Bekijk originele versie : vreemdgaan
wat zou je doen als je man vreemdgaat? zou je weggaan of blijven? en WAAROM?
graag alleen serieuze antwoorden!!!!!1.
hamdanneje
22-09-2004, 22:17
zeker weggaan.ik denk dat als ik zou moeten kiezen tussen een man die afentoe of vreemdgaat of mij slaatdat ik dan voor het laatste zou kiezen.
Opsoute ...
Trouwens slaan of vreemdgaan ... zit hij fout dan zit hij fout in beide gevallen -> opsoute ....
Tranquille
23-09-2004, 18:16
Ik weet et nie ik denk da ik gek zou worden ofzo. Hem verlaten misschien en als hij spijt heeft et vertrouwe stap voor stap probere op te bouwen.
Allahyehfedna.
Origineel gepost door friendship
graag alleen serieuze antwoorden!!!!!1
missy_laila
23-09-2004, 19:11
Kzou weggaan!....wat moet ik met een man die niet genoegen neemt met mij!
hem wegtrappen hoeveel ik ook van hem hou als ie een keer is vreemdgegaan wie zegt dat ie dat niet weer doet? Ik zou hem eruit trappen
_xxDaylaxx_
23-09-2004, 19:49
zou zekr weg gaan en niet opnieuw proberen
sammy_boeffie
23-09-2004, 19:49
Kzou de reden wel eerst willen weten waarom die is vreemd gegaan. Na dat ik dat weet, beslis k wel verder.
Thazirii
23-09-2004, 20:23
Origineel gepost door sammy_boeffie
Kzou de reden wel eerst willen weten waarom die is vreemd gegaan. Na dat ik dat weet, beslis k wel verder.
Ja inderdaad ik zou ook eerst de reden wel willen weten ....maar dan nog zou ik hem verlaten..
layla_moegroer
23-09-2004, 20:30
wajaauw de gedachte alleen al brengt mij aan het huilen, lajhfed lajster
ik weet niet wat k zou doen, stel je hebt kinderen... ajema
ik moet eerst weten waarom hij dat gedaan heeft en kijken of het nog goed kan komen of niet,
ik zou hem niet meer kunnnen vertrouwen en ik weet zeker dat i khet hem altijd zal doen herinneren als hij de deur uitgaat, het zou denk ik sowieso niet meer goedkomen...
maar allahoe aglem en ik wens dit zeker niemand toe
:zwaai:
ik zou zijn *** er af hakken en dan mijn spullen..nee wacht.... Hem op straat gooien.
misSanae
23-09-2004, 22:52
Ik zou zeker niet bij hem blijven, dat is gewoon respectloos. Als iemand behoefte heeft om vreemd te gaan dan zit er iets niet goed. En als hij het een keer heeft gedaan, wie zegt dan dat er geen tweede of derde keer komt. We leven alhamdoelilah in een land, waar het goed mogelijk is te leven zonder afhankelijk te zijn van een man.
YazzZZZzzina
23-09-2004, 23:13
slm,
als hij me bedriegt en zogezegd zielsveel van me houdt, gooi ik mijn hart er even uit en laat t verstand werken. heb ik kinderen? is er een toekomst voor mij zonder hem? was t iets van 1 keer of is hij van plan me nog eens voor te liegen en bedriegen...
moehim ik zou eerst heel goed nadenken voor ik hem eruitgooi, want tenslotte heb ik ervoor gekozen om met hem te trouwen dus hoe kon ik me zo hard in em vergisse.
als ik kies om hem te vergeve dan zal het zeker een hele lange tijd dure vooraleer ik hem terug kan vertrouwe...
slama
Als hij zo graag met een andere wilt gaan... hoeft hij dat maar te zeggen en ik zal dat toestaan en niet moeilijk over doen, maar dan ben ik daarna ook weg. ALs hij maar eerlijk blijft, maar vreemd gaan zou ik dan heel erg laag vinden en zeker ervandoor gaan.
Savina_is_back
23-09-2004, 23:34
k zou niet kunnenblijve,omdat je hem dan nie meer vertrouwd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.