Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : **Wonderolie** Haargroei..

Pagina's : 1 2 3 [4]

HollandseNieuwe
07-03-2011, 11:18

Ik heb eens gehoord dat knoflook helpt. Elke dag je wimpers er licht mee inwrijven en die tip komt van een marokkaanse zangeres/actrice. Weet haar naam even niet, maar zal wel even googlen. Zij zingt berbers en heeft masha allah grote donkere ogen met hele lange wimpers. prikt dat niet als de malle

Excusez-moi
07-03-2011, 19:03
ik heb arganolie gekocht de cosmetische en ik moet zeggen als ik eraan ruik dan ruikt het niet goed. Een beetje naar rotte olijven ofzoiets, wel is die ranzige geur snel weg maar toch weerhoud het mij om het nog te gebruiken, ik sta op het punt om het terug te brengen naar de winkel want volgens mij klopt er iets niet mee, wel is het nog een maand geldig en ik heb het nog maar net gekocht bye the way de sticker van de vervaldatum is er apart op geplakt. Ik vertrouw het goedje niet.. Weet iemand of arganolie een geurtje heeft? Dank u Arganolie ruikt naar noten, niet naar rotte olijven. Ik zou het terugbrengen als ik jou was!

Sweaty_NadOriaa
09-03-2011, 23:04
Heey ik heb er eentje gehaald vandaag bij de etos voor 2,45 maar er staat op : Wonderolie en eronder staat goed voor de ontlasting het is een beetje dikke olie maar is dit wel de juiste ? :hihi:

Tahamoecht18
09-03-2011, 23:07
Heey ik heb er eentje gehaald vandaag bij de etos voor 2,45 maar er staat op : Wonderolie en eronder staat goed voor de ontlasting het is een beetje dikke olie maar is dit wel de juiste ? :hihi: Ja dats de goeie met een blauwe sticker.

Sweaty_NadOriaa
10-03-2011, 19:08

:hihi: ja smeer jij het zo? het is best wel dik..

Tahamoecht18
10-03-2011, 20:04
:hihi: ja smeer jij het zo? het is best wel dik.. ja voor me wimpers en wenkbrauwen gewoon zo met een mascara borsteltje of vingers..en voor me haren een keer gedaan gemengd met olijfolie

Krimouna
10-04-2012, 12:07
Iemand ervaring als je dit in je haar smeert.

xBlacklemon.
05-05-2012, 16:52
Vraag me af hoe jullie ervaringen waren:hihi:..

MisssKoezina
08-05-2012, 21:59
Je kan het ook met een wattenstaafje aanbrengen op je wimpers.

Pagina's : 1 2 3 [4]