Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zou willen trouwen met een soennie...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

yamientjexx
20-09-2004, 16:36

Ik wil weten wie zou willen trouwen met een soennie... Ik hoor zo vaak dat het een goede keus is??? Dat zeker maar wat vinden jullie ervan.... :(

ieffies
20-09-2004, 16:37
Origineel gepost door yamientjexx Ik wil weten wie zou willen trouwen met een soennie... Ik hoor zo vaak dat het een goede keus is??? Dat zeker maar wat vinden jullie ervan.... :( wat of wie is een soennie?

Mysticalia
20-09-2004, 16:40
Soenni :iemand die profeet sas volgt? :confused: zoja, iedereen wilt toch met iemand trouwen die de islaam volgt en profeet mohammed vzmh als zijn voorbeeld heeft? :confused:

yamientjexx
20-09-2004, 16:41
Origineel gepost door ieffies wat of wie is een soennie? Dat is een man die een baard en islamitische kleding draagt etc. Die de soenna van de profeet (v.z.m.h) volgt.

mister_ano
20-09-2004, 16:50

ik vind het zowiezo een raar woordje, ik vraag me ook af of in de tijd van de rasoul saws zulke termen gebruikt werden. De hele islam is toch gebasseerd op de sounna? een moslim die sounnie is?.....het groene gras? Wat is een moslim die zich niet houdt aan de sounna? Netzoals ik de term, praktiserende moslim maar een rare term vind? Bestaat een moslim die niet praktiseert? 3la dwaling

yamientjexx
20-09-2004, 17:01
Heb jij ook een baard mister

mister_ano
20-09-2004, 17:15
on topic blijven he

mister_ano
20-09-2004, 17:17
ik vraag me een ding af, is de islam zo een geloof dat het voor de vrouw wel een uiterlijke verplichting heeft en voor de man geen uiterlijke verplichting?

Thaiboxer__Mo
20-09-2004, 17:19
stelletje kneuzen... jullie weten allen niet wat soennah is

mister_ano
20-09-2004, 17:20
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo stelletje kneuzen... jullie weten allen niet wat soennah is leg het ons uit,

Tranquille
20-09-2004, 18:51
Mn vriendinne noemen mij ook een soenia dus ik denk wel dat ik bij zo iemand goed zou passen haha. Nee ff serieus. Als hij echt handelt volgens de islam & da nie mengt met de cultuur en dus vrouwen nie goe behandelt. Dan isda allemaal inorde voor mij. Ik heb ooit es op straat een prachtige soenie gezien. Oh mijn god die man vergeet ik nooit meer. Hij was prachtig. Een jongeman, had een baard (geen lange ofzo), zag er verzorgd uit, was helemaal in zwart gekleed en hij had een stralend gezicht. Mn beste vriendin & ik waren echt onder de indruk was zelfs een beetje verliefd terwijl wij eigenlijk altijd op die gladde players vielen, en wat me nog meer boeide.. Toen hij langs ons liep keek hij uit respect naar de grond en stapte door (wij dragen hoofddoek) aaah ik smelte. Jammer, hij is al getrouwd en heeft al een kindje van 1 jaar. Ok heb me weer ff laten gaan haha JAA echt graag een soeni.

nesrine18
20-09-2004, 19:02
Neeh niets voor mij.......geen vertrouwen in..... Waarom perse een man huwen die een baard draagt, een broek draagt tot de enkel (ook in de winter?? :maf: ik weet niet wat nog meer....op de grond zitten en slapen...euhh.....dit gaat allemaal veel te ver voor mij.......dat noem je geen soenna...dat noem je overdrijven...belijd je geloof zoals het hoort....en niet met innovaties......Er zijn genoeg mannen op aarde die het geloof kennen zonder een klein broekje aan te doen....Ik weet dat ik hier door aangevallen zal worden...maar goed.... Ben helemaal afgeknapt! Ik heb veel gezien en daarom vertrouw ik het niet....ik ga er niet op in ...veel te persoonlijk :) wa salaam 3alaikoem

Tranquille
20-09-2004, 19:05
Et persoonlijk karakter is ook vrij belangrijk éh. Origineel gepost door nesrine18 Neeh niets voor mij.......geen vertrouwen in..... Waarom perse een man huwen die een baard draagt, een broek draagt tot de enkel (ook in de winter?? :maf:)k weet niet wat nog meer....op de grond zitten en slapen...euhh.....dit gaat allemaal veel te ver voor mij.......dat noem je geen soenna...dat noem je overdrijven...belijd je geloof zoals het hoort....en niet met innovaties......Er zijn genoeg mannen op aarde die het geloof kennen zonder een klein broekje aan te doen....Ik weet dat ik hier door aangevallen zal worden...maar goed.... Ben helemaal afgeknapt! Ik heb veel gezien en daarom vertrouw ik het niet....ik ga er niet op in ...veel te persoonlijk :) wa salaam 3alaikoem

nesrine18
20-09-2004, 19:06
Origineel gepost door mister_ano ik vind het zowiezo een raar woordje, ik vraag me ook af of in de tijd van de rasoul saws zulke termen gebruikt werden. De hele islam is toch gebasseerd op de sounna? een moslim die sounnie is?.....het groene gras? Wat is een moslim die zich niet houdt aan de sounna? Netzoals ik de term, praktiserende moslim maar een rare term vind? Bestaat een moslim die niet praktiseert? 3la dwaling Je haalt de woorden uit mijn mond. :)

nesrine18
20-09-2004, 19:08

Origineel gepost door Nique_La_Police Et persoonlijk karakter is ook vrij belangrijk éh. Daarom ben ik ook afgeknapt! Het Innerlijk was Rot! :) wa salaam 3alaikoem

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10