Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Snel vettig haar

Pagina's : [1] 2

sabrientje
19-09-2004, 15:58

Hi luitjes, Ik zit met een ''probleem'' namelijk dat mijn haar echt snel vettig wordt. Als ik mijn haar style is het echt al meteen een dag later alweer vettig en dan denk ik :confused: moet ik et alweer wassen en stylen??? Ik smeer er absoluut niks in en toch wordt et keisnel vettig. Heeft iemand ideetjes om dit tegen te gaan zoals in de zin van een shampoo voor vettig haar of zo.. zoja welk merk raad je dan aan??? Alvast bedankt! Groetjes

misss_hina_zina
19-09-2004, 16:01
jaaa bij mj ook ik heb gewoon stijl haar mijn word ook heel snel droog na en dag is gewoon droog terwijl ik nog gisteren heb gedocuh ik begrijp het ook niet maar jah

sabrientje
19-09-2004, 16:04
Origineel gepost door misss_hina_zina jaaa bij mj ook ik heb gewoon stijl haar mijn word ook heel snel droog na en dag is gewoon droog terwijl ik nog gisteren heb gedocuh ik begrijp het ook niet maar jah Ja maar meid het mijne wordt juist niet droog maar snel VETTIG

DOUKALIA18
19-09-2004, 17:36
Je hebt toch shampoo voor snel vettig haar???

sabrientje
19-09-2004, 17:37

Origineel gepost door DOUKALIA18 Je hebt toch shampoo voor snel vettig haar??? Ja dat weet ik en daarom wil ik graag tips over welk merk het best is.. Snappie??

lalla_fatima147
19-09-2004, 17:40
die van elsève is wel goe ietske me citrus ofzoiets

Misslai_d
19-09-2004, 20:19
ik had ergens gelezen dat je je vet haar juist niet veel moet wassen. kzal nog eens ff kijke waar en zal t stukje hier plaatse

Idjies_n_Assel
20-09-2004, 12:41
dames met snel wordend Vet haar, eerst en vooral niet te veel wassen, 2 keer per week is meer dan genoeg shampoo gebruiken tegen vet haar, je mag met je handen niet te veel in je haren komen (je weet als je het brusht, je vaker met je handen door je haren strijkt, NIET DOEN ) Als je echt van je snel vettend worden haar wil afkomen is er maar 1 goede oplossing, maar of je dat zou willen doen is een endere vraag !!!! Je mag je haren zeker 2à 3 weken niet wassen en dan kom je van je vettige haren af, maar of dit mgelijk is om dat te doen???

Zoughbia
20-09-2004, 14:47
Origineel gepost door Idjies_n_Assel dames met snel wordend Vet haar, eerst en vooral niet te veel wassen, 2 keer per week is meer dan genoeg shampoo gebruiken tegen vet haar, je mag met je handen niet te veel in je haren komen (je weet als je het brusht, je vaker met je handen door je haren strijkt, NIET DOEN ) Als je echt van je snel vettend worden haar wil afkomen is er maar 1 goede oplossing, maar of je dat zou willen doen is een endere vraag !!!! Je mag je haren zeker 2à 3 weken niet wassen en dan kom je van je vettige haren af, maar of dit mgelijk is om dat te doen??? Maar mijn haar wordt na 1 week al heel vettig en valt mijn haar uit

x_manar_x
20-09-2004, 16:28
meid je moet adrelon je haren wassen en ja 2 keer per week heb het ook ben er van af ik styl ook mijn haren en snel vettig zo min mogelijk aan zitten is het beste Mijn oma zegt van als je er van af wilt komen moet je hana doen zhema is gezond goed voor je haar IK HOOP DAT JE ER SNEL VAN AF BENT LIEFST:Manar

Idjies_n_Assel
21-09-2004, 12:24
Origineel gepost door Zoughbia Maar mijn haar wordt na 1 week al heel vettig en valt mijn haar uit Het is ook de bedoeling dat het heel vettig wordt. En je hebt daardoor haaruitval? is dat dan veel of weinig?

Zoughbia
21-09-2004, 16:01
Origineel gepost door Idjies_n_Assel Het is ook de bedoeling dat het heel vettig wordt. En je hebt daardoor haaruitval? is dat dan veel of weinig? best veel en vooral bij het kammen

Mounake
21-09-2004, 16:48
Ik kreeg het advies om verschillende' champoo's tegen vet haar te gebruiken afwisselend uiteraard, de ene dag die champoo en 2 dagen later een andere. ( voor mij heeft het goed geholpen ) Henna werkt ook heeeeel goed.

Enna_84
24-10-2004, 17:14
Hola mensen, Heel vervelend voor je, ik heb er zelf ook last van gehad dus hier een paar tips: 1- gebruik een zachte borstel (dus geen marokkaanse kartjella) 2- kam je haar niet tijdens het douchen 3- was het 2x per week 4- gebruik klein beetje schampoo op basis van kruiden, cremespoeling ook op basis van kruiden. 5- Henna om de maand, dit zo'n 3 keer. Succes! Hi luitjes, Ik zit met een ''probleem'' namelijk dat mijn haar echt snel vettig wordt. Als ik mijn haar style is het echt al meteen een dag later alweer vettig en dan denk ik :confused: moet ik et alweer wassen en stylen??? Ik smeer er absoluut niks in en toch wordt et keisnel vettig. Heeft iemand ideetjes om dit tegen te gaan zoals in de zin van een shampoo voor vettig haar of zo.. zoja welk merk raad je dan aan??? Alvast bedankt! Groetjes

Aichatjuuh
24-10-2004, 23:33

ik moet juist mn haar insmeren met vet anders is het zo droog als hooi. weet je wat ik heb gehoord van mn zus. niet raar kijken, maar je moet het wassen met dreft. het schijnt te helpen, dus ik zou zeggen probeer maar

Pagina's : [1] 2