Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werving nieuwe leden Jongerenraad Amsterdam-Noord

Pagina's : [1] 2

LZN
21-09-2004, 14:52

Werving nieuwe leden Jongerenraad Amsterdam-Noord In september 2001 werd de jongerenraad opgezet. Nu drie jaar verder zijn de huidige leden een beetje te oud aan het worden en vallen zij niet echt meer onder de categorie jongeren. Daarom is de jongerenraad op zoek naar nieuwe leden. Er is plaats voor ongeveer 10 nieuwe jongeren. Ben jij tussen de 15 en 18 jaar? Ben je geïnteresseerd in de politiek? Wil je in debat gaan met raadsleden en voor jongeren opkomen? Vind je het leuk om activiteiten te organiseren voor jongeren? Heb je een paar uurtjes in de week tijd om je er mee bezig te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!!! Intresse stuur een mailtje naar: jongerenraadnoord@hotmail.com of kijk op www.jongeren-noord.nl (http://www.jongeren-noord.nl).

A_A
21-09-2004, 17:19
Alsof er dan geluisterd wordt, alles wat er gezegd wordt is aan dovemans oren gericht....

E_W
21-09-2004, 19:40
Origineel gepost door A_A Alsof er dan geluisterd wordt, alles wat er gezegd wordt is aan dovemans oren gericht.... Als je dat blijft geloven, dan zal er ook niemand luisteren. Maar hoop doet leven dus kan je je beter aanmelden om TOCH een geluid erdoorheen te krijgen.

rnaj
21-09-2004, 19:57
Origineel gepost door Jongerenraad Werving nieuwe leden Jongerenraad Amsterdam-Noord In september 2001 werd de jongerenraad opgezet. Nu drie jaar verder zijn de huidige leden een beetje te oud aan het worden en vallen zij niet echt meer onder de categorie jongeren. Daarom is de jongerenraad op zoek naar nieuwe leden. Er is plaats voor ongeveer 10 nieuwe jongeren. Ben jij tussen de 15 en 18 jaar? Ben je geïnteresseerd in de politiek? Wil je in debat gaan met raadsleden en voor jongeren opkomen? Vind je het leuk om activiteiten te organiseren voor jongeren? Heb je een paar uurtjes in de week tijd om je er mee bezig te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!!! Intresse stuur een mailtje naar: jongerenraadnoord@hotmail.com of kijk op www.jongeren-noord.nl (http://www.jongeren-noord.nl) Meepraten in plaats van meezeuren, ik hoop dat de aanmeldingen binnen komen.

knorknor
21-09-2004, 20:06

Origineel gepost door rnaj Meepraten in plaats van meezeuren, ik hoop dat de aanmeldingen binnen komen. is niet voor jouw rnaj, het is toch duidelijk dat ze een knuffelturk zoeken, jij bent een gewone knuffel :)

rnaj
21-09-2004, 20:08
Origineel gepost door knorknor is niet voor jouw rnaj, het is toch duidelijk dat ze een knuffelturk zoeken, jij bent een gewone knuffel :) Ik denk niet dat ik in het profiel pas. Knuffelturk :confused:

knorknor
21-09-2004, 20:10
Origineel gepost door rnaj Ik denk niet dat ik in het profiel pas. Knuffelturk :confused: sorry, troetelturk is de correcte uitdrukking.

rnaj
21-09-2004, 20:17
troetelturk :confused:

knorknor
21-09-2004, 20:21
Origineel gepost door rnaj troetelturk :confused: Die uitdrukking ken je toch wel, de allochtoon die "verplicht" in ieder clubje moet zitten om het muliculti-karakter te benadrukken.

rnaj
21-09-2004, 20:24
Origineel gepost door knorknor Die uitdrukking ken je toch wel, de allochtoon die "verplicht" in ieder clubje moet zitten om het muliculti-karakter te benadrukken. jawel, dat begrijp ik nog wel. Dat je me "knuffel-homo" zou noemen kan ik mij nog wel voorstellen, maar de term troetelturk begrijp ik, als kaaskop, niet helemaal :giechel:

knorknor
21-09-2004, 20:31
Origineel gepost door rnaj jawel, dat begrijp ik nog wel. Dat je me "knuffel-homo" zou noemen kan ik mij nog wel voorstellen, maar de term troetelturk begrijp ik, als kaaskop, niet helemaal :giechel: Ik weet dat je een kaaskop bent daarom zei ik ook, "is niet voor jou" maar jij las waarschijnlijk "is dit niet iets voor jou". Ik zei ook nog jij bent geen knuffelturk alleen maar een knuffel. knuffel is niet goed genoeg, of je moet met een roze hadtasje rondlopen dan kom je misschien wel in aanmerking.

rnaj
21-09-2004, 20:35
O sorry, maar als je goed heb opgelet heb ik niet gesolliciteerd, ik hoop alleen maar dat er veel aanmeldingen binnen komen

knorknor
21-09-2004, 20:42
Origineel gepost door rnaj O sorry, maar als je goed heb opgelet heb ik niet gesolliciteerd, ik hoop alleen maar dat er veel aanmeldingen binnen komen Ok, ik zie dat onze hele discussie op misverstanden is gebaseerd

rnaj
21-09-2004, 20:54
Na deze discussie is het misschien wel netjes om het oorspronkelijke bericht weer even te plaatsen. En ik hoop op veel aanmeldingen ;) Het is leuker en beter om mee te praten, dan om mee te zeuren Origineel gepost door Jongerenraad Werving nieuwe leden Jongerenraad Amsterdam-Noord In september 2001 werd de jongerenraad opgezet. Nu drie jaar verder zijn de huidige leden een beetje te oud aan het worden en vallen zij niet echt meer onder de categorie jongeren. Daarom is de jongerenraad op zoek naar nieuwe leden. Er is plaats voor ongeveer 10 nieuwe jongeren. Ben jij tussen de 15 en 18 jaar? Ben je geïnteresseerd in de politiek? Wil je in debat gaan met raadsleden en voor jongeren opkomen? Vind je het leuk om activiteiten te organiseren voor jongeren? Heb je een paar uurtjes in de week tijd om je er mee bezig te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!!! Intresse stuur een mailtje naar: jongerenraadnoord@hotmail.com of kijk op www.jongeren-noord.nl (http://www.jongeren-noord.nl)

knorknor
22-09-2004, 14:59

Origineel gepost door Jongerenraad Jeugdbeleid in Amsterdam-Noord wordt niet alleen gemaakt voor jongeren, maar ook door jongeren. Zij zijn mondig genoeg om ook zelf aan het woord te komen. De Jongerenraad geeft jongeren in Amsterdam-Noord een stem en zorgt ervoor dat zij serieus worden genomen. De deelnemers in de Jongerenraad vormen een afspiegeling van de jongeren in het stadsdeel zodat de raad als tussenpersoon kan functioneren. De Jongerenraad raadpleegt leeftijdsgenoten via buurtorganisaties en scholen en betrekt hen bij activiteiten zoals sportwedstrijden, een milieuactie of een jongerendebat. Zo ontwikkelen zij meer politiek bewustzijn. Het bestaan en het nut van de Jongerenraad is nog niet bij alle jongeren bekend. Omdat zij via deze weg invloed kunnen uitoefenen, is het belangrijk dat meer jongeren kennismaken met de Jongerenraad. Zeg nu maar gewoon dat jullie een troetel turk nodig hebben.

Pagina's : [1] 2