Bekijk originele versie : Ruim half miljoen dollar boete voor CBS wegens borst Janet Jackson
Uitgegeven op 22-09-2004 om 23:49 uur
De Amerikaanse televisiezender CBS moet een boete van 550.000 dollar (450.000 euro) betalen voor het optreden van Janet Jackson en Justin Timberlake in de pauze van de Superbowl, de finale van het American Football. Aan het eind van hun duet trok Timberlake een stuk van Jacksons leren topje af, waardoor ongeveer een miljard kijkers haar blote borst te zien kregen.
De FCC, de omroepwaakhond van de Amerikaanse overheid, bepaalde woensdag dat CBS de hoogste boete verdient die ooit is opgelegd. Volgens FCC-voorzitter Michael Powell is het onaanvaardbaar dat talloze gezinnen de Superbowl-finale op 1 februari zaten te kijken en "bruut" werden verrast door de blote borst. "De show was duidelijk bedoeld om de grenzen van prime time televisie te overschrijden", aldus Powell.
CBS houdt vol dat geen enkele medewerker wist wat Jackson en Timberlake van plan waren. De twee sterren zelf zeggen dat zij pas na de laatste repetitie besloten hadden te gaan stunten maar dat het nooit de bedoeling was geweest om Jacksons blote borst te laten zien. Dat dat gebeurde kwam volgens Timberlake door een "probleem met de outfit".
:giechel: :giechel: Goed voor haar!!
Origineel gepost door R0osje
Uitgegeven op 22-09-2004 om 23:49 uur
De Amerikaanse televisiezender CBS moet een boete van 550.000 dollar (450.000 euro) betalen voor het optreden van Janet Jackson en Justin Timberlake in de pauze van de Superbowl, de finale van het American Football. Aan het eind van hun duet trok Timberlake een stuk van Jacksons leren topje af, waardoor ongeveer een miljard kijkers haar blote borst te zien kregen.
De FCC, de omroepwaakhond van de Amerikaanse overheid, bepaalde woensdag dat CBS de hoogste boete verdient die ooit is opgelegd. Volgens FCC-voorzitter Michael Powell is het onaanvaardbaar dat talloze gezinnen de Superbowl-finale op 1 februari zaten te kijken en "bruut" werden verrast door de blote borst. "De show was duidelijk bedoeld om de grenzen van prime time televisie te overschrijden", aldus Powell.
CBS houdt vol dat geen enkele medewerker wist wat Jackson en Timberlake van plan waren. De twee sterren zelf zeggen dat zij pas na de laatste repetitie besloten hadden te gaan stunten maar dat het nooit de bedoeling was geweest om Jacksons blote borst te laten zien. Dat dat gebeurde kwam volgens Timberlake door een "probleem met de outfit".
:giechel: :giechel: Goed voor haar!!
Goed voor haar.. :rolleyes:
Alsof ze zal wakker liggen van die armzalige 550.000 dolllar.
Maar het is wel hypocriet dat men om een blote borst quasi geschokt doet.
Wat is er nou zo schokkend aan een blote borst? :confused:
Origineel gepost door Billekoek
Shiraz 20-09: In de Iraanse stad Shiraz zijn vanmorgen twee vrouwen opgepakt wegens openbaar seksueel gedrag. De twee vrouwen ( 18 en 19 jaar) liepen in de drukste winkelstraat van Shiraz terwijl zij allebei een naakte borst tevoorschijn haalden en deze tentoonstelden aan voorbijlopend winkelpubliek. Een medewerker van een supermarkt alarmeerde onmiddelijk de politie toen hij de twee oversekste vrouwen voor zijn winkelpand zag staan. De twee werden ingerekend en meegenomen naar het bureau. Ze hadden een cassettebandje bij zich met muziek van Janet Jackson. In Iran is het verboden westerse muziek in het bezit te hebben. Daar staat opzich al een flinke straf op, laat staan seksistisch gedrag op straat!
bron: http://www.itiran.com/
Beter een dagje gevangenis als een half miljoen dollar boete! :rolleyes:
Origineel gepost door Pista
Goed voor haar.. :rolleyes:
Alsof ze zal wakker liggen van die armzalige 550.000 dolllar.
Maar het is wel hypocriet dat men om een blote borst quasi geschokt doet.
Wat is er nou zo schokkend aan een blote borst? :confused:
Nou ik schrok er wel van, hij was zo lelijk en nep! :ego:
Nou ik schrok er wel van, hij was zo lelijk en nep! :ego:
Ik kon er niet genoeg van krijgen, je weet wel hé, die verdorven westerlingen durven open en eerlijk te zijn. :D
Origineel gepost door Pista
Ik kon er niet genoeg van krijgen, je weet wel hé, die verdorven westerlingen durven open en eerlijk te zijn. :D
kom je iets te kort?
kom je iets te kort?
Neen hoor, maar zoals ik reeds zei, ik heb van God ogen gekregen en gebruik die ook.
Ik doe niet alsof zoals vele gelovigen die stiekem gluren naar datgene waar ze hel en verdoemenis over uitspreken. :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.