Bekijk originele versie : Iedereen is in de ban van...........
lella_mariame
26-12-2002, 00:39
Iedereen trouwt om mij heen......
Dit is echt m3ajek, de buurt begint gewoon leeg te raken.
Vrouwelijke huwelijkskandidaten gaan op, ik en mijn beste vriendin( volgens mij de enige 2 die er over zijn) beginnen steeds meer op te vallen........Alle meiden trouwen behalve wij.
Het lijkt wel een rage :wat?!:
Does anyone feel me :(
Origineel gepost door lella_mariame
Vrouwelijke huwelijkskandidaten gaan op, ik en mijn beste vriendin( volgens mij de enige 2 die er over zijn) beginnen steeds meer op te vallen........Alle meiden trouwen behalve wij.
Vind je dat erg? Nou ik ben er blij om, want trouwen is de helft van je geloof. En als er steeds meer mensen trouwen, dan is er minder fitna. Dus kijk maar eens goed om je heen :)
beppie_truus
26-12-2002, 00:46
Origineel gepost door lella_mariame
ik ga ook binnekort trouwen met mustapha uit big brother dus zo erg vind ik het niet:D
Nounousa
26-12-2002, 00:46
inderdaad, ik zie ook dat steeds meer mensen trouwen....:D
Mooii gezicht hoor :D
SweetRose
26-12-2002, 00:49
Origineel gepost door beppie_truus
ik ga ook binnekort trouwen met mustapha uit big brother dus zo erg vind ik het niet:D
zehma zehma...dan moet je 'm eerst van mij afsnoepen...:lekkerpuh want hij is van mij :o
hahahaha
gekkie :D
Origineel gepost door beppie_truus
:hihi: ja en ik met die Quincy.. :D
beppie_truus
26-12-2002, 00:50
Origineel gepost door zin 'n midar
zehma zehma...dan moet je 'm eerst van mij afsnoepen...:lekkerpuh want hij is van mij :o
hahahaha
gekkie :D
heb ik al gedaan want als je nu in je bed gaat kijken dan zie je dat hij daar niet meer in ligt :lekkerpuh
Origineel gepost door Kadir
Het is een deel van mn geloof, dus ik ga ook zsm trouwen Inshallah.
Ik denk op mn 23e, mischien eerder.
:goedzo:
En met wie??? :D :D
lella_mariame
26-12-2002, 00:56
Origineel gepost door Najib26
Vind je dat erg? Nou ik ben er blij om, want trouwen is de helft van je geloof. En als er steeds meer mensen trouwen, dan is er minder fitna. Dus kijk maar eens goed om je heen :)
Ik wil heel graag trouwen, niet dat ik wanhopig ben, maar ik ben me bewust van hetgeen wat jij zegt, en een gezin stichten is gewoon erg belangrijk voor mij.
Dus ik bedoelde het niet negatief
lella_mariame
26-12-2002, 01:02
Origineel gepost door elmarocani
Restanten dus!! ;) iwa voor restanten geldt altijd aanbieding natuurlijk!!
twee halen 1 betalen, dan zijn jullie verkocht!! :D
O gelukkig, als jij dit niet had aangeboden, dan weet ik het niet meer.
Gezien onze hoge leeftijd( wij zijn achter in de 30) is het moeilijk om aanzoeken te krijgen, maar na deze geschenk uit de hemel, prijzen wij ons de gelukkigste 2 dames van de wereld................en dan zeggen ze dat romantiek niet meer van deze tijd is. :Iluvu:
Origineel gepost door Kadir
Inshallah met zon Moslima als jou:Iluvu:
zo lief!!!!! :( :( :(
Insja allah vind je de perfecte moslima dat jou kleine Kadirrekes kan bezorgen... :) :) :D
lella_mariame
26-12-2002, 01:36
maar wat die aanbieding betreft....??... kan het mischien minder?? :D
Minder??? In de zin van 2 halen, ½ betalen ofzo??
Tuurlijk, weet je wat..wij betalen jou wel een bruidschat...immers we zijn hele geëmancipeerde dames hoor :rolleyes:
lella_mariame
26-12-2002, 02:01
ok daaaaang ;) iwa er is hier wel een topic van tekoop gevraagd bezoek die dan ffff :D
Nou wij bieden dus 2 vrijgezellige dames in de bloei van hun leven.
Inclusief schoonfamilie
lella_mariame
27-12-2002, 00:07
Morgen trouwt een een verre vriendin en overmorgen een beste vriendin
Daar gaan 2 Rachida's
:zwaai: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.