Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heeft Iemand Het Product Rapid White Van Telsell Geprobeerd??

Pagina's : [1] 2

Sardina
23-09-2004, 14:08

zoja wat zijn jullie ervaringen??

Hasna_real
23-09-2004, 16:22
Volgens mij is dat ontzettend slecht voor je tanden, heel slecht voor je tandglazuur. Voor dezelfde geldt bleek je je tanden over, dan ga je licht geven in het donker. Nee laat het beter aan een professionel over: de tandarts of mondhygieniste.

nour_el_3oejoen
23-09-2004, 17:07
heej ik heb het ook besteld en heb het al de tweede dag (dus gebruik het nu mn tweede dag), het zusje van mn vriendin ook! maaaaar k vrees t ergste, ik heb nog helemaal geen verschil gemerkt, volgens mij ben ik weeeeerr zwaar genept!!! k d8 eerst dat het een sterk spul is enzo, maar het smaakt een beetje naar mint maar is helemaal niet sterk alsof je lipgloss op je tanden smeert, het glimt een beetje maar voor de rest niks! maar goed na 2 dagen zal ik je laten weten of het echt helpt of niet, maar volgens mij helpt het helemaal niet!

lainae
23-09-2004, 17:59
Origineel gepost door nour_el_3oejoen heej ik heb het ook besteld en heb het al de tweede dag (dus gebruik het nu mn tweede dag), het zusje van mn vriendin ook! maaaaar k vrees t ergste, ik heb nog helemaal geen verschil gemerkt, volgens mij ben ik weeeeerr zwaar genept!!! k d8 eerst dat het een sterk spul is enzo, maar het smaakt een beetje naar mint maar is helemaal niet sterk alsof je lipgloss op je tanden smeert, het glimt een beetje maar voor de rest niks! maar goed na 2 dagen zal ik je laten weten of het echt helpt of niet, maar volgens mij helpt het helemaal niet! Laat het me weten of het helpt..;)

BintElmagreb
23-09-2004, 19:45

Nou, ik heb mijn topic een tijdje geopend over dit product en zie hier een paar ervaringen. :D Ik heb het toch maar nier besteld. Heb mijn handen vol aan mijn studiekosten! :S Wassalaam.

asma_tetouania
23-09-2004, 20:10
Ik ken wel iemand die het had geprobeerd....ze werden wel wit alleen na een tijdje worden ze weer hoe ze gewoon waren...dus ik weet het ook niet...:)

soennia83
23-09-2004, 21:24
Als je het aanschaft dan dien je het je hele leven aan te schaffen, want anders blijft de ware tandkleur terugkomen.. Ik las vandaag een stukje in de krant, wil je echt resultaat?? Probeer dan bleektandpaste, gebruik het niet elke dag want anders verlies je je hele tandglazuur.. het is niet goed voor je tanden, maar dat zijn alle bleekbehandelingen. wasalaam

sabrina12
23-09-2004, 22:18
waar kan je die kopen dan die bleektandpasta en wat is de echte naam hiervan

Sardina
24-09-2004, 13:24
el 3oejoen, ik wil heel graag weten hoe je het verder gaat ervaren. het zou pas vanaf 3 dgn zichtbaar moeten zijn he ;) en volgens hun spotjes is het niet glazuuraantastend omdat er geen peroxide inzit maar zuurstof (??) wat ik dus zelf denk is dat je met dat spul je tanden als je ware kleurt, maar dat het niet blijvend is, je poetst het als het ware weer af. ik denk dat het zo werkt. oh w8, daarom staat er op hun site de mogelijkheid om abbonnee van het product te worden.......................omdat je het moet blijven gebruiken! en voor dat meisje die het heeft gebruikt en het wel heeft gewerkt alleen niet blijvend is: krijg je wel een natuurlijke kleur of is het net alsof je met witte verf op je tanden hebt lope klote? en weet iemand misschien natuurlijke foefjes??

Lilaatjee
24-09-2004, 14:27
ik gebruik nu linga pur.. is soort beugel met gel moet je een half uur in je mond houden... Ik gebruik het nu....je hoort de resultaat wel van mij over 5 dagen!:D

nadoria_zinador
24-09-2004, 21:28
Salam mo3alekom, Mijn nichtje uit Duitsland had best wel gele tanden van der zelf, en gebruikt het nu ook en je ziet onwijs groot verschil ze gebruikt het nu al twee wken en haar tanden zijn zo wit als ik weet niet wat. Bij hun is het zelf daar 12 euro voor twee kleine flesjes met kwastjes natuurlijk er in..

soennia83
25-09-2004, 21:43
Salam mo3alekom, Mijn nichtje uit Duitsland had best wel gele tanden van der zelf, en gebruikt het nu ook en je ziet onwijs groot verschil ze gebruikt het nu al twee wken en haar tanden zijn zo wit als ik weet niet wat. Bij hun is het zelf daar 12 euro voor twee kleine flesjes met kwastjes natuurlijk er in.. he schat, dat is toch die brush on?? Zo jah, als jullie die richting op gaan of zei komen moet je even zeggen dan krijg je geld van me dan wil ik het wel proberen voor dat bedrag.. Alvast bedankt kus van mij

soennia83
25-09-2004, 21:44
waar kan je die kopen dan die bleektandpasta en wat is de echte naam hiervan Ik weet niet hoe het heet, maar ik las een grote stuk erover in de krant. Deze gel is effectief en goedkoop, maar ben er nog niet achter waar ik het halen kan. wasalaam

Lilaatjee
26-09-2004, 19:24
hey meiden....HET IS BULLSHIT!!!

imanexxx
27-09-2004, 09:35

Ja zeker dat lilaatje, ik heb thuis ook zoiets liggen, het helpt voor geen centimeter!!! Je tanden blijven zoals ze waren......ik heb echt nog geen verschil opgemerkt!

Pagina's : [1] 2