Bekijk originele versie : Wie zou er ooit met iemand van marokko willen trouwen en waarom
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:42
...wie en wat maakt het zo.... :Iluvu: ...dat je met iemand van marokko willen trouwen.... ;)
ik trouw uit marokko, omdat die meiden daar beter zijn!
ze zijn daar rustiger :)
3la blaaaaaaaaaaaaaaa, insha allah uit nederland :D
tetouania_00
19-09-2004, 18:48
ik wil ook liever met een man van hier trouwen, maar ja misschien trouw ik wel met een man uit marokko, vind ik niet erg
Tranquille
19-09-2004, 18:49
Ik zeg nie nooit.
Maar liever niet.
Alhoewel..wie weet komt me ware vandaar..
Ik zie wel wat de toekomst me brengt.
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:49
smaken verschillen...:o....overal heb je mooie mensen maar sommige hebben egt een vreemd gedachte..:stoned:....
tetouania_00
19-09-2004, 18:50
Origineel gepost door babyboy
ik trouw uit marokko, omdat die meiden daar beter zijn!
ze zijn daar rustiger :)
:hihi: alleen jij denkt dat die meiden daar rustig zijn.
in zo n dorpje, waar ik oorspronkelijk vandaan kom, heeft iedereen al een mobieltje om hun vriendje ermee te bellen :D
wel grappig
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:50
Origineel gepost door tetouania_00
ik wil ook liever met een man van hier trouwen, maar ja misschien trouw ik wel met een man uit marokko, vind ik niet erg
Zelf maakt het mij ook niets uit misschien komt er in marokko wel eerder iemand naar me toe... :o
tetouania_00
19-09-2004, 18:51
Origineel gepost door tazaghiniagirl
smaken verschillen...:o....overal heb je mooie mensen maar sommige hebben egt een vreemd gedachte..:stoned:.... mijn man hoeft niet per se mooi te zijn :o maar hij moet wel kapottt lief en goed zijn :D
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:51
in zo n dorpje, waar ik oorspronkelijk vandaan kom, heeft iedereen al een mobieltje om hun vriendje ermee te bellen :D
wel grappig
bij ons hebben ze nu ook mobieltjes...:hihi:.........bijna geen bereik in de bergen... :D .....bereik valt damnzzz vaak uit... :D
wel grappig
kan niet :D
want ook al hebben ze een mobiel, er is daar geen bereik :)
tetouania_00
19-09-2004, 18:52
Origineel gepost door tazaghiniagirl
bij ons hebben ze nu ook mobieltjes...:hihi:.........bijna geen bereik in de bergen... :D .....bereik valt damnzzz vaak uit... :D
:hihi: jaaaa, dan lopen ze zo met hun mobieltjes rond hun huis totdat ze bereikbaar zijn
:maf:
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:52
lijkt alsof ze daar geen bereik hebben :D ..bereik valt alleen te vaak uit...:maf:..
tetouania_00
19-09-2004, 18:53
:hihi:
marokko begint een moderne land te worden.
in dorpjes hebben ze nu elektriciteit:bril:
tazaghiniagirl
19-09-2004, 18:53
:hihi: jaaaa, dan lopen ze zo met hun mobieltjes rond hun huis totdat ze bereikbaar zijn
:maf:
toen ik daar was tilden ze hun mobieltje omhoog..:stoned:... :D
:hihi:
marokko begint een moderne land te worden.
in dorpjes hebben ze nu elektriciteit:bril:
het werd tijd, maar bij ons heb je maar op 1 berg bereik, dus stel je voor je hoort je tel afgaan en de bereik gaat weg, moet je gelijk een berg op rennen...
soms zie je vier mensen op de zelfde berg aan het bellen :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.