Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kun je vrienden zijn met je ex?

Pagina's : [1] 2

Moeskiela
20-09-2004, 20:21

Mijn relatie is kort geleden gestrand en nu zijn mijn ex en ik dikke maatjes. Ik vind het zelf de grootste bullshit, maar omdat ik nog steeds van hem hou vind ik het ook weer best. Het is allemaal super vaag en dubbelzinnig. Maar ik vraag me dus af hoe jullie hier tegen aan kijken, vinden jullie dat het mogelijk is of zeggen jullie onmogelijk. En als er forumleden zijn met ervaring altijd welkom. :p Groetjes, Moeskiela :rolleyes:

Moeskiela
20-09-2004, 20:28
Origineel gepost door coalitie tuurlijk niet dom wijf hij wil niet voor niks je EX zijn :kwaad: Even wat duidelijkheid scheppen, hij wil vrienden zijn, maar ik geloof er niet zo in. Als je goed leest, dan kun je dat uit mijn tekst opmaken, maar goed dat is niet voor iedereen weggelegd begrijpend lezen ;) mzzl

Najib26
20-09-2004, 20:32
Een moslima gaat ten eerste geen haramrelatie aan. En als een moslima dat toch gedaan heeft, dan dient zij berouw te tonen, Allah om vergiffenis te vragen en nooit meer terugkeren naar dezelfde zonde. Dat zijn de voorwaarden om vergiffenis van Allah te krijgen. En wat doe jij? Jij zoekt de bron van jouw zonde op. Dat is spelen met vuur. Zo kan sjataan jou makkelijk dezelfde zonde laten begaan. Maar goed, je moet het zelf weten.

Tranquille
20-09-2004, 20:36
Ik vind het toch moeilijk om vrienden te blijven met me ex omda ik nog van hem hou. Hij is een jongen met een hart van goud. Als hij niet me man kan worden dan weet ik zekers dat ik er toch een supergoeie vriend aan overhou. Maar om te vechten voor u vriendschap moet je wel u gevoelens opzij schuiven en et verleden achterlaten anders lukt et nie. En daar ben ik helaas nu pas achtergekomen. Veel te laat...

L7hobi_zina
20-09-2004, 20:49

Ik denk dat dat voor elk persoon anders ligt. Ik zou niet willen dat mijn man.. nog contact houdt met zijn ex. En zo andersom. Dus voor mij geldt zoiets niet. :zwaai:

Moeskiela
20-09-2004, 20:50
Coalitie: als je ergens niet goed in bent, doe eens gek en doe het dan niet... Najib26: dank je wel, misschien moet ik daar eens maar aan gaan denken, het belangrijkste in het leven wil ik nog weleens vergeten.. Nique_la_police: het is super moeilijk en het blijft moeilijk, maar wat je zegt over die gevoelens dat lijkt me super verstandig..

Tranquille
20-09-2004, 20:54
Je moet het aanvaarden. Origineel gepost door Moeskiela Nique_la_police: het is super moeilijk en het blijft moeilijk, maar wat je zegt over die gevoelens dat lijkt me super verstandig..

gekke_mokertje
20-09-2004, 21:13
ik vind dat je gewoon vrieden kunt blijven. niet dat het moet maar het kan nog wel je vriend blijven zonder relatie

gekke_mokertje
20-09-2004, 21:14
ik vind dat je gewoon vrieden kunt blijven. niet dat het moet maar het kan nog wel je vriend blijven zonder relatie

hayatoe
20-09-2004, 21:42
Ewa je kan toch wel gewoon vrienden blijven zonder verdere bij bedoelingen....waarom niet.......je kent elkaar beter dan wie dan ook.....

MocrowGirlBella
20-09-2004, 21:43
het kan wel hoor :zwaai:

DOUKALIA18
20-09-2004, 22:03
Ik vind het alleen kunnen als je beiden geen gevoelens meer voor elkaar hebt anders moet je het niet doen en moet je doorgaan met je leven

FRENCHKISS
20-09-2004, 23:20
Origineel gepost door Moeskiela Mijn relatie is kort geleden gestrand en nu zijn mijn ex en ik dikke maatjes. Ik vind het zelf de grootste bullshit, maar omdat ik nog steeds van hem hou vind ik het ook weer best. Het is allemaal super vaag en dubbelzinnig. Maar ik vraag me dus af hoe jullie hier tegen aan kijken, vinden jullie dat het mogelijk is of zeggen jullie onmogelijk. En als er forumleden zijn met ervaring altijd welkom. :p Groetjes, Moeskiela :rolleyes: nou praat uit ervaring toch maar nie meid

naisha85
20-09-2004, 23:43
Je kan best vrienden zijn vind ik. Is niks mis mee. Ziet hij dat ook zo?

madame_hind
20-09-2004, 23:48

Je had een haram-relatie. Het is beter om vergeving aan ALLAH SWT te vragen en je zo ver mogelijk te verwijderen van de fout die je gemaakt hebt. Dus geen vriendschap aangaan met hem. Je blijft gewoon vriendelijk tegen hem als je hem zou zien.

Pagina's : [1] 2