Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Marokkaanse meiden uit Belgïe zijn pas echte....!!!

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
26-12-2002, 19:57

Tja,wat dacht je nu dat ik ging zeggen?? Dat het hoeren zijn ?? :jammer: Wollah,al die topics met die verwijten naar meisjes uit bepaalde streken zijn echt wel ********!!!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad: Snapt er nu niemand dat iedereen verschillend is?? Mischien heb je hier of daar meer of minder rotte appels maar daarom is niet iedereen zo he!!! :traan1: Dit is geen aanval naar een bepaald iemand maar plzzz ;open enkel zinnige topics>>>look at me :D :D :D Thanks ;) :zwaai: And offcourse zijn hier genoeg mensen dat respect kennen en hebben!!!!:wijs:

Liloesh
26-12-2002, 19:58
nou tog iemand die als mij denkt you go girl

Marocca
26-12-2002, 20:00
Origineel gepost door suggerbabe nou tog iemand die als mij denkt you go girl ;) ;)

Liloesh
26-12-2002, 20:00
Origineel gepost door Marocca ;) ;) ik meen het echt wel hoor...ask moustapha aa ;)

Marocca
26-12-2002, 20:04

Origineel gepost door suggerbabe ik meen het echt wel hoor...ask moustapha aa ;) ik geloof jou wel hoor.... :D :zwaai: kissies

Liloesh
26-12-2002, 20:05
gataaarrrr...:D

Liloesh
26-12-2002, 20:06
nou we zijn hier zo...thx thx :D

Marocca
26-12-2002, 20:07
Origineel gepost door samira_jeblia Ik dacht dat je bedoelde meiden uit belgie zijn pas echt! ik wilde net komen reageren om te zeggen dat je helemaal gelyk had. ik zal je eens zeggen waarom: "ik was eens voor een weekendje naar mn neef in belgie geweest, met mn zus en moeder..ik liep met mn zus en een vriendin in de stad van brussel..en je zag er heel veel marokkaanse meiden...maar nu komt het: ze gaven of allemaal een knipoog als je hun richting opkeek of ze lachtte naar je :) Nou...als je hier in Ned loopt...de wijven die hier in het centrum lopen kijken je erg verwaand aan...en dan denk je zo van kom op want ik heb jou nu weer gedaan..En de mensen die zich niet aangesproken voelen...reageer vooral niet...ik kan nu alweer domme reacties verwachten van:scheer ze niet allemaal over 1 kam...integendeel verwacht ik helemaal geen reacties...deze reactie was tussen mij en...marocca (ook al ken je me niet en ik jou ook niet) :zwaai: (wat is dit nou...ik wilde deze reactie net plaatsen en toen stond er iets van "ongeldige threats" whats that :confused: ) I'll keep this between us,promise!! :cool:

SweetRose
26-12-2002, 20:17
Origineel gepost door Mustapha AA vooral éé'ntje die is helemaal ................... en zij weet wie ik bedoel :kwaad: zeg maar ik luister..wat ben ik..ik weet dat je over mij bezig bent!! :maf2: :lekkerpuh

Liloesh
26-12-2002, 20:18
dit is hier geen plaats om elkaar uit te maken....mensen be polite

SweetRose
26-12-2002, 20:24
Origineel gepost door Mustapha AA lief :D zeker?!!

Marocca
26-12-2002, 20:28
Origineel gepost door suggerbabe dit is hier geen plaats om elkaar uit te maken....mensen be polite bel jij of ik??? :D

SweetRose
26-12-2002, 20:29
Origineel gepost door Marocca bel jij of ik??? :D naar wie?? hahah ik denk dat ik het al weet ze zei be polite >>> WEES VRIENDELIJK.. en niet bel politie..hahaha temshoumt cha!! haha :zwaai:

Marocca
26-12-2002, 20:30
Origineel gepost door zin 'n midar naar wie?? hahah ik denk dat ik het al weet ze zei be polite >>> WEES VRIENDELIJK.. en niet bel politie..hahaha temshoumt cha!! haha :zwaai: ik bel toch :D :D :D :D :D not................ :(

SweetRose
26-12-2002, 20:34

Origineel gepost door Marocca ik bel toch :D :D :D :D :D not................ :( maar schatje toch..haha iwaa bel dan..waar ga je ze dan heen sturen?? naar een site?!! euhm...denk je dat ze me vinden..?? :maf2: ik ben al weg sé :D

Pagina's : [1] 2 3