Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisje moet niet teveel eisen stellen..de kans is groot om zonder man te blijven

Pagina's : [1] 2

new
21-09-2004, 21:35

dus..hou je alleen met belangrijke eisen bezig moslim zijn eerlijk en correct zijn werklustig enzoverder heb je teveel eisen dan is de kans groot dat je je hele leven singel blijft wil je dat neen denk ik ewa volg mijn raad dan sommige meisjes zullen altijd singel blijven omdat bijna niemand aan hun eisen kan voldoen

Glimlachje
21-09-2004, 21:39
Dit geldt ook voor de jongens/mannen.... ;)

nesrine18
21-09-2004, 21:40
Hmm....

01LaHbIbAh09
21-09-2004, 21:40
Mee 1ns

new
21-09-2004, 21:46

het probleem is dat vele meisjes het niet of te laat beseffen dat je maar beter de grote punten kunt eisen dus bv marokkaan zijn moslim zijn enzoverder al die kleine en meestal domme punten moet je van je lijstje afvegen zoals hij moet lief zijn charmant hij moet groot en knap zijn enzoverder ewa deze eisen zijn voor de vuilnisbak begrepen wil je aan een man komen dan moet je alleen de grote punten vragen

nesrine18
21-09-2004, 21:48
Origineel gepost door new het probleem is dat vele meisjes het niet of te laat beseffen dat je maar beter de grote punten kunt eisen dus bv marokkaan zijn moslim zijn enzoverder al die kleine en meestal domme punten moet je van je lijstje afvegen zoals hij moet lief zijn charmant hij moet groot en knap zijn enzoverder ewa deze eisen zijn voor de vuilnisbak begrepen wil je aan een man komen dan moet je alleen de grote punten vragen En dat zijn?? :)

loubiaaa
21-09-2004, 21:52
nou, t kan wel zo zijn...je moet nie veeleisend zijn tegenwoordig. Ben al blij als een jongen nie rookt, drinkt, blowt, en weet k veel wat voor gekke dingen nog meer doet.

new
21-09-2004, 21:53
Origineel gepost door nesrine18 En dat zijn?? :) a nesrine je bent geen peuter meer lees effe terug dan zie je ze staan pfff :D

nesrine18
21-09-2004, 21:55
Origineel gepost door new a nesrine je bent geen peuter meer lees effe terug dan zie je ze staan pfff :D Sorry hoor...damnzz :rolleyes:

rabia18
21-09-2004, 22:02
hij moet zeker niet kort zijn en dat eis ik wel en dat hij lief is eis ik ook hij moet voor mij niet op een model lijken maar hij moet wel charme hebben!!

new
21-09-2004, 22:02
Origineel gepost door loubiaaa nou, t kan wel zo zijn...je moet nie veeleisend zijn tegenwoordig. Ben al blij als een jongen nie rookt, drinkt, blowt, en weet k veel wat voor gekke dingen nog meer doet. dat zijn teveel eisen korter minder en alleen grote punten

new
21-09-2004, 22:03
Origineel gepost door nesrine18 Sorry hoor...damnzz :rolleyes: niet vloeken en blijf kalm

loubiaaa
21-09-2004, 22:09
is dat teveel eisen...niet roken drinken en blowen. Helloo wil wel met een fatsoenlijke man by mn ouders thuis komen hoor..geen skairi die 3uur in de nacht binnenkomt en met de deuren begint te slaan.. :ego:

Maisam
21-09-2004, 22:10
Het belangerijkste aan een man is naar mijn mening: Hij MOET MOSLIM zijn. :) Want als hij een praktiserende moslim is, is ook: - Lief - Charmant - Leuk etc. etc. etc.

Rdamsmeisje
21-09-2004, 22:12

Origineel gepost door Maisam Het belangerijkste aan een man is naar mijn mening: Hij MOET MOSLIM zijn. :) Want als hij een praktiserende moslim is, is ook: - Lief - Charmant - Leuk etc. etc. etc. Helaas noemen sommige mensen zich al gauw moslim, terwijl ze helemaal verkeerd bezig zijn. :(

Pagina's : [1] 2