Bekijk originele versie : Onvruchtbaar!Vertel je het hem of niet??
Halimatje
22-09-2004, 18:39
Stel je het eens voor.Door een bepaalde ziekte of gewoon omdat het Allah's wil is ben je onvruchtbaar.Je leert iemand kennen en het is 100%zeker dat jullie met mekaar gaan huwen.Op welke manier zou je hem op de hoogte brengen?Wanneer zou je het hem vertellen,voor of nadat jullie gaan trouwen?Ik zou graag antwoord willen hebben op deze vragen.Alvast bedankt iedereen
marocgirlnador
22-09-2004, 18:43
salaam moealaikoem
Nou meid ik zou het voor de huwelijk zeggen want dan kan je ook op dat moment weten of hij dan nog door wil gaan ja of nee..??
IK HOOP DAT NIEMAND VAN MIJ ZUSTERS DIT MOET MEEMAKEN IK WENS JULLIE ALLEMAAL HET BESTE INSHALLAH
MA3 SALAAM
Halimatje
22-09-2004, 18:46
ja je hebt gelijk marocgirlnador.Maar ik denk dat als iemand echt van je houdt er wel rekening mee houdt of niet?
Tranquille
22-09-2004, 18:47
Voor natuurlijk.
Anders komt het over alsof je hem bedrogen hebt.
Allah yehfedna.
hey meid
ik zou het ook wel gelijk vertellen om later misverstanden te voorkomen en gekwetst te worden...hoelang kan je het verbergen toch of niet dan...?
marocgirlnador
22-09-2004, 18:55
salaam moelaikoem
Echt dames beter gelijk dan dat het te laat is want wie weet hoe hij er op kan reageren en die reactie kan je beter tijddig aan horen en zo weet hij ook waar hij voor kiest jullie het spreekwoord huisje boompje beestje dan zal hij moeten realiseren dat het alleen huisje boompje is en inshallah zusters zullen jullei hier geen problemen gaan krijgen
ik ga een topic openen voor de jongens about WAT ZOU JIJ DOEN ALS JE HOORT DAT JE VROUW GEEN KINDEREN KAN KRIJGEN even de reactie van onze broeders
ma3 salaam
Dat is een goed idee marocgirlnador :) ben benieuwd;)
madame_hind
22-09-2004, 19:07
ik zou het hem meteen zeggen, dan kan hij beslissen of hij met me verder wil.
Ik kan het best voorstellen dat hij niets liever dan kinderen wil en het niet ziet zitten kinderloos te blijven.
Ik zou de keuze aan hem laten, wil hij met me verder of kiest hij voor een andere vrouw.
marocgirlnador
22-09-2004, 19:19
salaam moealikoem
Vuilnisbak naar aanleiding van jouw reactie vraag ik mijn af wat zou jij doen hoe zou jij het aanpakken????
ma3 salaam
HaKiM_HaKeeM
22-09-2004, 19:27
Origineel gepost door Halimatje
Stel je het eens voor.Door een bepaalde ziekte of gewoon omdat het Allah's wil is ben je onvruchtbaar.Je leert iemand kennen en het is 100%zeker dat jullie met mekaar gaan huwen.Op welke manier zou je hem op de hoogte brengen?Wanneer zou je het hem vertellen,voor of nadat jullie gaan trouwen?Ik zou graag antwoord willen hebben op deze vragen.Alvast bedankt iedereen
ik zou het vertellen voor het huwelijk , als jullie echt van elkaar houden gaat het huwlijk door wat er ook gebeurt of mis is met jullie !
aLLAH kan je ook later vruchtbaarheid schenken je weet maar nooit ;)
:zwaai:
Hakim
x_sweety_x
22-09-2004, 19:45
k zou het zeker zeggen
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.