Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maroc meisjes uit Eindhoven...

Military_Minded
26-12-2002, 17:56

.....Respect....echt waar Zo behoren vrouwen zich te gedragen....rotte appels heb je overal...dus ook in Eindhoven....alleen vallen ze daar niet zo op....omdat de meerderheid het gewoon heel goed doet Respect

T-ManiaC
26-12-2002, 17:58
Nou ik hoor heel wat anders..??? Maar goed!

selmAa
26-12-2002, 17:59
ken ze niet...maar rotte appels zijn overal, en overal heb je wel normale meisjes, het is alleen je manier van denken hoe een rotte appel er uit ziet...je weet wel, een beetje bruin, of zo, terwijl bij een ander de rotte appel echt beschimmeld moet zijn...uhhm...jah het zal wel :zwaai: selma

NoreJihan
26-12-2002, 17:59
Origineel gepost door TouriaTetouania Nou ik hoor heel wat anders..??? Maar goed! hahah ja ik hoor ook altijd wat anders ppppppppppppppfffffffffffffffffffff

ZiLaaL
26-12-2002, 18:00

hahahaahahaha :D Eindhoven is juist rwiena :lol:

Cina
26-12-2002, 18:02
Zo...Womanily Minded ( :D ), Ken jij alle meisjes in alle steden? :schrik:

ZiLaaL
26-12-2002, 18:03
Origineel gepost door Mustapha AA mijn vrouwtje komt uit eindhoven dus geen kwaad woord of ik stuur ossama vanavond op je af :stout: I know.... :rolleyes:

ZiLaaL
26-12-2002, 18:11
Origineel gepost door Mustapha AA hahahah jij weet te veel :kwaad: vanovend staat je huis er niet meer Tnawie heeft zijn missiles al op jouw huis gericht :p Raad eens wie het van ons zal overleven :D ps: Ik ben Gewoon goedddd, I Spy ;)

ZiLaaL
26-12-2002, 18:28
Origineel gepost door Mustapha AA tnawie werkt voor mij schat forget it hoe komt hij aan info??? alles via mij sorry maar hij is een dubbel spion en your busted trouwens tnaaaawiiiiieeeeee gaan we vanavond wat doen? TNAWIE GAAT NIX MET JOU DOEN :p Tnawie moet zich voorbereiden op zijn oorlog morgen inshallah ;) I Spy U Spy TNAWIE Is mijn Spion en We R WaTchin U! :cool:

ZiLaaL
26-12-2002, 18:32
Origineel gepost door MrCharme Ben ik helemaal mee eens, want ik kom er zelf vandaan. De meeste doen het hier zeker goed en proffesioneel. Ze durven met je in pittige discussie te gaan...en ze laten zien wat een vrouw inhoud en betekent. Meisjes van bijvoorbeeld Amsterdam...speelt een hele hollywoodscenario met zich mee...zodra je in pittige discussie met je gaat...dan keren ze je de rug toe. Je moet het met hun over R&B hebben en heel die stijl die er omheen zit moet je kennen, anders ben je niks. Je mag ook niet marokkaans tradioneel denken van ze, want dan ben je een boer. En laten we het niet over capsonesgedoe,laag/hoog niveau en heel die onderwerpenshit van hollywoodscenario hebben... want die dames in amsterdam hebben daar toch zo´n een sfeer gecreërd...dat willen je niet weten joh... Blabla MrCharme! :ego: Zodra jij in Damsco komt laat jij je verleiden door het slechte. Daardoor raak je verdwaald in de wirwar van de grote stad, waar al het schone voor jouw ogen verborgen zijn. Puh! :ego: Vind je het gek dat ik nu mn rug keer naar jou? Ongegronde mening, dat is wat jij hebt. JE zou juist zo gezond moeten zijn dat je kan beseffen dat een afkomst niets te zeggen heeft over de dame. :jammer:

7eloua
26-12-2002, 18:37
je bent overal geweest he en je hebt ze allemaal gezien wauw waar haal je de tijd vandaan :rolleyes:

Military_Minded
26-12-2002, 20:35
zie die meisjes hier nagatief praten over de dames uit Eindhoven.....zij zijn een voorbeeld voor jullie....Ik ben niet naief....Ik ben overal geweest shietttt

SweetRose
26-12-2002, 20:37
ik ben echt benieuwd naar jullie mensen in Hollanda :maf2: >> ik weet dat de meesten zo zijn....:D haha

ZiLaaL
26-12-2002, 20:53
Origineel gepost door MrCharme Enigste wat jij kent is leven volgens jouw zogenaamde rechte systeem... Ik denk dat jij gewoon een onschuldige vrouw bent op aarde die de hoekjes en gaatjes er niet van herkent. Ga eens maar naar de rubriek ´´vrouw zoekt man´´ de meeste vrouwen zijn van amsterdam afkomstig...en dan een stad met zoveel marokkaanse mannen. Leg me dan dit eens uit? De mannen daar willen geen rotzooi en R&Bfreaks...daarom trouwen ze graag met een meid uit Marokko, het zuiden van Nederland of van belgië. Maak me hier niks wijs onschuldige... Ik heb overal zo mijn contacten zitten...en heb veel vrienden uit Amsterdam. Jij mag dan wel een schatje zijn, maar geef eerlijk toe, de meeste zijn daar gewoon gehaat door de mannen in een stiekeme sfeer. En begrijp me niet verkeerd meid; ik zeg niet dat je daar slechte meisjes hebt, maar je hebt daar veel marokkaanse meisjes met een typische verdwaalde gedachte waarvan die niet samen gaat met de meeste Marokkaanse mannen. oke? Mr Charme, Ik blijf bij mijn mening :jammer: Je kan gewoon niet verklaren dat een dame uit Amsterdam SLECHTER is dan een dame uit Eindhoven. Ook ik heb ogen en heb het verschil kunnen waarnemen... Nou er is gewoon geen verschil. Juist daar in het zuiden denken ze TEVEEL over de mensen hier in het noorden. Denken dat men hier HighClass is en weet ikveel wat, daarom zwerven jullie elke donderdagavond hier rond op de CatWalk van de Kalverstraat... Want zeg nou zelf: Het zijn echt niet de dames van Amsterdam die All Dressed de Kalverstraat tig keer op en neer lopen om sjans te vangen van de boeren. Nee nee. Ik blijf zeggen: Met je eigen ogen zien is geloven. Jij basseert je mening op die van je vrienden, die je veel wijs kunnen maken. Op je 2e argument: Grootste deel van de dames in Contactzoeken-hoekje komen uit amsterdam... Kan dat dan niet betekenen dant de mannen hier in Amsterdam misschien wel TE MIN voor hen zijn?? :rolleyes: ( KLINKT TOCH OOK ALS BLA IN JE OREN?) :) Ik neem het je niet erg kwalijk dat je je laat misleiden door wat je viavia hoort. Ik nodig je uit om eens op de Catwalk op een donderdagavond in de kalverstraat te komen. Wedden dat 8 van de 10 meiden niet uit amsterdam zijn? :)

Mischa
26-12-2002, 21:02

Origineel gepost door MrCharme hollywoodscenario met zich mee... :D