Bekijk originele versie : Help Wie O Wie
hallo allemaal!!
wie kan mij helpen?????? binnenkort viert me zus haar verjaardag en er worden vele meiden uitgenodigd alleen willen we iets leuks doen een spel of gewoon iets grappig wat echt leuk en lachen is!!!
wie kent er iets leuks om met een stel meiden te doen gewoon thuis,
wat gewoon echt leuk en grappig is!!
graag jullie ideeen en ervaringen!!!! :)
thanksss ;)
Desilussie.
20-09-2004, 18:49
hai meid
doen durven waarheid........spelen wij ook altijd, met gekke opdrachten enzo..
veel succes met et verder zoeken.
ciao
misz_sanae
20-09-2004, 18:50
hoe oud ben je als ik vragen mag???
my leeftijd is 25jr!
maar doen durven of de waarheid is al een x gespeeld!!! heb je mischien een ander ideeeee????????????????
Let the Brains Think!!!!! :D
nesrine18
20-09-2004, 20:35
Origineel gepost door rootje
hallo allemaal!!
wie kan mij helpen?????? binnenkort viert me zus haar verjaardag en er worden vele meiden uitgenodigd alleen willen we iets leuks doen een spel of gewoon iets grappig wat echt leuk en lachen is!!!
wie kent er iets leuks om met een stel meiden te doen gewoon thuis,
wat gewoon echt leuk en grappig is!!
graag jullie ideeen en ervaringen!!!! :)
thanksss ;)
Jij en je nicht. Eeen iemand kleedt zich om als man en je nicht als vrouw ...stop een kussen in je broek waardoor je broek echt uit gaat steken en een dikke reet ziet...en dan dansen op een heel grappig muziek......Heb ik ook ooit gedaan....was een succesvolle act...iedereen lag plat....
je moet je zelf dan wel echt een metamorfose geven...
Je nicht:
1 rode wangen
2je lippen helemaal vol kliederen met lippenstif...over je lippen heen....
3 zo''n marokkaanse jurk...van je ma......en hoofddoek....gewoon dragen...met twee ezel oortjes......
man:
Tulband.....doe dat maar met ee Hoofddoek
Baardje maken en snorretje en een hele dikke vette moeder vlek op je neus....
leuke vest of jas van je pa....een broek waarin je kunt zwemmen en shaken met die handel....
Wat was dat lachwekkend!
Succes.
N
ooooh wat een goeiE!!!!!!! hahahahaha
die ga ik zker in gedachten houden!!! heb je nog meer van die Leuke ideeen???? hahaha :D
Goede leestip:
Verjaardagen vieren is haram (http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php?cat=Bidaa%5C%27+%28Innovaties%29&qa=27)
het is meer voor de GEZELLIGHEID NAJIB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o
nesrine18
20-09-2004, 20:41
Origineel gepost door Najib26
Goede leestip:
Verjaardagen vieren is haram (http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php?cat=Bidaa%5C%27+%28Innovaties%29&qa=27)
:) yep
nesrine18
20-09-2004, 20:42
ooooh wat een goeiE!!!!!!! hahahahaha
die ga ik zker in gedachten houden!!! heb je nog meer van die Leuke ideeen???? hahaha :D
heb ik op de bruiloft van mijn zus gedaan.......hahaha...was heel erg leuk om te doen...
wa salaam
Origineel gepost door nesrine18
heb ik op de bruiloft van mijn zus gedaan.......hahaha...was heel erg leuk om te doen...
wa salaam
Welke persoon ben je nu? Die naar haramfeesten wil of die andere?
het is meer voor de GEZELLIGHEID NAJIB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o
Je bent mij geen uitleg verschuldigd. Zeg dat maar op de dag des oordeels tegen Allah.
nesrine18
20-09-2004, 20:46
Origineel gepost door Najib26
Welke persoon ben je nu? Die naar haramfeesten wil of die andere?
Najib, laat me met rust.
Ik heb jou niets meer te vertellen.
Wa salaam
NAJIB GA JE JEZELF ERGENS ANDERS VERVELEN!! GA NAAR DE CYBERIMAM DIE WEET HET TOCH ALLEMAAL ZO GOED!! EWAAH ZEED!!
maar nisrin wat leuk joh!!! lijkt me echt lachen!! volgens mij gaan ze ook echt kapOT!! op wat voor muziek hebben jullie dat toen gedaan???
maar heb je nog meer gekke leuke ideeen????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.