Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cat Stevens veroorzaakt terreuralarm

Pagina's : [1] 2

AlZawahiri
22-09-2004, 11:02

WASHINGTON - Yusuf Islam, beter bekend als de zanger Cat Stevens, heeft terreuralarm veroorzaakt tijdens zijn vlucht van Londen naar Washington. De artiest, die in de jaren zestig en zeventig meerdere hits scoorde, bleek op de terrorismelijst van de Amerikaanse overheid te staan. Hem is de toegang tot de Verenigde Staten geweigerd. Dat meldden Amerikaanse media woensdag. Yusuf Islam, vroeger Cat Stevens geheten. Weer daarvoor luisterde hij naar de naam Dimitri Georgiou. Veiligheidsfunctionarissen ontdekten de naam toen zij de passagierslijst controleerden. De autoriteiten dwongen de piloot van het vliegtuig tot een tussenlanding in de Amerikaanse staat Maine. Yusuf Islam moest het toestel verlaten, waarna hij door de Amerikaanse douane en federale politie werd ondervraagd. De artiest Cat Stevens, die eigenlijk Steven Dimitri Georgiou heette, veranderde zijn naam nadat hij zich tot de islam had bekeerd.

knorknor
22-09-2004, 11:03
En had hij bommen bij zich?

AboeAbdullah
22-09-2004, 11:04
Ze zien iedere moslim als gevaarlijk. Dit laat al zien dat ze bezig zijn met een oorlog tegen de Islaam. Net of Cat Stevens ongezien iets kan uitvoeren? Natuurlijk niet

knorknor
22-09-2004, 11:06
Origineel gepost door AboeAbdullah Ze zien iedere moslim als gevaarlijk. Dit laat al zien dat ze bezig zijn met een oorlog tegen de Islaam. Net of Cat Stevens ongezien iets kan uitvoeren? Natuurlijk niet Nooit van klein terrorisme gehoord, hij gaat gewoon vals zingen.

knorknor
22-09-2004, 11:12

Origineel gepost door viergho :D of liedjes van Frans Bauer Ik denk dat Amerikanen dan zichzelf beginnen te onthoofden.

tmazightmeisje
22-09-2004, 11:15
Origineel gepost door AlZawahiri WASHINGTON - Yusuf Islam, beter bekend als de zanger Cat Stevens, heeft terreuralarm veroorzaakt tijdens zijn vlucht van Londen naar Washington. De artiest, die in de jaren zestig en zeventig meerdere hits scoorde, bleek op de terrorismelijst van de Amerikaanse overheid te staan. Hem is de toegang tot de Verenigde Staten geweigerd. Dat meldden Amerikaanse media woensdag. Yusuf Islam, vroeger Cat Stevens geheten. Weer daarvoor luisterde hij naar de naam Dimitri Georgiou. Veiligheidsfunctionarissen ontdekten de naam toen zij de passagierslijst controleerden. De autoriteiten dwongen de piloot van het vliegtuig tot een tussenlanding in de Amerikaanse staat Maine. Yusuf Islam moest het toestel verlaten, waarna hij door de Amerikaanse douane en federale politie werd ondervraagd. De artiest Cat Stevens, die eigenlijk Steven Dimitri Georgiou heette, veranderde zijn naam nadat hij zich tot de islam had bekeerd. Ik vind Yusuf Islam, echt een prachtig mens...met de liedsjes/anasheed die hij gezongen heeft, heeft hij miljoenen mensen een fijn gevoel gegeven. Altijd als ik zijn cd hoor moet ik wel effe een traantje wegpinken. Die rotamerikanen zijn gewoon STOM! Toen ik dit nieuws vanochtend in de auto hoorde werd ik echt laaiend...niet normaal meer!

Chrifa
22-09-2004, 11:41
Nee ff serieus ...dit gaat echt te ver!!! Wash gaan ze iedereen die met de islam bezig is aanhouden?? Echt para gewoon....en het ergste is....we kunnen er niks aan doen of veranderen. Allahoema fansour elmouslimien 3ala elqawmi dalimien wal qawmi elkafirien!!

roebla
22-09-2004, 11:56
Ik vind het niet goed dat het gebeurD is Maar ben er wel blij om raar he ? Ik hou van bevestigingen, dat maakt me sterker in de strijd :)

knorknor
22-09-2004, 13:10
Origineel gepost door Chrifa Nee ff serieus ...dit gaat echt te ver!!! Wash gaan ze iedereen die met de islam bezig is aanhouden?? Echt para gewoon....en het ergste is....we kunnen er niks aan doen of veranderen. Allahoema fansour elmouslimien 3ala elqawmi dalimien wal qawmi elkafirien!! Ze willen iedereen met bommen aanhouden, aangezien de afgelopen tijd iedereen met bommen moslim is, moet je het niet vreemd vinden dat ze iedereen aanhouden die moslim is.

selima17__1986
22-09-2004, 13:12
Origineel gepost door AlZawahiri WASHINGTON - Yusuf Islam, beter bekend als de zanger Cat Stevens, heeft terreuralarm veroorzaakt tijdens zijn vlucht van Londen naar Washington. De artiest, die in de jaren zestig en zeventig meerdere hits scoorde, bleek op de terrorismelijst van de Amerikaanse overheid te staan. Hem is de toegang tot de Verenigde Staten geweigerd. Dat meldden Amerikaanse media woensdag. Yusuf Islam, vroeger Cat Stevens geheten. Weer daarvoor luisterde hij naar de naam Dimitri Georgiou. Veiligheidsfunctionarissen ontdekten de naam toen zij de passagierslijst controleerden. De autoriteiten dwongen de piloot van het vliegtuig tot een tussenlanding in de Amerikaanse staat Maine. Yusuf Islam moest het toestel verlaten, waarna hij door de Amerikaanse douane en federale politie werd ondervraagd. De artiest Cat Stevens, die eigenlijk Steven Dimitri Georgiou heette, veranderde zijn naam nadat hij zich tot de islam had bekeerd. La 7awla wala Qoewata illah Billah

MocroZAKI
22-09-2004, 14:09
Zei moeten gewooon leren niet iedereen over één kam te scheren. Niet alle moslims zijn terorristen .

knorknor
22-09-2004, 14:25
Origineel gepost door MocroZAKI Zei moeten gewooon leren niet iedereen over één kam te scheren. Niet alle moslims zijn terorristen . maar wel nagenoeg alle terroristen zijn op dit moment moslim.

mister_ano
22-09-2004, 14:29
Origineel gepost door knorknor maar wel nagenoeg alle terroristen zijn op dit moment moslim. Ze zijn moslim of noemen zich moslim, en Allah weet het beste.

mister_ano
22-09-2004, 14:32
Origineel gepost door knorknor Ze willen iedereen met bommen aanhouden, aangezien de afgelopen tijd iedereen met bommen moslim is, moet je het niet vreemd vinden dat ze iedereen aanhouden die moslim is. Tuuuurlijk jonge, en hoe noemen we mensen die kernwapens bezitten en allerlei andere gadgets? Blijf vooral in je eigen wereldje leven met zulke gedachtes zal je het ver schoppen.

knorknor
22-09-2004, 14:35

Origineel gepost door mister_ano Ze zijn moslim of noemen zich moslim, en Allah weet het beste. Ze geven zich tenminste uit als moslim en de douane gaat daar op af, en dat vind je vreemd?

Pagina's : [1] 2