Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AmsterDam-West meisjes

Pagina's : [1] 2 3

Military_Minded
26-12-2002, 17:55

Shiettttttttttttttttttttt Ze gedragen zich als Gangster BI-AtcheS.....waar slaat dat op???? Shietttttttttttttttttttt

ZiLaaL
26-12-2002, 17:58
Bla :o :D :nerd: :stout: Shieeeeetttttttt

T-ManiaC
26-12-2002, 18:01
Tazzzzzzzzz dan ken jij de verkeerde meisje. Want ik kom uit west en me hele vriendekring en we gedragen ons als dames zoals het hoort... Ik zou graag willen weten waar jij je info vandaan haalt????????

selmAa
26-12-2002, 18:04
Origineel gepost door Military Minded Shiettttttttttttttttttttt Ze gedragen zich als Gangster BI-AtcheS.....waar slaat dat op???? Shietttttttttttttttttttt mwah kom niet uit a'dam, maar vind wel dat je een bron moet hebben....dus vertel maar.... maar jah ga je nou van elke stad de meisjes keuren ?? :D :D :rolleyes: :zwaai: selma

Taseb7ant
26-12-2002, 18:07

ik wacht nog op een topic over meisjes in Rotterdam....ben benieuwd wat er van hun te zien zal zijn in jou glazen bol......

House
Origineel gepost door Military Minded Shiettttttttttttttttttttt Ze gedragen zich als Gangster BI-AtcheS.....waar slaat dat op???? Shietttttttttttttttttttt Ik heb inderdaad (uit betrouwbare bronnen) gehoord dat die meisjes uit west niet normaal zijn. Liegen, bedriegen..... en alles wat nog meer op ''en'' eindigd. :jammer:

ZiLaaL
BlaBla! Hoe kan je nou weer een verband zien in het soort gedrag en een marokkaans meisje??! :idee: Jullie hebben echt lef om zoiets te roepen over deze lieve schatten van Amsterdam! Ik ken elhamdoulilah alleen de lieve liefste meiden van Damsco en dan komen jullie met deze bla. Dat bewijst alleen maar dat jullie je ogen leggen op de "verkeerde" dames. Juist de goede moslima's blijven voor jullie ogen verborgen ;) Puh! :ego: :zwaai:

Dida
26-12-2002, 18:10
Origineel gepost door Kenitrya BlaBla! Hoe kan je nou weer een verband zien in het soort gedrag en een marokkaans meisje??! :idee: Jullie hebben echt lef om zoiets te roepen over deze lieve schatten van Amsterdam! Ik ken elhamdoulilah alleen de lieve liefste meiden van Damsco en dan komen jullie met deze bla. Dat bewijst alleen maar dat jullie je ogen leggen op de "verkeerde" dames. Juist de goede moslima's blijven voor jullie ogen verborgen ;) Puh! :ego: :zwaai: 1-0

T-ManiaC
26-12-2002, 18:12
hahhaha 10-0

Taseb7ant
26-12-2002, 18:12
ik bedoel maar....ze trekken meestal alleen maar "zulke" meisjes aan.....ze zeggen niet voor niets "soort zoekt soort"......en ook ik ken lieve, goede, Islamitische, welopgevoede moslima's in Amsterdam.....so please......cut this bull....

House
26-12-2002, 18:14
Origineel gepost door Kenitrya BlaBla! Dat bewijst alleen maar dat jullie je ogen leggen op de "verkeerde" dames. Juist de goede moslima's blijven voor jullie ogen verborgen ;) Puh! :ego: :zwaai: Dat is ook de bedoeling, dus de meisjes die zich goed gedragen, worden extra beschermd door allah (swt)

ZiLaaL
26-12-2002, 18:14
POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!! !! :D

-xxx-Rachida
26-12-2002, 18:24
Kenitrya.....u have spoken!!!! :D

Asri
26-12-2002, 18:30
Amsterdam-West meisjes zijn top! :goedzo: Alhamdoelilah! -Y-

Sjakie
26-12-2002, 18:35

Amsterdam-west....waar ligt dat? :cool: Al3afriet