Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afscheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

thement_return
21-09-2004, 18:52

Vaarwel broeders en zusters. Het was mij een waar genoegen om hier te mogen zijn. Ik heb besloten dat ik hier niet meer terug kom en dat ik mijn toevlucht zoek bij allah. Het gaat jullie allemaal goed en inscha'allah komen jullie wensen uit die jullie in jullie hart dragen. :traan1: Afscheid neem ik van iedereen zelfs van jullie omdat ik altijd hier op mijn gemak heb gevonden. :traan1: dit zijn mijn laatste woorden naar jullie beslama en wie weet tot allah :traan1:

hivisu
21-09-2004, 18:53
ga je verhuizen naar de onzinhoekje nigg?? beslamaaa :(

thement_return
21-09-2004, 18:55
Origineel gepost door hivisu ga je verhuizen naar de onzinhoekje nigg?? beslamaaa :( Nee voor altijd verdwenen uit dit leven

zarazet
21-09-2004, 18:55
salaam, waarom ga je weg??? :( Het best nog hé!! Ik zal moeten huilen,als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het afscheid nemen!!!!!!!!!! kusjes.

zarazet
21-09-2004, 18:56

Je gaat toch niet dood hé??????????????

hivisu
21-09-2004, 18:57
uit dit leven!!!!! :eek:

Lella_Roosje
21-09-2004, 18:58
Het ga je goed, incha allah! :goedzo:

tazaghiniagirl
21-09-2004, 19:07
zelfmoord ofzo..?..:D

sweetzorro
21-09-2004, 19:09
uit dit leven bedoel je marokko.nl wella

HaKiM_HaKeeM
21-09-2004, 19:26
Origineel gepost door thement_return Vaarwel broeders en zusters. Het was mij een waar genoegen om hier te mogen zijn. Ik heb besloten dat ik hier niet meer terug kom en dat ik mijn toevlucht zoek bij allah. Het gaat jullie allemaal goed en inscha'allah komen jullie wensen uit die jullie in jullie hart dragen. :traan1: Afscheid neem ik van iedereen zelfs van jullie omdat ik altijd hier op mijn gemak heb gevonden. :traan1: dit zijn mijn laatste woorden naar jullie beslama en wie weet tot allah :traan1: salaaam Thement ik begrijp je niet goed , je verlaat ons ? hoezo? en zelfs dan uit dit leven het is mij niet duidelijk waarom? ik had je graag hier op marokko.nl :huil:

goddelijk
21-09-2004, 20:40
ok daag dan en doe de groetjes aan mijn lieve oma en mijn vriendin fatima

ik_oke_is
21-09-2004, 21:06
Origineel gepost door thement_return Vaarwel broeders en zusters. Het was mij een waar genoegen om hier te mogen zijn. Ik heb besloten dat ik hier niet meer terug kom en dat ik mijn toevlucht zoek bij allah. Het gaat jullie allemaal goed en inscha'allah komen jullie wensen uit die jullie in jullie hart dragen. :traan1: Afscheid neem ik van iedereen zelfs van jullie omdat ik altijd hier op mijn gemak heb gevonden. :traan1: dit zijn mijn laatste woorden naar jullie beslama en wie weet tot allah :traan1: :eek: thement , dat meen je toch allemaal niet ?! :maf:

lhouceimagirl1
21-09-2004, 21:37
ik begrijp je niet meid? waar ga je heen? mohim waar je ook heen gaat beslama thella.

DaNGeRouZLy
21-09-2004, 21:48
Asalaam 3aleikoem Het ga je goed Insha`allah Ik snap niet precies wat je bedoeld als je met marokko.nl stopt of ook met de mensen om je heen. Maar je zegt dat je je toevlucht tot Allah zoekt dus ik neem aan dat je geen verkeerde beslissingen zult nemen. Moge Allah van je houden xXx Aminaatje

Glimlachje
21-09-2004, 21:50

Meisje meisje, ik ken je niet zo goed maar ik zal je missen.Alleen om het feit dat je een van ons was....( m.nl lid) :( En wat bedoel je met : ''uit dit leven??'' Verlaat ons niet!!!! :huil: Wat er ook mag zijn: Moge Allah jou je zonden vergeven en je gebed aanvaarden, en als je ziek bent, moge Allah het jou gemakkelijk maken. Het ga je goed meiske, ik haaaat afscheid.... :huil2:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7