Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zimpies en gladde lekkertje, waar gaat het heen!!!!

Pagina's : [1] 2

T-ManiaC
26-12-2002, 18:51

Nou naar aanleiding van de Topic amsterdammse meisje maak ik deze topic aan. Want er word wel steeds over amsterdamse meisen gepraat marre hebben jullie wel eens de jongen gezien.. - opgeschoren koppie - stekels wanneer je ze aanraakt zullen ze je steken - zonnebank bruinnnnnnn - geschoren beentje - broek opgevouwen zodat je zijn ´bruin getinte gladde´ benen ziet. - strakke truitjes - enz enz enz enz, en dan nog die utrechtse illie´s - krullen tot over hun nek - ausi trainingspak - nikes ( oude versleten) - stopwoorden als; azin pssst enz Uiterraad wil ik niet iedereen over een kam scheren maar aangezien iedereen dat doet hiero.. alsjeblieft reageer maar raak.

7eloua
26-12-2002, 18:52
hey remember ..........´sommigen´ :zwaai:

T-ManiaC
26-12-2002, 18:54
Origineel gepost door 7eloua hey remember ..........´sommigen´ :zwaai: Ja sommige ja. Lees de onderste zin dan!!

Sjakie
26-12-2002, 18:55
Touria... Waarom sta ik er nieh bij... :traan1: Al3afriet

selmAa
26-12-2002, 18:55

mwahhh....laat ze lekker...boeiend eigelijk....maar jah niet iedereen is zo, en dat ze mooie benen en zo hebben, betekent nog niet dat hun innerlijk er ook zo uit ziet... :zwaai: selma

T-ManiaC
26-12-2002, 18:56
Origineel gepost door Al3afriet Touria... Waarom sta ik er nieh bij... :traan1: Al3afriet Omdat jij gewoon perfect bent dat weet je toch...

7eloua
26-12-2002, 18:56
Origineel gepost door TouriaTetouania Uiterraad wil ik niet iedereen over een kam scheren maar aangezien iedereen dat doet hiero.. alsjeblieft reageer maar raak. als je deze bedoelt.............euhm yep heb het gelezen, maar nu voor de tweede keer :zwaai:

T-ManiaC
26-12-2002, 18:58
Origineel gepost door Mustapha AA hahahahah dan moet je wel erbij zeggen dat het gaat om aker toch? Euhhh ja en nee. Osdorp is wel de starter van deze ´trend´maar de rest van west en eigenlijk heel amsterdam is een beetje zo ...

T-ManiaC
26-12-2002, 19:01
Origineel gepost door Kadir Bek s dicht. Dat zijn allemaal van die Mokro homootjes Ehhh dat was ook mijn point jongen. maar goed...

Sjakie
26-12-2002, 19:03
Origineel gepost door TouriaTetouania Omdat jij gewoon perfect bent dat weet je toch... *Bloos* Yek mashi sekrana...:confused: Al3afriet

mocro4life16
26-12-2002, 19:10
Origineel gepost door Leeuwenhart Nou waar het heen gaat...het gaat de goeie kant op........... Iedereen leek vroeger op een Illie....En gedroeg zich ook zo... En nu op Player wanne be.... :D ......... Laat ze toch lekker hun tijd verdrijven aan meisjes (Daar ze het uiteindelijk toch voor)...dat is veel beter dan oude vrouwtje van hun tasjes beroven.... :haha: :lol: :hihi: :goedzo: :zwaai: :giechel:

T-ManiaC
26-12-2002, 19:10
Origineel gepost door Kadir Luister, als we er als een junkie bijlopen, mogen we jullie de weg niet eens vragen. Dus wees leiver gewoon stil. En als we ons een beetje goed aankleden, is t meteen slecht en aandacht vragen. Mischien doen we het wel om ons zelf goed te voelen, denk je alles is voor jullie ofzo. Jullie kleden je zelf toch ook niet ZO voor ons of wel, je wilt er gewoon goed uitzien dat is t. En die zemmels waar je het over hebt, jah die zijn een beetje verdwaald ofzo. Ik weet niet of je me topic goed hebt gelezen maar oke. Kijk er is niks verkeerd aan als je je goed kleedt marre de omschrijvingen die ik net gaf pff dat is gewoon om te lachen klaarrr. Je kan het overdrijven. Ik weet niet mischien wil je je gewoon laten horen ofzo maar ik had het toch echt over de zemmels zoals jij het noemt. Ik hoop dat je me nu begrijpt..

T-ManiaC
26-12-2002, 19:12
Origineel gepost door Al3afriet *Bloos* Yek mashi sekrana...:confused: Al3afriet Ewa saffie a hoofd zomaar ik drink nie dat moet jij toch weten he...

Asri
26-12-2002, 19:14
Origineel gepost door TouriaTetouania Ewa saffie a hoofd zomaar ik drink nie dat moet jij toch weten he... Waar woon jij A Tetsouania? -Y-

T-ManiaC
26-12-2002, 19:16

Origineel gepost door Asri Waar woon jij A Tetsouania? -Y- Ikke woon in Amsterdam westttttttttt. Ik ben dus een van die gangsta *****es ;) Nee volgens mij bedoel je in Tetouan toch. Ik woon bij soekna oe tahmir dat lange straatje tegenover safir... nieuwe buurt.. marre marina en martil dat is me tweede huis zeg maar. En ik moet zeggen Asri je was vorige keer in rai geweldig echt. :Iluvu: En jij dan. ook tetouani woulah??

Pagina's : [1] 2