Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : CasaBlanca meisjes....

Pagina's : [1] 2

Military_Minded
26-12-2002, 17:12

Wat zijn de kenmerken van deze meiden?? -Geblondeerde haren(haar moeder ook) -Ze interpeteren de Islam "zehma" op een moderne manier -Ze zijn makkelijk Ik zou zeggen....voeg wat toe -P-

ZiLaaL
:lol: :jammer: :nerd: :stout: :rolleyes:

cheetah
here we go again :rolleyes: maar o ja... we moesten jou niet serieus nemen... dat ben ik nu ook echt niet van plan... :D tralalalalal :boogie:

Marocca
26-12-2002, 17:13
Origineel gepost door Military Minded Wat zijn de kenmerken van deze meiden?? -Geblondeerde haren(haar moeder ook) -Ze interpeteren de Islam "zehma" op een moderne manier -Ze zijn makkelijk Ik zou zeggen....voeg wat toe -P- man,wat wil je hiermee toch bereiken??????:jammer:

cheetah
26-12-2002, 17:14

Origineel gepost door Kenitrya :lol: :jammer: :nerd: :stout: :rolleyes: :schreeuw: :hammer: :stoer: :hoera:

Military_Minded
26-12-2002, 17:14
dit topic heeft aanvulling nodig....geen opvulling -P-

Lady_moi
26-12-2002, 17:22
buh da is nie altijd waar hoor ik ken er een paar en die zijn niet zo

ZiLaaL
26-12-2002, 17:24
Origineel gepost door cheetah :schreeuw: :hammer: :zweep: :verliefd: :confused: :idee: :traan1: :hoera: :D

cheetah
26-12-2002, 17:27
Origineel gepost door Kenitrya :: :traan1: :hoera: :D http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/32.gif http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/53.gif http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/13.gif :D

emsoem
26-12-2002, 17:29
ik vind dat echt mooi staan dat blond (koperblond dan he) wollah echt waar is echt mooi...en het is niet haram :kwaad: =emsoem=

Samiratoen
26-12-2002, 17:31
niet alleen de Casa meisjes hoor...:kwaad:

BentDagilia
26-12-2002, 17:32
WHATEVER MM... Laat em raden waar jij vandaan komt.. Zijn ze streng gelovig, lopen alle mannen er bija ls BIn LADens en je zusje draagt een hele lange hoofdoek en ziet 1 keer per jaar een man en ze is niet Makkelijk... Maak iemand anders dat maar wijs nerd... Bent Dagilia

selmAa
26-12-2002, 17:33
hmmmzzz...zou niet weten, niet alle casablanca meisjes zijn hetzelfde, dus ze kunnen ook niet bepaalde kenmerken hebben... :zwaai: selma

BeauMO25
26-12-2002, 17:37
ongelukkig ben ik in een stad opgegroeid waar ik weinig met marokkaanse vrouwen te maken kreeg toen ik in amsterdam ging studeren kwam ik er achter dat er ook marokkaanse vrouwen bestaan wayaw! ik begreep niks van ze,ik besloot om ze te observeren ......... en onderzoek naar dit natuurfenomeen te doen ...... en aantal jaar later is mijn onderzoek nog steeds bezig het vereist namelijk nogal veel veldonderzoek.............. het is zo dat deze groep "marokkaanse vrouwen" erg moeilijk te onderzoeken zijn je moet leren denken zoals zij en hun taal spreken voor dat ze je toelaten in hun cirkel..................... vaak zijn ook niet bereid om gestelde vragen naar waarheid te beantwoorden en ............ zie ik mezelf genoodzaakt om dit onderzoek te staken............. hahaha

selmAa
26-12-2002, 17:51

Origineel gepost door BeauMO25 ongelukkig ben ik in een stad opgegroeid waar ik weinig met marokkaanse vrouwen te maken kreeg toen ik in amsterdam ging studeren kwam ik er achter dat er ook marokkaanse vrouwen bestaan wayaw! ik begreep niks van ze,ik besloot om ze te observeren ......... en onderzoek naar dit natuurfenomeen te doen ...... en aantal jaar later is mijn onderzoek nog steeds bezig het vereist namelijk nogal veel veldonderzoek.............. het is zo dat deze groep "marokkaanse vrouwen" erg moeilijk te onderzoeken zijn je moet leren denken zoals zij en hun taal spreken voor dat ze je toelaten in hun cirkel..................... vaak zijn ook niet bereid om gestelde vragen naar waarheid te beantwoorden en ............ zie ik mezelf genoodzaakt om dit onderzoek te staken............. hahaha whahhahaha :lol:

Pagina's : [1] 2