Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je voelt het gewoon...

Maisam
20-09-2004, 22:06

De blikken... Je bekijkt hem stiekem vanuit je ooghoeken. Je gevoel zegt: ''Je hoeft HEM niet meer verder te zoeken''. Hij voelt je ogen in zijn rug prikken. Hij draait zich om naar je toe...Je ziet hem naar je knikken. Je kijkt onopvallend weg, voordat hij je door heeft. Je voelt dat je zweeft. Hij merkt dat je verlegen bent. Hij denkt: Jammer dat je me niet kent.

new
20-09-2004, 22:17
Origineel gepost door Maisam De blikken... Je bekijkt hem stiekem vanuit je ooghoeken. Je gevoel zegt: ''Je hoeft HEM niet meer verder te zoeken''. Hij voelt je ogen in zijn rug prikken. Hij draait zich om naar je toe...Je ziet hem naar je knikken. Je kijkt onopvallend weg, voordat hij je door heeft. Je voelt dat je zweeft. Hij merkt dat je verlegen bent. Hij denkt: Jammer dat je me niet kent. als ik mij naar de meisjes draai zie ik ze altijd boos kijken en ik die dacht dat de ogen die in mijn rug prikken de ogen van prachtige schepsel zouden zijn de vrouwen he

Maisam
20-09-2004, 22:24
Origineel gepost door new als ik mij naar de meisjes draai zie ik ze altijd boos kijken en ik die dacht dat de ogen die in mijn rug prikken de ogen van prachtige schepsel zouden zijn de vrouwen he :lol: Sorry moest ff lachen... :D

new
20-09-2004, 22:40
Origineel gepost door Maisam :lol: Sorry moest ff lachen... :D je lacht mij uit yek wat krijg ik dan van jou een klets mss

Maisam
20-09-2004, 22:51

Origineel gepost door new je lacht mij uit yek wat krijg ik dan van jou een klets mss Nee, ik lach niemand uit. Ik lachtte je toe. :haha: Wat je van mij krijgt ? Een blik terug.... ;)

new
20-09-2004, 23:02
Origineel gepost door Maisam Nee, ik lach niemand uit. Ik lachtte je toe. :haha: Wat je van mij krijgt ? Een blik terug.... ;) o maisam mijn weelderige roos jij doet mijn hart sneller kloppen hoe komt dat toch ik kijk naar jou naar je grote bruine ogen naar je satijnzachte huid ik kan dat niet meer aan :o je brengt mij in verlegenheid wanneer gaan onze wegen kruisen

Maisam
20-09-2004, 23:08
Origineel gepost door new o maisam mijn weelderige roos jij doet mijn hart sneller kloppen hoe komt dat toch ik kijk naar jou naar je grote bruine ogen naar je satijnzachte huid ik kan dat niet meer aan :o je brengt mij in verlegenheid wanneer gaan onze wegen kruisen Het begint een beetje laat te worden, vind je niet ? :hihi: ;)

new
20-09-2004, 23:22
Origineel gepost door Maisam Het begint een beetje laat te worden, vind je niet ? :hihi: ;) je bedoelt te laat yek of heb ik nog een kans je brengt mij altijd in twijfels ik wil je gevoelens kennen maisam :o

Maisam
20-09-2004, 23:29
Origineel gepost door new je bedoelt te laat yek of heb ik nog een kans je brengt mij altijd in twijfels ik wil je gevoelens kennen maisam :o :o ssssssst...ophouden.

new
20-09-2004, 23:37
Origineel gepost door Maisam :o ssssssst...ophouden. ok ok :D ik ben al opgehouden maar ik vind het toch spijtig maar ja zo is het leven je kan niet alles hebben en zeker niet de dingens die je écht graag wilt ik moet weer verder op zoek op zoek naar mijn andere helft mss vind ik die ooit of mss nooit

Maisam
21-09-2004, 16:32
Origineel gepost door new ok ok :D ik ben al opgehouden maar ik vind het toch spijtig maar ja zo is het leven je kan niet alles hebben en zeker niet de dingens die je écht graag wilt ik moet weer verder op zoek op zoek naar mijn andere helft mss vind ik die ooit of mss nooit Als je Incha Allah zegt, komt het goed. :)