Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vuurwerk!

Pagina's : [1] 2 3

laboudanda
26-12-2002, 22:17

Piw PAW..wow......wie gaat er vuurwerk kopen dit jaar.. IKKE niet!! Want mee kijken is net zoo LOOOWK!! YAY!

Angel
26-12-2002, 22:18
ikke niet Durf het niet aan te steken :D :D

Dida
26-12-2002, 22:19
JaIkGa me Geld in de FikSteken en dan WeGGooien of er ronD mee rennen, is net als Vuurwerk scheelt me alleen het heen en weer reizen naar die winkeLs!!

saidaaatje
26-12-2002, 22:20
ik ga t niet kopen.....ben too much chicken 4 that................

CLeOpaTrA01
26-12-2002, 23:14

Origineel gepost door laboudanda Piw PAW..wow......wie gaat er vuurwerk kopen dit jaar.. IKKE niet!! Want mee kijken is net zoo LOOOWK!! YAY! .... :D ....droger dan dit kan gewoon nie... :D ...!!!

laboudanda
27-12-2002, 16:16
Origineel gepost door Super_Marokkaan WAneurrrrr gAAn We FigoerrZAGEN......?!!! EN waar is BOLLE pietje??????? IK stUUrde S em S En ALLES.................... HOI figoerrzagen is deze week nog... BE THERE ! Buh bye!

mimi_tangaouia
27-12-2002, 16:18
ik krijg vuurwerk dus dat is helemaal mooi

Lady_moi
27-12-2002, 16:20
IKKE GA VUURWERK KOPEN ECHT TE GEK :maf: AANSTEKEN EN WEGSMIJTEN :hihi:

SweetRose
27-12-2002, 16:21
Vuurwerk....:ego: niets voor mij...ik heb al schrik als ik het hoor..laat staan kopen en zelf aansteken :D :zwaai:

laboudanda
27-12-2002, 16:32
Koop...steek aan...en raak je gezicht en een hele hand kwijt... YAY zei rachid......en opeens kwam achmed met een big baba strijker......kom chnel we gaan aansteken zei achmed....ja man paas die strijker zei rachid..... Maar achmed stak de strijker aan..en gooide de strijker recht is rachid's KRUIS aan...POW PAW WABOOM...daar vloog rachid's worstje......aw.....aw...aw..... Een paar maanden later in het ziekenhuis werd rachid wakker... Dit keer HERBOREN.... Rachid heet nu voortaan RACHIDA! YAY! END! buh bye

SweetRose
27-12-2002, 16:37
Origineel gepost door laboudanda Koop...steek aan...en raak je gezicht en een hele hand kwijt... YAY zei rachid......en opeens kwam achmed met een big baba strijker......kom chnel we gaan aansteken zei achmed....ja man paas die strijker zei rachid..... Maar achmed stak de strijker aan..en gooide de strijker recht is rachid's KRUIS aan...POW PAW WABOOM...daar vloog rachid's worstje......aw.....aw...aw..... Een paar maanden later in het ziekenhuis werd rachid wakker... Dit keer HERBOREN.... Rachid heet nu voortaan RACHIDA! YAY! END! buh bye :lol: :maf2:

Lady_moi
27-12-2002, 16:40
hahahaha jij bent vreemd

laboudanda
27-12-2002, 16:42
Origineel gepost door lady_moi hahahaha jij bent vreemd Wat is daar vreemd aan.....het is een BIJNA waar gebeurd verhaal.. Alleen was het RACHID niet maar KARIM (KARIMA tegenwoordig) buh bye

CLeOpaTrA01
27-12-2002, 16:43
Origineel gepost door laboudanda Koop...steek aan...en raak je gezicht en een hele hand kwijt... YAY zei rachid......en opeens kwam achmed met een big baba strijker......kom chnel we gaan aansteken zei achmed....ja man paas die strijker zei rachid..... Maar achmed stak de strijker aan..en gooide de strijker recht is rachid's KRUIS aan...POW PAW WABOOM...daar vloog rachid's worstje......aw.....aw...aw..... Een paar maanden later in het ziekenhuis werd rachid wakker... Dit keer HERBOREN.... Rachid heet nu voortaan RACHIDA! YAY! END! buh bye :eek: .....meskiennnn!!!! But ya funny... :jeweetog: .... :jeweetog: ....!!! BIG KIZZAAAA CLEO...

Lady_moi
27-12-2002, 16:56

Origineel gepost door laboudanda Wat is daar vreemd aan.....het is een BIJNA waar gebeurd verhaal.. Alleen was het RACHID niet maar KARIM (KARIMA tegenwoordig) buh bye woelah je bent grappig :p

Pagina's : [1] 2 3