Bekijk originele versie : Ben op zoek naar een goede vrouwelijke cameravrouw en fotograve!!
Hallo ben op zoek naar een goede cameravrouw en fotograve, voor mijn nichtje die gaat in november trouwen, het moet wel iemand zijn die al lang in het vak zit!!!!!!.
Lalla_Asmae
23-09-2004, 14:14
heb je toevallig een nummer van haar
want me broer trouwt in december
Mocht je niet slagen in het vinden van een vrouwelijke fotograaf, dan hou ik me van harte aaanbevolen. Voor meer info stuur dan een pm of kijk op http://members.chello.nl/a.topp
oujdiasec
26-09-2004, 14:37
Ik zou je fotografe najwa aanraden voor fotos en camerawerk zij schijnt heel goed te zijn haar telefoonnr. 06-27313204
groetjes
oujdiasec
RivellaLight
26-09-2004, 20:36
ilhem uit almere schijnt heel goed te zijn
iK KEN OOK EEN GOEIE CAMERA VROUW, ZE HEBBEN OOK EEN VROUWELIJKE DJ. VORIGE WEEK MEEGEMAAKT. ECHT GOED IK WEET NIET MEER HOE ZE HETEN. MAAR IK HEB HET NUMMER WEL.0613934696.
nou mied 1 tip nadia en haar dochter siham uit lelystadt ze zijn kei aardig goed....en weten wat ze doen
veel succes meid
nadia uit lelystad die is echt te goed. heb haar werk gezien en was erg onder de indruk...
DJ_Lubna
30-09-2004, 10:37
salam,
als je toevalligeen dj nodig hebt, hou ook ik me aanbevolen.
MasterTetouania
05-10-2004, 11:22
nadia uit lelystad die is echt te goed. heb haar werk gezien en was erg onder de indruk...
Wat vond je goed van haar werk? Waarvan was je onder de indruk? Hoe was haar fotoalbum? Deel het met ons :D
Ik het werk een aantal fotograven gezien en ik vond het niet echt professioneel.
Ik vind belangrijk dat de cameravrouw haar hand niet beweegt bij het filmen en dat er niet zoveel (overdreven veel!) close ups worden gemaakt. Of dat er alleen hoofden worden opgenomen, of dat de belangrijkste momenten wel worden opgenomen. Wat ik ook belangrijk vind is dat er veel zorg wordt besteed aan de fotoalbum. Dus mooi geknipt, mooi neergezet...niet alleen plak plak plak VOILA! dat kan ik zelf ook! :rolleyes: Of de digitale foto's berwerken in een programma, een paar lijstjes erom heen en dan klaar. Vind ik ook niet mooi. :wat?!:
Ik heb Nadia wel proberen te bellen om een afspraak met haar te maken maar haar gsm staat uit. Ilhame neemt haar telefoon niet op :(
Misschien dat ze nieuwe nummers hebben??? :confused:
Groetjes :jeweetog:
Ik heb zowel Nadia als Ilham gebeld.
Ilham vraagt 450 euro voor het filmen en 70 euro per rolletje en als je wilt dat ze eerder komt voor foto's in het park dan vraagt ze 50 euro kosten.
Voor die prijs ontvang je:
Foto's in 13x18 formaat
2 videobanden gemonteerd
Foto's worden niet in een fotoalbum geplakt.
Nadia die vraagt 750 euro voor 2 dvd's en 3 rolletjes van 36. Wil je dat ze eerder komt om foto's in een park te maken, dan vraagt ze 150 euro extra.
Totaal prijs 900.00 euro excl fotoalbum.
Nejwa vraagt 650 euro. Haar pakket is zeer uitgebreid.
Foto's geplakt in een fotoalbum. Een dvd en een videoband gemonteerd.
Foto's op een CD-rom gemonteerd.
Het nadeel is dat ze alleen werkt. Tijdens het maken van foto's staat de camare op een houder.
Succes dames
Ik zal straks de nummers van beide voor je erop zetten.
Succes en allah swt kemal belghir.
MasterTetouania
05-10-2004, 23:47
Ik heb zowel Nadia als Ilham gebeld.
Ilham vraagt 450 euro voor het filmen en 70 euro per rolletje en als je wilt dat ze eerder komt voor foto's in het park dan vraagt ze 50 euro kosten.
Voor die prijs ontvang je:
Foto's in 13x18 formaat
2 videobanden gemonteerd
Foto's worden niet in een fotoalbum geplakt.
Nadia die vraagt 750 euro voor 2 dvd's en 3 rolletjes van 36. Wil je dat ze eerder komt om foto's in een park te maken, dan vraagt ze 150 euro extra.
Totaal prijs 900.00 euro excl fotoalbum.
Nejwa vraagt 650 euro. Haar pakket is zeer uitgebreid.
Foto's geplakt in een fotoalbum. Een dvd en een videoband gemonteerd.
Foto's op een CD-rom gemonteerd.
Het nadeel is dat ze alleen werkt. Tijdens het maken van foto's staat de camare op een houder.
Succes dames
Salaam Wasila,
Heb je ook al hun werken bekeken? Zo ja welke vond je het best? Omdat ik Ilham en Nadia niet te pakken heb gekregen heb ik alleen het werk van Nejwa gezien. Ze is echt een hele aardige meid en ze is ook betaalbaar. Alleen wat je zei dat ze alleen werkt is zeker een nadeel. Dat zie je terug in het verfilmde materiaal.
Wat vond jij en welke fotograve ga jij nemen?
Groetjes :)
Salaam Wasila,
Heb je ook al hun werken bekeken? Zo ja welke vond je het best? Omdat ik Ilham en Nadia niet te pakken heb gekregen heb ik alleen het werk van Nejwa gezien. Ze is echt een hele aardige meid en ze is ook betaalbaar. Alleen wat je zei dat ze alleen werkt is zeker een nadeel. Dat zie je terug in het verfilmde materiaal.
Wat vond jij en welke fotograve ga jij nemen?
Groetjes :)
Salaam meid,
Nejwa is zeker betaalbaar, maar doordat ze alleen werkt vinden wij het een risico haar te nemen. Je wilt uiteindelijk alles opgenomen en gefotografeerd hebben zodat je achteraf zelf kan besluiten wat je wel of niet wilt behouden.
Ilham haar werk heb ik nog niet gezien, maar van horen en lezen blijkt ze heel erg goed te zijn.
Ze werkt samen met iemand anders en hebben ook de benodigde papieren voor het fotograveren.
Nadia vind ik echt overdreven duur. Onze keus valt zeker niet op haar.
We hebben na de ramadan een afspraak met Ilham en insha allah valt onze keus op haar.
Succes meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.