Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik voel me zo Buitengesloten

Pagina's : [1] 2

nesrine18
22-09-2004, 11:58

Ik ben Namelijk nog niet getrouwd..... :rolleyes:

minous21
22-09-2004, 12:02
Ik ook nog niet....:D Nog een paar maanden wachten (inscha Allah) :stout:

Mysticalia
22-09-2004, 12:27
Origineel gepost door nesrine18 Ik ben Namelijk nog niet getrouwd..... :rolleyes: Iwa safie :D Voordat ik verloofd was, kon het me geen barst schelen trouwen of nie :hihi: en die opmerkingen van de mensen negeerde ik gewoon :moe: alsof iemands leven voorbij is omdat ie niet verloofd/getrouwd is :rolleyes: And now i'm stucked... happily alhamdoulilah :Iluvu:

HoneyBee
22-09-2004, 15:40
Origineel gepost door nesrine18 Ik ben Namelijk nog niet getrouwd..... :rolleyes: Hey meid kop op! Ook jouw prins op het witte paard zal zich een keer aankondigen. Misschien niet vandaag, maar het komt ook voor jouw incha allah. Het leven draait niet alleen maar om getrouwd zijn. Geniet ervan nu je nog geen verplichtingen hebt. Trouwen is lang niet altijd makkelijk zoals de meeste meiden denken. Het is niet alleen maar samen zijn en verliefheid. Het is een verantwoordelijkheid die je voor de rest van je leven bij je zult dragen. Je moet dan ineens serieus worden, je klaarstomen voor het moederschap etc.... groetjes Rotterdamse

Hasna
22-09-2004, 16:28

Salaam ik ben ook niet getrouwd en wil het ook niet voorlopig heb het veel te druk als ik mijn zussen zie met hun man en kinderen ze kunnen nooit meer even naar de stad voor dat ze duizend dingen hebben geregeld dan bel ik op van kom we gaan dan zeggen ja dat moet ik plannen......

HoneyBee
22-09-2004, 16:31
Origineel gepost door Hasna Salaam ik ben ook niet getrouwd en wil het ook niet voorlopig heb het veel te druk als ik mijn zussen zie met hun man en kinderen ze kunnen nooit meer even naar de stad voor dat ze duizend dingen hebben geregeld dan bel ik op van kom we gaan dan zeggen ja dat moet ik plannen...... Erg he, ik kan ook nooit zomaar even weg. Vooral nu ik 2 kids heb. Ze moeten allebei in de kinderwagen, en ik heb helaas maar 2 handen. Dus je moet inderdaad altijd ruim van te voren plannen.

Hasna
22-09-2004, 16:51
Origineel gepost door een_Rotterdamse Erg he, ik kan ook nooit zomaar even weg. Vooral nu ik 2 kids heb. Ze moeten allebei in de kinderwagen, en ik heb helaas maar 2 handen. Dus je moet inderdaad altijd ruim van te voren plannen. Had je liever gewild dat je later aan gezin was begonnen ik weet niet hoe oud je bent ik nm 19

HoneyBee
22-09-2004, 16:56
Origineel gepost door Hasna Had je liever gewild dat je later aan gezin was begonnen ik weet niet hoe oud je bent ik nm 19 Nee dat gelukkig ook weer niet. Ben hartstikke tevreden hoor. Ik ben 24 jaar, maar voel me eigenlijk al veel volwassener. Het is wel eens druk en moeilijk, maar dit is toch 1 van de mooiste dingen in het leven. Vooral je kindertjes. Als je ze ziet rennen ergens, dan denk je. He, die zijn van mij. Echt een onbeschrijflijk gevoel. :Iluvu:

Aardbeitje
22-09-2004, 17:00
Origineel gepost door een_Rotterdamse Hey meid kop op! Ook jouw prins op het witte paard zal zich een keer aankondigen. Misschien niet vandaag, maar het komt ook voor jouw incha allah. Het leven draait niet alleen maar om getrouwd zijn. Geniet ervan nu je nog geen verplichtingen hebt. Trouwen is lang niet altijd makkelijk zoals de meeste meiden denken. Het is niet alleen maar samen zijn en verliefheid. Het is een verantwoordelijkheid die je voor de rest van je leven bij je zult dragen. Je moet dan ineens serieus worden, je klaarstomen voor het moederschap etc.... groetjes Rotterdamse Wat heb je dat mooi gezegd Rotterdamse....

HoneyBee
22-09-2004, 17:10
Origineel gepost door aardbeitje Wat heb je dat mooi gezegd Rotterdamse.... Dank je.

Hasna
22-09-2004, 17:35
Origineel gepost door een_Rotterdamse Nee dat gelukkig ook weer niet. Ben hartstikke tevreden hoor. Ik ben 24 jaar, maar voel me eigenlijk al veel volwassener. Het is wel eens druk en moeilijk, maar dit is toch 1 van de mooiste dingen in het leven. Vooral je kindertjes. Als je ze ziet rennen ergens, dan denk je. He, die zijn van mij. Echt een onbeschrijflijk gevoel. :Iluvu: Ik ben blij voor je het lijkt me wel druk met kinderen maar ze zijn een geschenk van allah swt Ik hoop dat ik ze ook krijg.

HoneyBee
22-09-2004, 17:47
Origineel gepost door Hasna Ik ben blij voor je het lijkt me wel druk met kinderen maar ze zijn een geschenk van allah swt Ik hoop dat ik ze ook krijg. Incha allah meid.

tosti
22-09-2004, 22:57
TROUWEN? Tegenwoordig niet eens meer nodig! Buiten gesloten voelen, dat zou voor mij niet de reden zijn om te gaan trouwen. groetjes T.

nesrine18
23-09-2004, 09:08
Origineel gepost door tosti TROUWEN? Tegenwoordig niet eens meer nodig! Buiten gesloten voelen, dat zou voor mij niet de reden zijn om te gaan trouwen. groetjes T. Hmm ik had zin om een ''leuke'' topic te open.....kijk eens aan het werkt! :D Aaah joh het was allemaal niet serieus bedoeld.... Ik ben nog lang niet klaargestoomd...... Zoals mijn moeder zegt: je zult na een week weer terugkomen...(allahe i7fad) Alatief! :D I am Happy Alhamdoelilah.....Nog vele jaartjes wachten..... ;) Baraka allahoe fikoem voor jullie response.... Moest wel lachen om al die serieuze reacties....:haha: Wa salaam 3alaikoem

Mysticalia
23-09-2004, 09:23

en wij tijd nemen om te antwoorden :ego: ik zal volgende keer 2x nadenken als ik een topic van jou zie :D

Pagina's : [1] 2