Bekijk originele versie : is een tijd geleden dat ik wat ......
watmoetje
20-09-2004, 17:46
heb gepost dus ik d8 laat ik eens wat onzin posten en kijken hoe lang ik iemand kan laten lezen wat voor onzin ik schrijf waarom lees je door als ik al zeg dat ik het over onzin heb
en nog steeds lezen damnnn stop nou maar gewoon is nergens voor nodig om zo je tijd ste verspillen aan deze onzin en nu ga je van die mensen krijgen tazzzz trrrrrrr je mongool of wat dan ook bespaar je die moeite want wie is er nou 1 als ik al van af het begin zeg dat het een onzin stukje is en dat je niet door moet lezen
weet eigelijk nie wat ik verder moet typen maar ik ga maar is mijn bedje opzoeken en zie wel wat er gezegd word ben je nou nog niet gestopt met lezen !!!!!!!
:gniffel:
HaKiM_HaKeeM
20-09-2004, 17:52
Origineel gepost door watmoetje
heb gepost dus ik d8 laat ik eens wat onzin posten en kijken hoe lang ik iemand kan laten lezen wat voor onzin ik schrijf waarom lees je door als ik al zeg dat ik het over onzin heb
en nog steeds lezen damnnn stop nou maar gewoon is nergens voor nodig om zo je tijd ste verspillen aan deze onzin en nu ga je van die mensen krijgen tazzzz trrrrrrr je mongool of wat dan ook bespaar je die moeite want wie is er nou 1 als ik al van af het begin zeg dat het een onzin stukje is en dat je niet door moet lezen
weet eigelijk nie wat ik verder moet typen maar ik ga maar is mijn bedje opzoeken en zie wel wat er gezegd word ben je nou nog niet gestopt met lezen !!!!!!!
:gniffel:
:haha::haha::gniffel:
lauk man ! :bril: ik heb doorgelezen
:zwaai:
Hakim...
watmoetje
20-09-2004, 17:54
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
:haha::haha::gniffel:
lauk man ! :bril: ik heb doorgelezen
Hakim...
ahahah is moeilijk om te stoppen je moet door lezen ahaah:zwaai:
Good one! :hihi:
En een top ondertekening. :goedzo:
watmoetje
20-09-2004, 17:57
Origineel gepost door BentFes
Good one! :hihi:
En een top ondertekening. :goedzo: ahahha
dankje :o
HaKiM_HaKeeM
20-09-2004, 18:02
ahahha ja klopt :haha::haha:
Hakim....
Missy_Cheima
20-09-2004, 18:07
:maf:
(Zelfs ik ging doorlezen)
miss_morgan15
20-09-2004, 18:11
hahahah die was goed!!!bleef door lezen tot het einde...inderdaad moeilijk om te stoppen !!!
Mha Salaam
S.
EgYpTiAn_EyEs
20-09-2004, 18:31
:hihi: irriiiiitanttt
yesmina19
20-09-2004, 20:41
dit is iets wat jullie moeten lezen
hopelijk lezen jullie dit
Een Teken van Allah (Bericht #)
Deze volgende gebeurtenis was verhaalt door Kolonel Amir Uddin die het oorspronkelijk van zijn vrouw hoorde. Kolonel Amir Uddin staat bekend om zijn roeping/uitnodiging naar de Islam door zijn inspanning hebben 6,000 mensen de Islam hebben omhelsd over de gehele wereld. Hij is 86 jaar en heeft 56 landen afgereisd om mensen te roepen tot Allah.
Tijdens zo een reis om mensen uit te nodigen tot de Islam, ontmoette zijn echtgenote een vrouw die pas bekeerd was.Tussen het reizen kwamen ze erachter hoe zij een Muslima werd.De vrouw zei dat ze een Christen was maar haar echtgenoot was een Muslim. Haar echtgenoot vertelde haar elke dag over de Eenheid van God.Op een dag toen ze in een kerk was vroeg ze een priester of The Muslim’s begrip over de Eenheid van God correct was of the Christelijke begrip van de drieeënheid. De priester vertelde haar dat de Muslims het correct hadden,en adviseerde haar om dit onderwerp geheim te houden. Ze raakte erg in de war nadat ze dit hoorde.Zodoende ging ze die avond naar huis,ze bad tot God om haar de Pad te laten zien die de Waarheid was.Ze begon de begon de Bijbel te lezen om antwoorden te vinden.En op een nacht nadat ze God had gevraagd om haar de Waarheid te laten, opende zij de Bijbel en tot haar verbazing, verscheen de gehele Bijbel tot haar in Arabische tekst!! Ze vermeldde dit bij een Imam die vertelde haar dat dit een Teken van Allah was om de Quran als haar leidraad te nemen inplaats van de Bijbel. Zij bekeerde en werd toen Muslima.
Beste Lezers, zulke gebeurtenissen zijn niet nieuw. Deze gebeurtenissen gebeuren dagelijks op basis van hen die op zoek zijn naar de Waarheid.We zijn niet op deze wereld gekomen met onze eigen wil.En we zullen deze wereld ook niet verlaten door onze eigen wil.En waarom zouden we dit leven hier volgens eigen wil beleven?..Een Muslim is diegene die zich aan de Wil van Allah onderwerpt. Laten we ons allemaal onderwerpen aan Allah, Hij is de Heer van alles in en uit deze heelal. “En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.” (Quraan 3:85)
Mievrouw
20-09-2004, 20:46
Was al gestopt bij de eerste zin :rolleyes:
watmoetje
20-09-2004, 22:20
Origineel gepost door DeBeste
Hahaha je moet gewoon doorlezen man :o Normaal als ik beetje lange verhaal zie meteen weg en nou gewoon alles lezen enzo hahaha doe je goed :Dals je zelfs mij door kan laten lezen :ego:
:goedzo:
AHAHAHAH gewoon als er stop staat stoppenmet lezen ;)
watmoetje
20-09-2004, 22:21
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
:hihi: irriiiiitanttt :giechel: ik weet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.