Bekijk originele versie : Deze wereld is echt een puinhoop geworden!!
oOBentagadirOo
18-09-2004, 19:47
Je doet de tv aan... en kijkt het nieuws..
Wat zie je dan...???
Niks meer dan ellende.. oorlog.. ect.
Soms doe ik de tv uit en ga dan ff liggen en nadenken..
Als je de deur uit gaat tegenwoordig kijk je er niet meer van op als mensen elkaar in duigen willen slaan! :rolleyes:
Aids verspreidt zich steeds meer.. Mensen gaan dood en laten hun kinderen achter.. :(
Soms denk ik echt...
De mens heeft er echt een puinhoop van gemaakt..
AlZawahiri
18-09-2004, 19:55
Dit zijn de tekenen dat het einde nadert.
oOBentagadirOo
18-09-2004, 20:22
Ow.. heb ik het dan over MEZELF!
Wat ben jij een egoïst zeg..!!
Denk jij nou echt dat ik er niet mee zit als ik mensen zie dood gaan, mensen honger zie lijden enzovoort!
Kinderen die geen ouders meer hebben...
En dan kom jij mij hier vertellen dat ik het goed heb en dat ik daarom mijn snater moet houden..!?
Oorlog waar!? zegtie dan! :boos:
Er is op deze wereld meer oorlog dan dat er vrede is!!
Origineel gepost door AlZawahiri
Dit zijn de tekenen dat het einde nadert.
Blablabla. Het einde nadert. Blablabla.
En idioten als Al Zawahiri doen hier dapper aan mee.
Ga je schamen man, met zo'n nickname.
oOBentagadirOo
18-09-2004, 20:29
Ja gaat dat maar lekker tegen je mooie muur vertellen.. :)
Ik laat het hierbij.. :zwaai:
ps. Ik hoop dat je in zo'n brandhaard terecht komt.. :)
jamal_erifi
18-09-2004, 20:52
Overal heb je problemen. Er bestaat geen leven zonder problemen of tegenslagen. Maar een mens moet altiijd positiefblijven denken, altijd alhamdoelilah!
Midden-oosten is een en al oorlog, dreigingen enz.
Azië is een en al spanningen, ziektes enz.
noord-Afrika is een al puin, discriminatie en dictators
enzzzzzzzzz enzzzzzzzzzzzzzz
Rust zul je alleen in de hemel krijgen. Op aarde bestaat geen rust.
oOBentagadirOo
18-09-2004, 21:18
Ja.. leuk dat je dat zo ziet...!
Maar ik merk op dat je ons op een hele vreemde manier benaderd..!
Alsof we achterlijk zijn.. misschien zie jij het zo..
wij noemen het simpelweg leven na de dood..:)
AlZawahiri
18-09-2004, 21:19
Origineel gepost door Peej
Blablabla. Het einde nadert. Blablabla.
En idioten als Al Zawahiri doen hier dapper aan mee.
Ga je schamen man, met zo'n nickname.
je vader is een idioot, sukkel. Ik geef gewoon mij mening.
Origineel gepost door bonobono
Ik heb eigenlijk niet te veel te klagen over deze wereld...
Dus jij zit er niet mee dat er dagelijks onschuldige mensen de dood ingejaagd worden door godsdienstfanaten en andere oorlogszuchtige onmensen?
Best wel egiostisch eigenlijk.
arabchrstn
19-09-2004, 17:03
Origineel gepost door oOBentagadirOo
Je doet de tv aan... en kijkt het nieuws..
Wat zie je dan...???
Niks meer dan ellende.. oorlog.. ect.
Soms doe ik de tv uit en ga dan ff liggen en nadenken..
Als je de deur uit gaat tegenwoordig kijk je er niet meer van op als mensen elkaar in duigen willen slaan! :rolleyes:
Aids verspreidt zich steeds meer.. Mensen gaan dood en laten hun kinderen achter.. :(
Soms denk ik echt...
De mens heeft er echt een puinhoop van gemaakt..
Het feit dat tegenwoordig elke bloedneus uit vier camerastandpunten in aalle huiskamers ter wereld live wordt uitgezonden, betekent nog niet dat de wereld achteruit gaat.
Je kunt mij een positivo noemen, maar ik geloof meer in realiteit.
En de realiteit is dat ik geloof dat de wereld er heden ten dag er beter voorstaat dan ooit.
Waar is de zijn de miljoenen dodende regimes (fascisme, communisme, kapitalisme etc. etc.)? Het effectief uitmoorden van Afrikaanse landen, de slagvelden van Pol Pot, de tientallen miljoenen lijken van Stalin...
Hetgeen nu gebeurt in het Midden Oosten, in Israel, Palestina, Irak, Afghanistan, Tsjetsjenië, Rusland, Noord-Korea, Birma... Het is allmeaal kinderspel als je kijkt naar de recente en minder recente geschiedenis.
....HET GAAT PRIMA MET DE WERELD!
- inderdaad dit klinkt provocerend, toch ben ik serieus. De media speelt een veel grotere rol tegenwoordig. Gesloten regimes bestaan nog wel, maar veel minder dan vroeger -
Negatief zijn, frustratie, is vaak zoveel makkelijker dan positief zijn. Durf de dingen onder ogen te zien, ook het goede...!
Misschien een klein beetje meer medeleven met wie het niet zo goed gaat?????
Okee over het gross genomen hebben aan deze kant van de aardbol al etelijke jaren geen groot maleur.
Daarom hoeven we nog niet over de elende uit andere wereld delen heen te walsen.
Elke orkaan elke overstroming en nog veel erger moedwillige doding van onze medemens doet mij denken aan de vergankelijkheid van ons leven hier op aarde.
Alhemdullilah dat ik, op dit moment van de "vrede" mag genieten. :nl:
Saartje20
19-09-2004, 17:29
Ja dat is waar, de mens heeft er een grote puinhoop van gemaakt, maar als je het anders bekijkt kan je ook zien dat de mens ook ontzettend prachtige dingen heeft gemaakt. En dat staat in evenwicht met de slechte dingen. Of er ooit een evenwicht de bovenhand zal nemen, dat zal de tijd uitwijzen. Als we nog van tijd kunnen spreken, aan de ozonlaag te zien :D
ShiningStar
19-09-2004, 17:50
Dat het voor een groot deel slecht gaat met de wereld, is zeker waar een groot deel, kijk Afrika, kijk Azie, kijk Amerika, Europa daarentegen valt erg mee. Dit alles is zo gepland en al die toenemende natuurrampen en aanslagen en oorlogen en geweld enzovoort enzovoorts zijn inderdaad Tekenen dat het einde nadert, dus Al zawhiri heeft gelijk. En dit is nog maar het begin van de ellende het ergste moet nog komen, wanneer dat weten we niet.
En we kunnen nu wel lekker genieten van de zogenaamde vrede die we hier hebben maar een aanslag loert om iedere hoek en zo ook een grotere oorlog. De oorlogen zullen pas ophouden wanneer dat Allah swt dat wil.
De Tekenen zijn allang te zien. Dit zijn een paar voortekenen dat het einde nadert
1. het toenemen van zondes op de wereld
2. het openlijk uitvoeren van handelingen die verboden zijn.
3. ongehoorzaam zijn aan de ouders, terwijl er met de verkeerde mensen vriendschappelijk zal worden omgegaan.
4. schending van bezittingen die aan iemand anders behoren.
5. het geven van armenbelasting zal de mensen zwaar vallen.
6. kennis van de Islam zal worden bestudeerd om wereldse faam te krijgen.
7. er zal veel vraag zijn naar zang en dans.
8. verdorven mensen zullen als leiders worden aangewezen.
9. mensen van lage afkomst zullen in verheven gebouwen wonen
En er zullen nog meer voortekenen volgen mensen, dus denk na over wat jij wilt nu het nog kan voordat het te laat is en het Oordeel is bepaalt.
Cicatrice
19-09-2004, 19:13
Origineel gepost door ShiningStar
Dat het voor een groot deel slecht gaat met de wereld, is zeker waar een groot deel, kijk Afrika, kijk Azie, kijk Amerika, Europa daarentegen valt erg mee. Dit alles is zo gepland en al die toenemende natuurrampen en aanslagen en oorlogen en geweld enzovoort enzovoorts zijn inderdaad Tekenen dat het einde nadert, dus Al zawhiri heeft gelijk. En dit is nog maar het begin van de ellende het ergste moet nog komen, wanneer dat weten we niet.
En we kunnen nu wel lekker genieten van de zogenaamde vrede die we hier hebben maar een aanslag loert om iedere hoek en zo ook een grotere oorlog. De oorlogen zullen pas ophouden wanneer dat Allah swt dat wil.
De Tekenen zijn allang te zien. Dit zijn een paar voortekenen dat het einde nadert
1. het toenemen van zondes op de wereld
2. het openlijk uitvoeren van handelingen die verboden zijn.
3. ongehoorzaam zijn aan de ouders, terwijl er met de verkeerde mensen vriendschappelijk zal worden omgegaan.
4. schending van bezittingen die aan iemand anders behoren.
5. het geven van armenbelasting zal de mensen zwaar vallen.
6. kennis van de Islam zal worden bestudeerd om wereldse faam te krijgen.
7. er zal veel vraag zijn naar zang en dans.
8. verdorven mensen zullen als leiders worden aangewezen.
9. mensen van lage afkomst zullen in verheven gebouwen wonen
En er zullen nog meer voortekenen volgen mensen, dus denk na over wat jij wilt nu het nog kan voordat het te laat is en het Oordeel is bepaalt.
mensen zoals jij hebben het doemdenken uitgevonden
wlc to the club, nostradamus :D
oOBentagadirOo
19-09-2004, 19:43
Mensen zouden meer medeleven kunnen tonen!!
En sinds wanneer gaat het goed met deze wereld...!? Tuurlijk wordt het nu allemaal extra uitvergroot door de pers, maar het feit blijft dat er veel te veel mensen leiden..!
En misschien ik niet.. maar wel dat ene meisje dat in Afrika woont... en niks kan eten vandaag!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.