Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Fox News interviewt Choudary (Sharia4UK) over Sharia in Egypte.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5

Globi
04-02-2011, 20:12

Iedereen vergeet voor het gemak maar dat minstens 95% van de sharia gewoon binnen het Nederlandse rechtsstelsel past.:nerd: Dat klopt. En dat begrijpen veel mensen niet.Maar het gaat nu juist over die 5% waar ik ook het fijne niet van weet. In ieder geval vind ik dat iedereen in dit land zich 100% te houden heeft (en ook mag terugvallen op) aan de wetten van dit land.

onaangepast
04-02-2011, 20:23
Voor een klein deel past de sharia niet in het westen. Voor dat deel(met name op het familierecht en het strafrecht) ben ik bereid de sharia te vervloeken en aanhangers daarvan de keel af te snijden. Maar een theocratie vind je verder wel best?

Skutsjesiler
04-02-2011, 20:35
Maar een theocratie vind je verder wel best? Absoluut niet. Het lijkt mij bijkans de slechtst mogelijke bestuursvorm voor een land. Maar dat is mijn punt niet. Wel dat degenen die zo graag onder een sharia-regime zouden leven voor 95 % ook gewoon in Nederland terecht zouden kunnen. Laat ik daar een kanttekening bij maken: als je geld van een mede-moslim wil lenen, dan kun je heel makkelijk afspreken dat je geen rente hoeft te betalen. Spreek je dat met mij af, dan kun je er op rekenen dat ik wel rente zal vragen...

n00B
04-02-2011, 20:37
Bill zou als duitser in het verleden een nazi zijn geweest. Okay. Een christelijke nazi dan. Bill valt echt nog goed mee in vergelijking met de andere idioten die daar rondlopen met Glen Beck als opperidioot Jon stewart kan dagelijks zijn show vullen met wat die verstandelijke beperkten allemaal op die zender uitbazelen.

Bardamu
04-02-2011, 20:41

Voor een klein deel past de sharia niet in het westen. Voor dat deel(met name op het familierecht en het strafrecht) ben ik bereid de sharia te vervloeken en aanhangers daarvan de keel af te snijden. Dito...!

Globi
04-02-2011, 20:41
Bill valt echt nog goed mee in vergelijking met de andere idioten die daar rondlopen met Glen Beck als opperidioot Jon stewart kan dagelijks zijn show vullen met wat die verstandelijke beperkten allemaal op die zender uitbazelen. Er zijn weinig zenders die mij meer misselijk maken dan Fox. Ik kijk er niet meer naar. Dat er na Bill nog ergere mensen zijn opgestaan verbaasd mij niets. Het is een schandalige zender met intellectueel zeer beperkte mensen.

vishaakje
04-02-2011, 20:43
Heel grappig dit. Hij krijgt haast geen kans om dingen uit te leggen maar moet misplaatste voorbeelden maar accepteren. Onze schepper is niet dom, hij weet heel goed waar die yehuud in de media mee bezig zijn.. óók zij zullen op de dag des oordeels dit niet ontkennen, want hun weten zelf wel hoe misleidend zij bezig zijn. En die ''RADICALISM'' naast zijn gezicht. Heerlijk objectief. :hihi:

Globi
04-02-2011, 20:45
Heel grappig dit. Hij krijgt haast geen kans om dingen uit te leggen maar moet misplaatste voorbeelden maar accepteren. Onze schepper is niet dom, hij weet heel goed waar die yehuud in de media mee bezig zijn.. óók zij zullen op de dag des oordeels dit niet ontkennen, want hun weten zelf wel hoe misleidend zij bezig zijn. En die ''RADICALISM'' naast zijn gezicht. Heerlijk objectief. :hihi: Wie?

vishaakje
04-02-2011, 20:47
1 ding ben ik het oneens met hem.. en dat is dat moslims onschuldigen mogen vermoorden. Dit is een zware zonde. Onze wapens mogen enkel gericht zijn op het leger/mensen in het slagveld. Meer niet. 9/11 is een bedrog, door de VS in elkaar gezet. Eigenlijk... nu ik erover nadenk.. begin ik twijfelen aan de oprechtheid van choudary..

vishaakje
04-02-2011, 20:51
Wie? meeste media stations zijn in handen van joden, toevallig is het nieuws Israel goegezind en de Islam/moslims slechtgezind.. rara hoe zou dat nou toch komen?

vishaakje
04-02-2011, 21:02
Dito...! jullie kunnen niet eens een kip slachten man, wat wil je mens slachten:hihi: enige waar jullie goed in zijn is het uitroeien van volkeren door middel van bommen van bovenaf - lafaards - of door brainwashen van burgers die voor jullie het slachtveld bereid zijn te gaan strijden.:hihi: jews are pussys. wacht ik zoek even een grappig filmpje van een bange jood op:hihi: marokkaans gezegde ''kat gaaf ma kat hchaam''.. bang maar schaamt zich niet/ heeft geen fatsoen/heeft lef om vals te doen.. typerend voor joden.

Skutsjesiler
04-02-2011, 21:38
jullie kunnen niet eens een kip slachten man, wat wil je mens slachten:hihi: enige waar jullie goed in zijn is het uitroeien van volkeren door middel van bommen van bovenaf - lafaards - of door brainwashen van burgers die voor jullie het slachtveld bereid zijn te gaan strijden.:hihi: jews are pussys. wacht ik zoek even een grappig filmpje van een bange jood op:hihi: marokkaans gezegde ''kat gaaf ma kat hchaam''.. bang maar schaamt zich niet/ heeft geen fatsoen/heeft lef om vals te doen.. typerend voor joden. Ik ben niet zo van het slachten. Maar uiteindelijk ben ik er wel toe bereid en in staat. Vrees ik.:o En voor wat je spreekwoord betreft, Marokkanen stammen uit een schaamtecultuur, Nederlanders uit een schuldcultuur.

Replyer
04-02-2011, 21:40

Die vieze leugenaar en propagandist wilde geen antwoorden geven op de vraag van die Choudry. Die laffe presentator vroeg hem over die 3000 omgekomen mensen in de twin towers of dat gerechtvaardigd was volgens hem. Choudry vroeg hoe die presentator aankeek tegen die honderdduizenden gedode mensen in Afghanistan en Irak.... toen ging 'ie als een hond lopen schreeuwen .... Hij begon die Choudry ook meerdere keren uit te schelden en uit te dagen.. het kwaad komt uit amerika en hun europese handlangers

Globi
04-02-2011, 21:43
meeste media stations zijn in handen van joden, toevallig is het nieuws Israel goegezind en de Islam/moslims slechtgezind.. rara hoe zou dat nou toch komen? Alles is de fout van de joden. .....als je er zelf totaal nies van bakt is dat misschien het enige wat je kan zeggen.

Replyer
04-02-2011, 21:44
Ik ben niet zo van het slachten. Maar uiteindelijk ben ik er wel toe bereid en in staat. Vrees ik.:o En voor wat je spreekwoord betreft, Marokkanen stammen uit een schaamtecultuur, Nederlanders uit een schuldcultuur. schuldcultuur...en wat bedoel je daarmee... ga je nu antwoorden in de trant van : " wij zijn nou eenmaal beter " ? Typisch het europese gejank dat je altijd kunt horen...nee, Skutsjesiler...alleen nederlanders vinden dat zij uit een schuldcultuur komen, andere volkeren vinden van niet. En dat maakt juist dat die zogenaamde schuldcultuur van jullie onzin is, want toegeven dat je iets hebt gedaan wat niet kon of mocht...dat is heel moeilijk voor jullie...dus laat die superioriteitstheorie nou maar achterwege, het slaat nergens op

Pagina's : 1 2 [3] 4 5