Bekijk originele versie : FBI vs Studenten
De FBI heeft scholen en universiteiten in de Verenigde Staten gevraagd om informatie te verstrekken over alle buitenlandse studenten en leraren. De federale inlichtingendienst wil op die manier achterhalen of zij banden hebben met terroristen.
De FBI vraagt onder meer om telefoonnummers en geboorteplaatsen. De inlichtingen mogen wat de dienst betreft worden verstrekt, zonder de betrokken studenten en docenten op de hoogte te stellen.
Er schrijven zich jaarlijks zo'n 200.000 buitenlanders in bij Amerikaanse scholen en universiteiten.
echt `n stelletje lijers zijn het ook daar man.. ik vind zoiets echt niet kunnen .. alle allochtonen nachecken.. Ik zou `t ook echt schandalig vinden als universiteiten hieraan mee zouden werken.. dat betekend dus dat ze dan ook geen vertrouwen in hun studenten hebben..
en dan zeggen dat iedereen gelijke behandeling krijgt daar. :boos:
Met alle allochtonen bedoelen ze eigenlijk all MOSLIMS.
ja man.. wallah ik las `t gewoon alsof er moslims stond.. wie moeten ze anders hebben..
wallah laat ze maar aanslagen plegen daar..
tfoe op ze met hun democratie..
he masrway... zo gaat het nou eenmaal in deze wereld aan toe. in je eentje kan je er niets tegen beginnen.
maar hé.. ik ben er voor je als je wilt uithuilen!
trouwens.. ik ken een pakistaanse jongen die volgend jaar in amerika wil studeren als...... PILOOT
gna gna.. ik kan je al op een presenteerblaadje geven dat hij niet wordt aangenomen op de opleiding... ik heb het al tegen hem gezegd maar ja, hij wil niet luisteren.
Origineel gepost door sabryn
he masrway... zo gaat het nou eenmaal in deze wereld aan toe. in je eentje kan je er niets tegen beginnen.
maar hé.. ik ben er voor je als je wilt uithuilen!
nee.. aan jou schouder heb ik niet genoeg.. je bent veeeeelste klein :hihi:
jij vuile...
wie zegt dat ik jou mijn schouder zal uitlenen?
KOPEN zul je
en nee... slijmen helpt niet duss ga maar terug naar huis met je zak pinda's
jij vuile...
wie zegt dat ik jou mijn schouder zal uitlenen?
KOPEN zul
echt mocro weer he.. denken alleen maar aan geld.. maar ze hebben `t nooit :hihi:
en nee... slijmen helpt niet duss ga maar terug naar huis met je zak pinda's
stomme.. ik vind bananen veel lekkerder
aan jou heb ik ook nix :rolleyes:
Origineel gepost door Defender
Zijn jullie niet een beetje te gefixeerd op je zielige gediscrimineerde toestand? Er staat "buitenlanders" dus niet moslims of allochtonen.
Er zijn heel wat van die fijne landen in het midden oosten waar je geen poot kunt zetten zonder dat je hele verleden onder een vergrootglas wordt gelegd zonder dat je daarover wordt geinformeerd.
buitenlanders & geen moslims.. yeah right..
ben jij echt zo naief?? of ben je gewoon stom?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.