoor 2 broers gegeven.
Origineel gepost door verwijderd
wajooooo ik word gek maar wollah er gaan zeker rake klappen vallen en bakstenen vliegen ook al zou ik er voor gaan vast zitten als er maar niks met die vrouw gebeurd
:melig:
Origineel gepost door mimi3000
PeAcE
:lol:
Origineel gepost door graptrui
ik ga naar de grootste en geef hem een harde schop in z'n kruis... :o
dan pak ik de kleinste, vouw hem dubbel en gebruik hem als een bowlingbal om de overigen om te gooien... :D :lol:
Deze is echt grappig.
Origineel gepost door IamNumber1
Jeetje, agressief volk zeg ''jullie'' ;).
:D.. heheheh .
Oke vertel wat zou jij dan doen.!!! :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.