Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zou er zoooo graag meer over willen weten...

misZ_saRah
20-09-2004, 17:41

LieVe mensen, ik ben een marokaans meisje dat heel erg vrij is opgevoed...zelfs te vrij...Niet dat ik daar moeilijkheden mee had, maar nu krijg ik gewoon de drang om het islam geloof te aanbidden..!! Mijn moeder is het helemaal niet mee eens, ze verbied alles voor mij wat met die islam te maken heeft...:S Ik zou zooo graag willen leren bidden....ik zou het niet alleen voor mij zlef en Allah doen, maar ook voor mijn grootouders omdat die de hoop in hun kinderen al hebben verloren... Daarom was mijn vraag, of jullie site's kennen, waar je zo snel mogelijk kunt leren.....over het islam. Ik ben heel erg benieuwd...... Pas op jullie zelf, want dat zal wel nodig zijn in deze wereld... Beslama, misZ_saRah

misZ_saRah
20-09-2004, 18:24
Kan niemand dan helpen...???

anoniempjee
20-09-2004, 18:28
www.islaam.nl www.walidin.com Je kan het ook altijd proberen bij google.nl Probeer het hier eens meid en veel succes. Beslama :zwaai:

misZ_saRah
20-09-2004, 18:29
Origineel gepost door anoniempjee www.islaam.nl www.walidin.nl Probeer het hier eens meid en veel succes. Beslama :zwaai: Dank je wel voor je hulp..:D Als ik iets kan terug doen....ik ben er ;) Beslama :zwaai:

anoniempjee
20-09-2004, 18:31

Ik had een foutje gemaakt maar heb het al verbeterd het moet zijn walidin.com en graag gedaan meid BEslama

randbboy
20-09-2004, 18:32
slm deze site vind ik heel goed http://www.al-islaam.com/index.shtml

love_tinghir
20-09-2004, 18:39
www.anajaat.com zoals iemand al zei ga naar Google.nl en je zult genoeg vinden:)

misZ_saRah
20-09-2004, 18:43
BedanKt allemaal.... Ik meen het echt........ BesLaMa misZ_saRah

2Smart4u
20-09-2004, 19:57
Origineel gepost door misZ_saRah LieVe mensen, ik ben een marokaans meisje dat heel erg vrij is opgevoed...zelfs te vrij...Niet dat ik daar moeilijkheden mee had, maar nu krijg ik gewoon de drang om het islam geloof te aanbidden..!! Mijn moeder is het helemaal niet mee eens, ze verbied alles voor mij wat met die islam te maken heeft...:S Ik zou zooo graag willen leren bidden....ik zou het niet alleen voor mij zlef en Allah doen, maar ook voor mijn grootouders omdat die de hoop in hun kinderen al hebben verloren... Daarom was mijn vraag, of jullie site's kennen, waar je zo snel mogelijk kunt leren.....over het islam. Ik ben heel erg benieuwd...... Pas op jullie zelf, want dat zal wel nodig zijn in deze wereld... Beslama, misZ_saRah als je wat persoonlijke hulp wilt...gewoon iemand die je helpt om tegen te babbelen als je t moeilijk hebt... kan je me altijd pmmen hoor.. :D:D wil je graag helpen zussie... en ow ja.. Jij woont toch in amsterdam??? nou... In amsterdam-west, moskee BADR is er elke zondag een lezing voor vrouwen, iedereen is welkom, zelfs ongelovigen zoals Nederlanders... t is in t nederlands om iedereen van informatie te verschaffen... pm me..zal ik je meer info geven.. :zwaai:

misZ_saRah
21-09-2004, 16:11
Origineel gepost door 2Smart4u als je wat persoonlijke hulp wilt...gewoon iemand die je helpt om tegen te babbelen als je t moeilijk hebt... kan je me altijd pmmen hoor.. :D:D wil je graag helpen zussie... en ow ja.. Jij woont toch in amsterdam??? nou... In amsterdam-west, moskee BADR is er elke zondag een lezing voor vrouwen, iedereen is welkom, zelfs ongelovigen zoals Nederlanders... t is in t nederlands om iedereen van informatie te verschaffen... pm me..zal ik je meer info geven.. :zwaai: HeY......., Bedankt voor je hulp..!! En ik meen het diep uit mijn hart.... Ik zou het geweldig vinden om er met iemand over te babelen.. :) Als je mij ff uitlegt legt wat pmmen is :rolleyes: zal ik dat doen, heel graag zelf... KusSiEs misZ_saRah

DaNGeRouZLy
21-09-2004, 16:18
Asalaam 3aleikoem Masha`allah dat je interesse gewekt is Moge Allah je helpen op Zijn weg Amien Klik hier om de Koran in het nederlands te lezen (http://www.redouan.nl/koran_nl.htm) klik hier om te leren bidden (http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/gebed/2.htm) Voor de rest moet je wel uitkijken van welke site je je info weghaald want niet elke site is betrouwbaar Allah oe Alem. xXx Aminaatje :zwaai:

misZ_saRah
21-09-2004, 16:27
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Asalaam 3aleikoem Masha`allah dat je interesse gewekt is Moge Allah je helpen op Zijn weg Amien Klik hier om de Koran in het nederlands te lezen (http://www.redouan.nl/koran_nl.htm) klik hier om te leren bidden (http://www.al-islaam.com/al-islaam/artikelen/gebed/2.htm) Voor de rest moet je wel uitkijken van welke site je je info weghaald want niet elke site is betrouwbaar Allah oe Alem. xXx Aminaatje :zwaai: Asaalam 3aleikoem, Bedankt voor juh steun... :)

DaNGeRouZLy
21-09-2004, 16:36
la soekran ;) en als je nog meer dingen wilt weten er is hier altijd wel iemand die je kan helpen Insha`allah thalla :zwaai:

shakirabouss
21-09-2004, 17:10
ik was ook te vrij opgevoed, maar nu hamdoulillah, ben ik ervan overtuigd dat er geen betere waarheid is dan die van Allah SWT, mijn moeder wil ook niet dat ik een hoofddoek op doe maar ik wil wel graag