Bekijk originele versie : Hoe ver mag een jongen gaan!!!
Dit is een vraagje voor de meiden waar ik eigenlijk heel nieuwsgierig naar ben.Waar ligt de grens bij jou en je vriend,ik bedoel is het alleen zoenen of ook strelen?
Alvast bedankt voor je reactie. :giechel: :Iluvu:
C_warrior
26-12-2002, 04:14
Zulke dingen
kan je niet zeggen het is situatie het is hoelang ken jullie elkaar het is ZIjn jullie al getrouwed etc etc Etc
en sommige dingen moet je gewoon voor je houden
karima_meknes
26-12-2002, 12:46
salaam wa alaikoum,
het is in de Islam niet eens toegestaan om met een jongen om te gaan zonder je mahram mits jullie getrouwd zijn is dat natuurlijk wel toegestaan ;) laat staan dat hij je gaat aanraken/zoenen.
De profeet (vzmh) heeft gezegd: "Iedereen die in Allah en de Laatste Dag gelooft mag nooit alleen met een vrouw zijn zonder haar mahram te zijn, want anders zal satan de derde persoon (blijken te) zijn." Overgeleverd door Ahmed.
hieruit weet je wat de grens is binnen de Islam
Moge Allah onze zonden vergeven en ons Leiden.. Ameen
salaam wa alaikoum
tamazeert
26-12-2002, 13:01
Aamien, mooi gesproken Karima!
Origineel gepost door noogie
Dit is een vraagje voor de meiden waar ik eigenlijk heel nieuwsgierig naar ben.Waar ligt de grens bij jou en je vriend,ik bedoel is het alleen zoenen of ook strelen?
Alvast bedankt voor je reactie. :giechel: :Iluvu:
Ik denk dat de grens van veel Marokkaanse meiden erg ver ligt. Helaas. Want iemand die de islam serieus neemt zou een man niet eens met 1 vinger aanraken.
Hart4Islam
26-12-2002, 16:53
hah als hij mijn wilt zien moet hij
10 meter ver weg van me staan zo ver mag hij gaan mischien zelfs nog verder :D
Hart4Islam
26-12-2002, 19:04
Origineel gepost door Soraya112
Oem LOQmaan dan ben jij een van de weinige meid!!!
maar wat mij opvalt hiero is dat niemand normaal antwoord kan geven op de stelling hahahah schanheilige mensen en ondertussen >>>>>
maar bij antwoord hier op is eeuhm effe checken alles behalve voorspel en sex jullie weten zelf wel wat ik hier mee bedoel ,de marokaanse meisjes hebben ook de droogsex uitgevonden hiihihihi dussz wees eerlijk en vertel die meid wat je er nou van vindt !!!
hahah erg he ;)
tamazeert
26-12-2002, 19:58
Dus Ouemlouqmaan als iemand je wilt verlooven of hij wilt jou zien, 10 meter afstand dus?
Hart4Islam
26-12-2002, 19:59
Origineel gepost door tamazeert
Dus Ouemlouqmaan als iemand je wilt verlooven of hij wilt jou zien, 10 meter afstand dus?
hah dat is iets anders als hij bji mijn thuis komt waarbij heel de familie aanwezig is dan sta ik 2 meter van hem vandaan ik ga dan aan de andere kant zitten mischien ziet hij me maar 3 of 5 keer dan ben ik de hele dag boven tot dat mijn ouders met mijnwillen praten of zijn familie met mijn ;)
Hart4Islam
26-12-2002, 20:00
Origineel gepost door abdelsamad
in het algemeen ligt die grens echt ver.maar er zijn altijd uitzonderingen.dat weten jullie allemaal dat er meer gebeurd dat zoenen alleen.neem nu strelen wat daar allemaal het gevolg van is hoef ik jullie niet te zeggen want dat zullen jullie zeker wel weten.dus ik vind da
aaaaaah wat strelen taqqi allah vrees alalh man
wat strelen dat doe je maar als je getrouwed bent en niet voor het huwelijk ajaaaaaaaaaaaaaaaw wat voor een person ben jij strelen voor het huwelijk niets er van wil je bonken of strelen dat moet ej maar trouwen
Hart4Islam
26-12-2002, 20:04
Origineel gepost door abdelsamad
in het algemeen ligt die grens echt ver.maar er zijn altijd uitzonderingen.dat weten jullie allemaal dat er meer gebeurd dat zoenen alleen.neem nu strelen wat daar allemaal het gevolg van is hoef ik jullie niet te zeggen want dat zullen jullie zeker wel weten.dus ik vind dat zoenen nog kan en luister allemaal ik weet dat het haram is zonder je getrouwd bent.dus kom me niet zeggen het is haram want dat weet ik ok.en neem nu afspreken je spreekt af om elkaar beter te leren kennen neem ik aan.maar weer heb je uitzonderingen.met dit alles wil ik zeggen strelen en zoenen en afspreken mag allemaal niet het is haram.maar je wil toch graag trouwen met een meisje dat je kent doordat je vroeger met har hebt afgesproken en dan niet afspreken om te zoenen en strelen héé al weet ik dat dat gebeurt.maar ja.zo dat is mijn mening
.
boeitme niet dat het jou mening is maar wat is jou mening dat het niet mag volgens de islam
tamazeert
26-12-2002, 20:06
Ok, en trouwens als iemand bij je thuis komt om je hand te vragen, betekent dat, dat je die persoon al kent, of je hebt hem al leren kennen, en je zegt tegen hem ok, als je echt serieus bent moet je maar naar huis komen! heel eerlijk ik persoonlijk zou niet zomaar een meid gaan verloven die ik niet persoonlijk ken, ze3ma heb leren kennen en weet hoe ze is en dan pas die stap zetten om inschallah met haar te trouwen, leren kennen bedoel ik absoluut gewoon op een nette manier, zodat je haar goed kent, enzo,
Hart4Islam
26-12-2002, 20:06
en wat doe je er aan omdat het harame is vermeiden of toch doorgaan
Hart4Islam
26-12-2002, 20:08
Origineel gepost door tamazeert
Ok, en trouwens als iemand bij je thuis komt om je hand te vragen, betekent dat, dat je die persoon al kent, of je hebt hem al leren kennen, en je zegt tegen hem ok, als je echt serieus bent moet je maar naar huis komen! heel eerlijk ik persoonlijk zou niet zomaar een meid gaan verloven die ik niet persoonlijk ken, ze3ma heb leren kennen en weet hoe ze is en dan pas die stap zetten om inschallah met haar te trouwen, leren kennen bedoel ik absoluut gewoon op een nette manier, zodat je haar goed kent, enzo,
tuurlijk ik laat een broeder komen die ik ken en de moeite voor geef dat ie niet voor neits komt vind het al zielig genoeg voro broeders als ze me komen vragen dat ik nee antwoordt dan gaan ze met een schuldige gevoel weg dus daarom wil ik ook iemand laten komen waarop ik zeker van weet dat ik hem graag wil als mijn man ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.