Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd op iemand die je nog nooit gezien hebt?

Pagina's : [1] 2

cheekygirl
23-09-2004, 00:00

kan dat?

cheekygirl
23-09-2004, 00:06
jaaa???? neeee????

rachidabella
23-09-2004, 00:12
Ja Nee Misschien :eek:

oem_moenia
23-09-2004, 00:13
Kan wel misschien verliefd op zijn manier van denken en zijn karakter of de manier waarop anderen over hem praten. :confused:

Tranquille
23-09-2004, 07:16

Ja da kan, verliefd zijn op zijn karakter, innerlijk, u aangetrokken voelen. Das echte liefde. Maar als je door diegene word gedumpt zul je nooit meer iemand tegenkomen als hem, da kan serieus auw doen. Omdat je op zn innerlijk verlieft was & elk persoon is uniek. Vandaar, geef u hart in zulke gevallen nooit te snel weg. Zekers als ge geen zekerheid hebt. (haramrelatie vermijden dus I know where I talking about)

zoubida
23-09-2004, 09:09
:confused: bizare situatie hahahaha, verliefd zijn op iemand die je niet kent. Dan is het dus een fantasie, toch?

TiBiA
23-09-2004, 09:40
Origineel gepost door zoubida :confused: bizare situatie hahahaha, verliefd zijn op iemand die je niet kent. Dan is het dus een fantasie, toch? het is er echt believe me.... :o en als je dan bij elkaar komt...dan kan je door niemand gescheiden worden.. :Iluvu:

zoubida
23-09-2004, 10:36
Origineel gepost door TiBiA het is er echt believe me.... :o en als je dan bij elkaar komt...dan kan je door niemand gescheiden worden.. :Iluvu: Maar elke mens heeft een fantasie, dan is het toch onmogelijk dat het in werkelijkheid uit zal komen :confused:... Hahahahaha het zal wel allemaal, maar leuk als zoiets je over komt ;)....

Shahinez
23-09-2004, 11:33
Het kan jah,maar gewoon oppassen.Ontmoet hem eerst voor je verder gaat,want als je hem an ontmoet en het is een teleurstelling dan ga je je echt k.ut voelen wallah.. Ontmoet die persoon en kijk maar hé..wat komt komt

mocro_sammy
23-09-2004, 11:41
Het kan denk ik wel, maar het is wel zeldzaam. Een kennis had contact met een jongen via msn of zo, ik weet het niet precies. Ze hadden het trouwens alleen over de islam en wat goed en slecht was en zo (discussies). Nou dat meisje had dus zoiets van 'hé hij heeft verstand van waar hij over praat hij is een goede moslim' en vroeg hem om een foto. Ze stuurde hem haar foto en hij haar de zijne en nu zijn ze gelukkig getrouwd en hebben ze een wolk van een dochtertje. Dus ik denk wel dat het kan, maar je moet wel voorzichtig wezen want je weet nooit wat voor gekken er rondlopen op deze planeet.

Aardbeitje
23-09-2004, 13:21
Het bestaat denk ik wel.... Liefde op het eerste gezicht.... Maar of het goed zal aflopen is een kwestie van afwachten....

tazaghiniagirl
23-09-2004, 13:47
je kan van hem houden..:o

misz_sanae
23-09-2004, 13:48
jah dat kan , ..ik heb mijn verloofde eerst niet gekend...hij belde me op een dag...ik wist niet wie dat was enzz...daarna vond ik het wel een gezellige jonge, hij was gewoon precies zoals ik...we konden serieus praten op zijn tijd,,,,,en ook soms van die gekke buien..lachen enzo..ewa jah dat is zeker heel speciaal...en daarna zijn we bijelkaar gekomen...en toevallig was hij precies mijn smaak..en hij heeft mij al toen wel gezien enzo....we gingen daarna vaKer afsreken en ...toen was het al weer helemaal liefde op het eerste gezicht...en toen ik hem echt echte echt kende hoe hij was enzo...toen wilde hij met mij trouwen en nu zijn we verloofd...en toevalligg zijn we officieel op mijn 20e verjaardag op papier getrouwd....vandaag dus:D

cheekygirl
23-09-2004, 14:04
Origineel gepost door misz_sanae jah dat kan , ..ik heb mijn verloofde eerst niet gekend...hij belde me op een dag...ik wist niet wie dat was enzz...daarna vond ik het wel een gezellige jonge, hij was gewoon precies zoals ik...we konden serieus praten op zijn tijd,,,,,en ook soms van die gekke buien..lachen enzo..ewa jah dat is zeker heel speciaal...en daarna zijn we bijelkaar gekomen...en toevallig was hij precies mijn smaak..en hij heeft mij al toen wel gezien enzo....we gingen daarna vaKer afsreken en ...toen was het al weer helemaal liefde op het eerste gezicht...en toen ik hem echt echte echt kende hoe hij was enzo...toen wilde hij met mij trouwen en nu zijn we verloofd...en toevalligg zijn we officieel op mijn 20e verjaardag op papier getrouwd....vandaag dus:D gefeliciteerd :D

miss_morgan15
23-09-2004, 17:11

het kan zeker,dat je verliefd kan worden op zijn innerlijk of zijn manier van praten of zijn verwoording t.o.v jou of de manier waarop hij u behandeld'respectvol) ondanks het feit dat hij u niet kent! moehiem kortom je kan je inderdaad aangtrokken voelen t.o.v zo'n iemand!maar het kan heel wat tegenvallen als je die persoon in het warre leven ontmoet,dan veranderd meestal alles!!! dan zie hoe hij eruit ziet en de meeste meisjes stellen zich zo een beeld van iemand omdat ze die dan nog nooit hebben gezien... een soort ideaalbeeld van iemand en dan als je hem niet zie voldoet hij totaal niet aan de eisen of had je hem helemaal anders voorgesteld zoals men vriendin meskiena en dan komt de tegenslag en dat is moeilijk om het te aanvaarden. dus ja het kan zeker verliefd zijn op iemand innerlijke eigenschappen... Mha Salaam S.

Pagina's : [1] 2