Bekijk originele versie : Eindelijk verliefd!
Crazyinloveee
18-09-2004, 16:09
Ik ben tot over mijn oren verliefd op een heel lief, mooi en zorgzaam meisje! We hebben elkaar een tijdje leren kennen en het klikte!(voor mij dan)
Ze heeft alles wat ik in een vrouw zoek.. Toch is het niet zoals ik had verwacht. Het meisje is erg aardig, maar laat niet echt merken dat ze ook verliefd is op mij.
We bellen en spreken zo nu en dan af, maar het voelt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is voor haar. Zij gedraagt zich mat en doet niet veel moeite om afspraken te maken. Ik ben in staat om alles voor haar te doen.. ze heeft echt mijn hartje veroverd! :verliefd:
Maar wat nu? :confused:
Miss_Wafae
18-09-2004, 16:09
How Cute! :Iluvu:
Glimlachje
18-09-2004, 16:29
Als het om een moslims meisje gaat heeft ze gelijk!!! Als je echt verliefd op haar bent vraag haar hand dan bij haar ouders.Zijn jullie ellebei geen moslim vergeet dan heel snel wat ik hierboven heb gezegt. :maf:
Eindelijk een zina gepleegd ...:rolleyes:
zine_du_souss
18-09-2004, 16:30
Origineel gepost door Crazyinloveee
Ik ben tot over mijn oren verliefd op een heel lief, mooi en zorgzaam meisje! We hebben elkaar een tijdje leren kennen en het klikte!(voor mij dan)
Ze heeft alles wat ik in een vrouw zoek.. Toch is het niet zoals ik had verwacht. Het meisje is erg aardig, maar laat niet echt merken dat ze ook verliefd is op mij.
We bellen en spreken zo nu en dan af, maar het voelt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is voor haar. Zij gedraagt zich mat en doet niet veel moeite om afspraken te maken. Ik ben in staat om alles voor haar te doen.. ze heeft echt mijn hartje veroverd! :verliefd:
Maar wat nu? :confused:
Tja, vrouwen weten wel vaker hun gevoelens goed te verbergen. Zijn jullie in de beginfase of hebben jullie al een echte relatie? Zolang jullie een "relatie" hebben, mag je wel van haar verwachten dat zij aangeeft hoe zij over jou denkt. Als je duidelijkheid wilt, dan kun je niets anders doen dan het haar zelf vragen. Probeer dan ook tijdens een etentje ofzo wat meer van haar los te krijgen. Vertel haar gerust dat je verliefd op haar bent en vraag wat haar gevoelens zijn. Misschien heeft zij iets meer tijd nodig om erachter te komen dat zij gek op je is. En als zij zo matjes blijft, moet je je afvragen of jouw vlinders wel voor de juiste persoon fladderen! Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.. succes!!!
miss_morgan15
18-09-2004, 16:31
pff laat weten wat je voor haar voelt en zie wat ze zegt...
en neemdan de volgende stappen.
Laat zien dat je het meent met haar want volgens mij denkt ze dat je zoals de rest bent!zo denken wij meisjes we vertrouwen niet snel een jongen!daarmee uit u gevoelens t.o.v haar ...Veel succes en laat ons iets weten!
Groetjes.
S.
Tranquille
18-09-2004, 16:34
Ga vraag haar hand dan?
zine_du_souss
18-09-2004, 17:15
Ja, misschien is dat het waarom ze zich zo koeltjes gedraagt.. Dat jij haar mag bellen en dat ze met je uit gaat zegt al dat ze geinteresseerd is.. Het enige wat jij hoeft te doen is langs haar pappie gaan! Naar aanleiding van je verhaal kan ik zien dat het je droommeid is.. dus wat heb je te verliezen??
Maar wacht er nog maar even mee, totdat je er achter komt hoe zij werkelijk over je denkt!!
Crazyinloveee
18-09-2004, 18:29
Bedankt allemaal voor jullie ''hartverwarmende reacties''
Ik heb alles gelezen en zine_du_souss jij begrijpt mij!Aan jouw advies heb ik wat!!! Nogmaals bedankt.
k zal haar pas vragen, als ik zeker weet dat ze met mij haar leven wilt delen.
soennia83
18-09-2004, 20:20
Origineel gepost door boug85
Eindelijk een zina gepleegd ...:rolleyes:
Als je verliefd bent, dan pleeg je geen zina!!Verliefdheid kan zomaar komen, daar kies je niet voor... ( ben het nooit geweest, maar het schijnt zo te zijn).
Maar als je met elkaar uitgaat en afspreekt jah dan pleeg je een zina, aangezien je niet getrouwd bent!
wasalaam
MoestVanHem
18-09-2004, 20:21
Ik heb alles gelezen en zine_du_souss jij begrijpt mij!Aan jouw advies heb ik wat!!! Nogmaals bedankt.
hi brada
heb je ooit bedacht dat als ze niet zo gek zou zijn op jou, dat ze dan allaaaaaang weg zou zijn bij je? bied je haar iets wat ze bij anderen niet kan krijgen? vraag je eens af waarom ze nog bij je is en dan zal je erachter komen dat ze nog bij je is, omdat ze net zo stapel is op jou als jij op haar!! Misschien moet jij t initiatief nemen, ik word zo ziek van jongens die steeds alles op de schoot van t meisje werpen :ego: maar dat terzijde....
Ze zal je niet laten merken dat ze wil dat je bij haar ouders komt, dat moet van jouw kant komen, als zij het ter sprake zou brengen, dan zou ze denken dat ze je onder druk zet om met r te trouwen. ZE KAN JOU TOCH NIET TEN HUWELIJK VRAGEN?! :zweep: wakker worden!!!
Mijn advies: VRAAG HAAR WAT ZE NOU WERKELIJK WIL VAN JOU!!! WAAROM ZE NOG MET JE AFSPREEKT!! WAT ZE ERVAN ZOU VINDEN ALS JE OM HAAR HAND ZOU KOMEN VRAGEN!!
ik denk dat ze je net zo leuk vind als jij haar, wat willen jullie nog meer? perfecte stel heeft elkaar gevonden, Durf haar te vrage wat ze van je wilt en ze zal je niet teleurstellen... ;)
(tuurlijk fladderen de vlinders wel voor de juiste persoon, anders zouden ze noooooit fladderen toch?! bedenk of je haar kwijt wil...)
zine_du_souss
19-09-2004, 10:38
Graag gedaan ;)
Laat effe weten of het wat is geworden..
Good Luck! :zwaai:
Zusterke001
19-09-2004, 14:00
Origineel gepost door soennia83
Als je verliefd bent, dan pleeg je geen zina!!Verliefdheid kan zomaar komen, daar kies je niet voor... ( ben het nooit geweest, maar het schijnt zo te zijn).
Maar als je met elkaar uitgaat en afspreekt jah dan pleeg je een zina, aangezien je niet getrouwd bent!
wasalaam
Verliefdheid kan zomaar komen?? Vertel mij eens op welke manier!!
Ik denk het niet meid!
Als je verliefd bent geworden dan komt het omdat je dansende ogen hebt! En leidt dat niet tot zinaa! Eén blik is onschuldig, maar de tweede blik wordt opgeschreven meid!
soennia83
19-09-2004, 14:24
Origineel gepost door Zusterke001
Verliefdheid kan zomaar komen?? Vertel mij eens op welke manier!!
Ik denk het niet meid!
Als je verliefd bent geworden dan komt het omdat je dansende ogen hebt! En leidt dat niet tot zinaa! Eén blik is onschuldig, maar de tweede blik wordt opgeschreven meid!
Vandaar dat ik nog nooit verliefd ben geweest..
Waarom kijkt iedereen me dan raar aan als ze vragen of ik weleens verliefd ben?
Net of ik geen normaal wezen ben..
wasalaam
p.s: Ik weet niet hoe verliefd heid is en dat heb ik er ook bij vermeld, maar ik dacht dat het zomaar kwam. Hoe stom het ook klinkt.
love_tinghir
19-09-2004, 18:26
Ik vind ook een jongen leuk...hij past heel goed bij mijn....:
Hij is een aselhie..en ik een teselhiet...
we zijn buren in marokko op 2 verschillende steden ..Toeval?
Hij is een goede jongen..denkt aan zijn geloof...hij is verlegen tegen overmij...maar tegen andere gedraagt hij zich stoer??
Zijn vrienden vinden mij leuk en willen afspreken(heb geen eigendunk hoor)...maar ik wil niet met hen afspreken maar met hem! ik wil met hem een toekomst opbouwen insallah......
Ik denk dat hij mijn ook leuk vindt..omdat hij weleens zegt dat ik een mooie meid ben enzo...maar dan denk ik vraag me dan eens uit...(gewoon wat drinken verder geen bijbedoelingen).....maar het lijkt net dat hij op mijn wacht..en ik op hem???
Wat moet ik doen???
Alvast bedankt voor het antwoord!
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.