Bekijk originele versie : Tazzzzzz.....Waar gaan we toch naartoe?????
Oh my god,als ik sommige topics en reactie's lees>>:jammer:
Is er een groeiende haat tussen de marokkanen ofzo???
En waarom worden sommige leden uitgemaakt??Hierbij denk ik aan Kadir>>is het gewoon omdat hij een turk is ofzo??Wij zijn allemaal moslims hoor dus dan hebben we toch respect voor elkaar...Of niet???Misschien zijn er leden dat soms willen opvallen door zich stoer gedragen maar ik denk en ik weet dat ze in werkelijkheid niet zo zijn want het is en blijft tenslotte internet,mensen!!!
IK hoop dat dit een boodschap is om in het vervolg op te letten op wat je zegt want Allah hoort en ziet alles...
Als er hier iemand een geldige reden heeft van dit gebeuren zeg het maar ....Maar please houdt die verwijten en vooroordelen voor uw eigen.. :(
flexiegirl
25-12-2002, 21:02
Origineel gepost door Marocca
Oh my god,als ik sommige topics en reactie's lees>>:jammer:
Is er een groeiende haat tussen de marokkanen ofzo???
En waarom worden sommige leden uitgemaakt??Hierbij denk ik aan Kadir>>is het gewoon omdat hij een turk is ofzo??Wij zijn allemaal moslims hoor dus dan hebben we toch respect voor elkaar...Of niet???Misschien zijn er leden dat soms willen opvallen door zich stoer gedragen maar ik denk en ik weet dat ze in werkelijkheid niet zo zijn want het is en blijft tenslotte internet,mensen!!!
IK hoop dat dit een boodschap is om in het vervolg op te letten op wat je zegt want Allah hoort en ziet alles...
Als er hier iemand een geldige reden heeft van dit gebeuren zeg het maar ....Maar please houdt die verwijten en vooroordelen voor uw eigen.. :(
Salaam,
Goed gesproken meid.
Je heb helemaal gelijk ;)
ma3a salamaaa :zwaai:
Onslaught
25-12-2002, 21:04
Origineel gepost door Kadir
Jah, ik snap t ook niet, sommige mensen zijn gewoon raar.
Ze worden hele dag gepest in hun leven, en dan komen ze hun frustraties hier uiten blijkbaar.
hahahaha die is goed, ik heb niet egdaan en kadir noem me sukkel zielig enger enzo hahahah maar ja:D
hallo marocca :zwaai: alles goed
en ik heb neit tegen turk want ik werk emt twee zelf dus en die zijn zo:goedzo:
Origineel gepost door Kadir
Jah, ik snap t ook niet, sommige mensen zijn gewoon raar.
Ze worden hele dag gepest in hun leven, en dan komen ze hun frustraties hier uiten blijkbaar.
ik vind het ook Kadir!!!
Ik zou u nooit uitmaken ,dat mag je weten...Ik ken jou ondertussen wel en ik weet dat je niet alles meent wat je zegt dus peace!!!! ;)
Origineel gepost door flexiegirl
Salaam,
Goed gesproken meid.
Je heb helemaal gelijk ;)
ma3a salamaaa :zwaai:
thanks flexiesweety!!!! :) :) :)
Origineel gepost door Onslaught
hahahaha die is goed, ik heb niet egdaan en kadir noem me sukkel zielig enger enzo hahahah maar ja:D
hallo marocca :zwaai: alles goed
en ik heb neit tegen turk want ik werk emt twee zelf dus en die zijn zo:goedzo:
hamdoelillah en met jou sweety??? :zwaai:
SweetRose
25-12-2002, 21:13
hey schatje...er zijn sommige die uit het niets komen en mij zo ineens voor jaloerse kweet niet wat uitmaken..:(
kvraag daar toch niet om?!! echt waar..en dan zegge dat ik geen leven heb :rolleyes:
echt LOSERS..zijn het..met de nadruk op LOSERS...
Nounousa
25-12-2002, 21:15
jammergenoeg
Onslaught
25-12-2002, 21:17
hamdoelillah en met jou sweety??? :zwaai:
goed hoor, ik zie dat je aan me spel mee doet:d cool
Origineel gepost door zin 'n midar
hey schatje...er zijn sommige die uit het niets komen en mij zo ineens voor jaloerse kweet niet wat uitmaken..:(
kvraag daar toch niet om?!! echt waar..en dan zegge dat ik geen leven heb :rolleyes:
echt LOSERS..zijn het..met de nadruk op LOSERS...
echt waar honey,op zulke mensen moet je niet eens reageren..Jaloers zijn ze omdat je zo geliefd bent en zoveel reacties... ;) ;)
In mijn hartje blijf je als mijn ziena.... ;)
tzzzzzz dit is pas tazzz dus als je geen moslim bent dan ben je te laag voor marokko.nl :rolleyes:
SweetRose
25-12-2002, 21:24
echt waar honey,op zulke mensen moet je niet eens reageren..Jaloers zijn ze omdat je zo geliefd bent en zoveel reacties... ;) ;)
In mijn hartje blijf je als mijn ziena.... ;)
dank u wel...jij ook in de mijne maar dat weet je wel hé!;)
maar toch :verdriet:
nu begint die één zo leugens te zeggen...en ik kan mij daar echt zooo kwaad in maken dat ik dingens zeg die ik niet meen :(
NoreJihan
25-12-2002, 21:27
Ik vind die tekst van jou marocca wel mooi en terecht maar je mag die TAZZ wel weghalen pgffffff past niet :rolleyes:
Origineel gepost door sherine
tzzzzzz dit is pas tazzz dus als je geen moslim bent dan ben je te laag voor marokko.nl :rolleyes:
toon me eens aan dat ik dat gezegd heb!!!
Origineel gepost door NoreJihan
Ik vind die tekst van jou marocca wel mooi en terecht maar je mag die TAZZ wel weghalen pgffffff past niet :rolleyes:
ons marokkaans woordje.... ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.